8-Ball Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Har kommet til et brett hvor en skal rydde road-blockings for tanksene ved å bevege deg bortigjennom taket langs veien. Men når jeg har passert roadblock nr.2 så kan jeg ikke gå videre, skjermen begynner å skurre og han duden sier at jeg holder på å forlate combat zone. Hvordan i all verden skal jeg komme meg videre? Kommer ikke ned fra taket heller. Virker for meg som at jeg egentlig skal gå til den gule firkanten indikert på kartet. Like ved der hvor tanksen ikke vil gå lenger. Men nå nesten komme meg ned først. Roy
Dinsdale Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Er nok en sniper du skal finne og drepe. Veldig lineært spill, men faen så gøy. Var ikke så lenge siden jeg var der og mener å huske at det var det som var problemet.
Eastrem Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Har kommet til et brett hvor en skal rydde road-blockings for tanksene ved å bevege deg bortigjennom taket langs veien. Men når jeg har passert roadblock nr.2 så kan jeg ikke gå videre, skjermen begynner å skurre og han duden sier at jeg holder på å forlate combat zone. Hvordan i all verden skal jeg komme meg videre? Kommer ikke ned fra taket heller. Virker for meg som at jeg egentlig skal gå til den gule firkanten indikert på kartet. Like ved der hvor tanksen ikke vil gå lenger. Men nå nesten komme meg ned først. Roy 6832316[/snapback] Husket jeg også slet der. Men hva var det jeg gjorde igjen Du skal uansett ikke gå ned fra taket. Det er det eneste jeg kan hjelpe deg med nå.
Eastrem Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Er nok en sniper du skal finne og drepe. Veldig lineært spill, men faen så gøy. Var ikke så lenge siden jeg var der og mener å huske at det var det som var problemet. 6832438[/snapback] Sånn var det vel.
8-Ball Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Har labbet fra ende til ende 50 ganger snart. Og scoutet over alt. Må jaggu gjemme seg godt hvis det er en sniper. Blir gal av dette snart. Samtidig; Noen andre bra spill som jeg bør kjøpe? Nettopp kjøpt 360 og graw, trenger noen spill.
Novocaine Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 GRAW var mitt første også! ^^ Anbefaler Saints Row på det varmeste, spesielt om du liker GTA.
MindTooth Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hvilken achivement fikk du før dette missionet? Kan ikke huske helt å ha gjort en mission som du beskriver. Gamertag: Alien Cheese Birger
Captain_Nintendo Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Anbefales: Dead Rising Oblivion Saints Row Test Drive Unlimited Alle disse er definerende for Xbox360 og vil gi deg masse glede!
phewBAR Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Har labbet fra ende til ende 50 ganger snart. Og scoutet over alt. Må jaggu gjemme seg godt hvis det er en sniper. Blir gal av dette snart. Samtidig; Noen andre bra spill som jeg bør kjøpe? Nettopp kjøpt 360 og graw, trenger noen spill. 6832478[/snapback] Husker det stedet her, jeg også hadde problemer.. mener jeg satte på den night vision greia å fant en soldat eller to som jeg måtte drepe nede i byen før jeg fikk gå videre. Men ikke 100% sikker..
Roptaty Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Det her er en sjelden bug i GRAW. Prøv å restart brettet. Det måtte jeg gjøre. Hadde drept alle, men kom fortsatt ikke videre. Du skal ikke gå ned fra taket. Du skal heller ikke gå til den firkanten du ser. Good hunting, soldier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå