Gå til innhold

Fantastisk kundestøtte hos microsoft :!:

Thorsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen fikk jeg tilfeldigvis opp noe "gi oss tilbakemeldinger" greier for msn messenger, så jeg tenkte ja vel jeg kan vel likevel fortelle om min mening, og da spesielt om alt denne ekstra reklamen og alt fjaset med msn som dra unnødvendig prosessorkraft og båndbredde.

Så jeg sendte inn via skjemaet deres på nettsiden, og merket tilbakemeldingen med annet siden det jo ikke akkurat var et direkte problem.

Men må si jeg ble overrasket da jeg så denne mailen poppe opp in innboksen min noen dager senere?

Hei ******* ,

Takk for at du kontaktet MSN Messenger.

Jeg heter ******* og jeg forstår at du har problemer med MSN Messenger. Jeg beklager så meget for problemene dette har forårsaket.

Vi har nå lest din email og for at vi skal kunne hjelpe deg så trenger vi litt mer informasjon. For å vite akkurat hva som skjer, trenger vi at du skriver tilbake med så mye av denne informasjonen som mulig:

- Akkurat hva du prøvde å gjøre.

- Hvor du prøvde å gjøre det (Hvilken nettside, hvilket program etc...).

- Hvilke feilmeldinger du fikk opp når du prøvde å gjøre det (Så nøyaktig som mulig,  tallkode, etc...)                                   

- Hvor ofte denne feilen skjer. 

- Hvilken versjon av Windows har du?

- Hviken versjon av Internet Explorer har du?

- Hvilken versjon av MSN Messenger har du?

- Hva slags internettoppko bling har du?

- Om du har en brannmur eller anti-virus program (Hvilket)?

-All annen informasjon du tror er viktig

Hvis du sender oss så mye du kan av denne informasjonen så skal vi prøve å hjelpe deg.

Takk for at du bruker MSN Messenger. Hvis du har noen andre problemer er det bare å skrive tilbake så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Med vennlig hilsen ,

MSN Messenger Kundestøtte.

Og her er infoen jeg sendte dem:

Beskriv problemet eller forslaget. Når det gjelder problemer, bør du få med disse detaljene: Tidspunkt og dato da feilen oppstod, det du holdt på med i produktet, og eventuelle feilmeldinger du mottok:

Vel messenger fungerer fint og alt men.

Er det nødvendig med allt denne ekstra reklamen og alts fjaset, er vel ikke meningen at et program som messenger skal bruke usannsynlige mengder prossesor kraft og minne. noe det i dag gjør.

Har ingen andre problemer med messenger, men kom igjen, ikke tving meg til å bytte til andre løsninger fra konkurrerende firma bare fordi messenger sluker alt for mye juice fra pc-en min.

Microsoft er ønsker vel at jeg skal bruke deres program, eller?

Så fortell meg hvordan jeg kan fjerne alt dette unødvendige mølet *er jo verre en adware mye av det* og sitte igjen med messenger og alle de nyttige funksjonene uten alt det andre.

:!: Joda standardsvar er en fin bil. Begynner å lure hva som er vitsen med å spør om forslag hvis de ikke en gang leser hva du skriver :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha! evig bra :) Skift til Miranda IM, der can du customize alt, alt fra utseende til lyder, litt innviklet i starten men når du får litt taket på det er det en milliard ganger bedre en MSN :thumbup:

Skrevet

skal en fjerne reklame og alt annet "tull" i msn er det bare å kjøre www.mess.be patchen,......

Kjøres bare en gang, ikkje sånn som msn plus som kjører i tillegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...