Gå til innhold

Er det noe i veien med min G7


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har fått meg en G7 men synes batteriet går fort ut. 3-4 timer maks.

Batteriet går også ut om musen ikke er i bruk, og jeg må ta det fysisk ut av musen for å at det ikke skal skje.

 

I tillegg legger jeg merke til at ledsene i batteriindikatoren aldri skifter farge eller endrer seg, og det skjer heler ikke noe med ledsene når jeg skifter DPI...

 

Sist men ikke minst. Selv om jeg slår av musen med knappen under går ikke ledsene av og batteriet tappes helt...

 

 

Er dette normalt?

 

B

Endret av bebbetufs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp fått min G7, men kan ikke si at jeg har de samme problemene som du påpeker.

 

Batteriet går jo ut ganske fort, men jeg har hatt PC'en stående på siden 11 idag og batteriet i musa skifta jeg i går. Fremdeles futt i musa, nede på en strek. Med ledsene, tenker du på lysene som indikerer batterinivået og når den er i bruk? Når jeg skifter DPI så går det fra en "strek", til to". Hvis din ikke gjør det er det vel ikke helt som det skal være, men jeg kan ikke si noe sikkert.

Den skifter bare farge når jeg beveger den, altså fra batterilyset til duden som løper, og når batteriet er helt tomt.

Les litt i bruksanvisninga, eller send en e-post til Logitech og hør om det er noe galt. Er ikke noen ekspert så kan ikke hjelpe deg noe mer.

Syns i hvertfall at det er en sinnsykt bra mus! :thumbup: lykke til

Lenke til kommentar

Vel da er det avgjort noe i veien med musen min for ledsene står bare på hele tiden og indikerer aldri noe som helst hverken om levetiden på batteriet eller DPI.

 

Ingenting skjer når jeg beveger på musen, ingen lys endrer seg eller noe som helst i den dur. Den er bare PÅ til batteriet er dødt.

 

:cry:

Lenke til kommentar
Batteriet mitt varer i 2 døgn... ca: 35timer konstant bruk.. men så står jo et til ladding hele tiden så det går greit..

6839281[/snapback]

 

 

Det høres jo bra ut. Mitt varer i maks 1 døgn uansett om jeg bruker musen eller ikke..

 

Endrer led-indikatorene farge, blir de grønne når batteriene er fulladet?

 

Mine er oransje hele tiden...

Lenke til kommentar
Batteriet mitt varer i 2 døgn... ca: 35timer konstant bruk.. men så står jo et til ladding hele tiden så det går greit..

6839281[/snapback]

 

 

Det høres jo bra ut. Mitt varer i maks 1 døgn uansett om jeg bruker musen eller ikke..

 

Endrer led-indikatorene farge, blir de grønne når batteriene er fulladet?

 

Mine er oransje hele tiden...

6839641[/snapback]

 

 

grønn fullladet så går den ned til 2 grønne så 1 orange så 1 rød..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...