Gå til innhold

Sniktitt på Football Manager 2007 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På grunn av kommunikasjonssvikt mellom Sega og Sports Interactive, så ble ikke Gamer.no informert om at vi ikke kunne legge ut denne sniktitten før 18. september. Sega har nå spurt om vi kan trekke tilbake denne sniktitten, og vente med å legge den ut igjen til 18. september - en forespørsel vi velger å føye oss etter.

 

Denne tråden blir åpnet igjen 18. september.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Spillet går like fort som 2007, så det er nok ikke noe større krav til specs

 

 

 

Er det en skriveleif og du mener at spillet går i samme hastighet som 2006? I artikkelen til Gamer står det jo at spillet går fortere? hvem har rett? :ermm:

6825805[/snapback]

Ja mente vel egentlig at det ikke gikk tregere. Du kan tweake spillet slik at det går fortere ved å skru av detaljer på uinterresante konkurranser. Vil du ikke ha med detaljer fra kamper i de laveste ligaene, trenger du ikke det, du kan også skru av detaljer på innledende kamper i cuper og bare ta detaljer fra de siste rundene.

 

Testet det å ha på holiday. Gikk gjennom en hel sesong på en time. Det er jo ganske bra.

Lenke til kommentar

Ser VELDIG spennende ut dette her. Likte det med at speiderne kan bygge opp en større innsikt i et visst spillermarked.

 

Jeg håper jo det at det er mulig å la assistent-treneren få holde de fleste teamtalksene. Blir noe kjedelig med to teamtalks pr kamp. Da vil jeg si at det er bedre at om man blir riktig forbanna over hvor dårlig det hele går, SÅ kan man ta en alvorsprat i pausen.

 

Dobbelt statsborgerskap er også veldig fint. Ellers hadde det vært morsomt å kunne velge om man ville starte som spillende trener eller ikke.

Lenke til kommentar
gleder meg :)

 

men lurer på om det er mulig å fortsette med et game fra FM2006? eller må jeg bare laste ned oppdatering da? er veldig glad i laget mitt på 06 :p

6825243[/snapback]

Du kan nok ikke det..

6825266[/snapback]

Det har også jeg lurt på.

 

Begynner å bli lei av å starte på nytt hver gang det kommet et nytt FM spill.

Det skulle vært mulig å laste inn ditt gamle spill, slik at du kunne forsette der du var, med de nye funksjonene.

 

For meg blir FM mer gøy etter hvor lenger jeg spiller det.

Forme laget etter slik du selv ønsker, bygge opp en solid egen kapital.

Leit at når ting blir gøy, skal man måtte starte på nytt.

 

Om dette ikke blir mulig, slutter i allefall jeg å kjøpe FM hvert år.

Lenke til kommentar
Farmerlag er nødvendig, har savnet det.

Og to nasjonaliteter er gøy, samt oppkjøp av rike jævler som pisser penger.

 

Dette skal bli dritskøy!

En av topptitlene i år.

6887251[/snapback]

Det beste er at det kommer på 360, så da trenger jeg ikke å bruke 15k på ny datamaskin :wee:... :w00t:

6887884[/snapback]

 

Men i denne sjangeren er musen veldig etterlengtet, og du vil ikke få samme spilleglede på konsoll.

 

Og FM har vel ikke vært det mest krevende spillet på markedet, bare litt plass for den enorme databasen.

Lenke til kommentar

Men i denne sjangeren er musen veldig etterlengtet, og du vil ikke få samme spilleglede på konsoll.

 

Og FM har vel ikke vært det mest krevende spillet på markedet, bare litt plass for den  enorme databasen.

6887963[/snapback]

 

 

Har hørt at det bare er uvant i starten, og at etterhvert som du blir vant til det så er det bedre på konsoll enn på data.

Endret av Are..........
Lenke til kommentar

Men i denne sjangeren er musen veldig etterlengtet, og du vil ikke få samme spilleglede på konsoll.

 

Og FM har vel ikke vært det mest krevende spillet på markedet, bare litt plass for den  enorme databasen.

6887963[/snapback]

 

 

Har hørt at det bare er uvant i starten, og at etterhvert som du blir vant til det så er det bedre på konsoll enn på data.

6901438[/snapback]

 

Det stemmer i mine øyne overhodet ikke. Tunge, administrative managerspill gjør seg alltid best på PC hvor du har mus og tastatur. Jeg har både Xbox 360- og PC-versjonen av Football Manager 2006 og det er ikke tvil i mitt sinn når det kommer til valg av plattform. FM 06 er kanskje det første gode managerspillet på konsoll, men det stopper også der.

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar

Nå brukes vel ikke særlig mye av minnet til skjermkortet i FM akkurat, dessuten brukes vel minimalt til OS og andre ting (I Windows kan jo, avhengig av hva man har installert o.l., fort 500MB av 1GB være brukt til diverse.)

 

Men jeg tror nok at jeg foretrekker å sitte foran PC'en uansett - blir en del surfing og andre ting i mens jeg spille FM :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...