Gå til innhold

Nihilum - Kel'Thuzad > DØD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ingen Undead rase, men en Forsaken rase. Dessuten funker denne trinketen mot Undead og Demons.

150AP er greit mye, vil tro castertrinketen er ganske nice.

6823682[/snapback]

 

jasså? Hvorfor heter de undeads da?

6823713[/snapback]

De går som forsaken, ikke undead. Jeg var kanskje litt utydelig, men det var nå dette jeg mente. Selve rasen heter Undead, men de er forsaken. Du har vel sikkert first hand experience om hvorfor dette ble endret, da du spiller paladin.

Lenke til kommentar
Det er ingen Undead rase, men en Forsaken rase. Dessuten funker denne trinketen mot Undead og Demons.

150AP er greit mye, vil tro castertrinketen er ganske nice.

6823682[/snapback]

 

jasså? Hvorfor heter de undeads da?

6823713[/snapback]

De går som forsaken, ikke undead. Jeg var kanskje litt utydelig, men det var nå dette jeg mente. Selve rasen heter Undead, men de er forsaken. Du har vel sikkert first hand experience om hvorfor dette ble endret, da du spiller paladin.

6823864[/snapback]

 

Yup, det var en del av prosessen i å lage paladins ubrukelig til alt annet enn healing/buffing :)

Lenke til kommentar
Ingen andre en warriors skal ha det sverdet... Rogues har null nytte av at sverdet kun gir stamina og litt +weapon-skill.

 

Som tank er det faktisk våpenet som gjør at vi holder aggro.. Ja, det er statisk threat fra abilities som sunder armor og heroic strike, men  50-60% av threat kommer fra våpenet.. Siden threat scaler utrolig dårlig med gear må tanks dra med seg alle upgrades de får våpenmessig.

6823404[/snapback]

 

Har ikke annet å si at dette er komplett bullshit. Rogues har en STOR nytte av dette sverdet.

Lenke til kommentar
Ingen andre en warriors skal ha det sverdet... Rogues har null nytte av at sverdet kun gir stamina og litt +weapon-skill.

 

Som tank er det faktisk våpenet som gjør at vi holder aggro.. Ja, det er statisk threat fra abilities som sunder armor og heroic strike, men  50-60% av threat kommer fra våpenet.. Siden threat scaler utrolig dårlig med gear må tanks dra med seg alle upgrades de får våpenmessig.

6823404[/snapback]

 

Har ikke annet å si at dette er komplett bullshit. Rogues har en STOR nytte av dette sverdet.

6824541[/snapback]

 

Hvorfor har rogues mer nytte av å gjøre dps enn at warriors skal holde aggro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...