Punk/rock Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hei, trenger litt hjelp av dere her! Sliter med å få main page'n til å switche til page 2 når jeg skal inn i stealth!! Hadde vært kjempe fint om dere kunne hjelpe meg! Hvis dere kunne ta dere bry til å ta screen shots også, hadde det vært konge! (hvis dere har denne addon'en) Takk!
sigz Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Tror du får bedre respons om du spør i den store UI tråden. Linky: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=373991
Namek Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hei, trenger litt hjelp av dere her! Sliter med å få main page'n til å switche til page 2 når jeg skal inn i stealth!! Hadde vært kjempe fint om dere kunne hjelpe meg! Hvis dere kunne ta dere bry til å ta screen shots også, hadde det vært konge! (hvis dere har denne addon'en) Takk! 6820419[/snapback] Har hatt samme problem.. fikk barer til å forsvinne men fikk litt problemer med keybindings nå jeg skulle ha samme knapp for 2 triks.. Funker bedre uten discord
Nosferatu Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Here you go:) Choose Condition: Shapeshift form Active Stance/animal Form/Stealth: Humanoid Choose Respons: Change Page Page 1 Choose Condition: Shapeshift form Active Stance/animal Form/Stealth: Stealth Choose Respons: Change Page Page 2
elf_man Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hei, trenger litt hjelp av dere her! Sliter med å få main page'n til å switche til page 2 når jeg skal inn i stealth!! Hadde vært kjempe fint om dere kunne hjelpe meg! Hvis dere kunne ta dere bry til å ta screen shots også, hadde det vært konge! (hvis dere har denne addon'en) Takk! 6820419[/snapback] Er også en veldig fin guide på den ofisielle hjemmesida til discord, jeg lærte på den måten
AssKicR Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Here you go:) Choose Condition: Shapeshift form Active Stance/animal Form/Stealth: Humanoid Choose Respons: Change Page Page 1 Choose Condition: Shapeshift form Active Stance/animal Form/Stealth: Stealth Choose Respons: Change Page Page 2 6821876[/snapback] denne funker og fint Choose Condition: Buff Active Unit: Player (you) buff/debuff name: Prowl ("Stealth" hvis man er rogue) Choose Respons: Change Page Page 2 Choose Condition: Buff Inactive Unit: Player (you) buff/debuff name: Prowl ("Stealth" hvis man er rogue) Choose Respons: Change Page Page 1
olegunnaro Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Vill den fungere for å skifte bar når jeg går inn i shadow form?
brannmannsam Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Bare husk på å sette 2 pages på den baren du skal bruke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå