Gå til innhold

Spørsmal om Final Fantasy


Anbefalte innlegg

Hei jeg har sett filmene og har spillt spillene for lenge siden .har ikke spillt noen ny utgave så jeg tenkte og kjøpe Final Fantasy-x2 eller noe sånt er det bra eller burde jeg kjøpe noen andre?P.s har bare PS2 og en pc som er litt ødelagt så om dere iallfall ikke anbefaler ktil x-box os.v.Kan dere fortelle litt hvordan det er?er det rollespill os.v hvordan er kamp modusen os.v dere skjønner nokk

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp Final Fantasy X - et av de beste spillene som finnes til PS2.

Abefaler det på det sterkeste!

Her kan du se Video Rewiew (GameSpot)

 

Når du har runna det, så kjøp Final Fantasy X-2. Spillet er ikke noe særlig, men hvis du likte X, så bør du få med deg historien.

Her kan du se Video Rewiew (GameSpot)

 

Når du har runna de to, så er det på tide med Final Fantasy XII. Spillet er et av få spill som har fått max score i det japanske spillbladet Famitsu.

Final Fantasy XII Trailer (GameSpot)

Lenke til kommentar

Ja komm på istad jeg så på spillene min og fant kingdom hearts der står det at FF også var med car et ellar annet os.v og iallefall etter en reklame av spille lingnet et på sammekampmodus....men er egentlig et dumt spørsmål jeg fikk jo vite det i stad men bare for sikkerthet skyld.skrev feil der oppe personer våpen os.v

 

glemte og si det men hvis det er andre som har noen spørsmål om FF så bare spør det er alltid noen som kan svare

 

Edit: innlegg 300 :w00t:

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt å forstå den posten der, men ut i fra det jeg forstår så stemmer det at det er flere karakterer fra diverse final fantasy utgivelser i kingdom hearts. Disney og square gikk sammen om å lage et spill med karakterer fra square og disney sine verdener.

 

Men dumt spørsmål? Jeg ser ikke noe spørsmål i den posten der.

 

//edit: innlegg nr. 975! :w00t:

Endret av slash
Lenke til kommentar

ff10 bruker et kampsystem som er mer eller mindre ganske så likt de tidligere systemene. med andre ord et turbasert statisk kampsystem. hovedforskjellen ligger i at fiender kan komme fra flere sider osv.

 

Grafikken og historien og sånt er på overall godt nivå, egentlig ingenting å klage på. Den beste delen er etter min mening det fantastiske levelingsystemet. Levelløst og fantastisk fritt gridsystem :)

 

Men FF9 kommer nok alltid til å være min favoritt :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...