TheOats Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 (endret) Har ikke rundet Bloodlines enda men har hørt at man kan velge en bakrundshistoreie til karakteren etter man runder det. Er det noen måte å låse opp dette på før man spiller hele spillet igjenom? Edit: ARGH! Ingen som vet? Endret 7. september 2006 av The O
andir Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Bakgrunn kom ikke med i retail-versjonen, men er lagt til i de uoffisielle patch'ene. Det må velges når du lager figuren din, men kan hende du kan velge det i konsolen etter at du har patcha.
TheOats Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Bakgrunn kom ikke med i retail-versjonen, men er lagt til i de uoffisielle patch'ene. Det må velges når du lager figuren din, men kan hende du kan velge det i konsolen etter at du har patcha. 6820877[/snapback] ok hvor finner jeg patchen?
RogueAlien Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg fant patchene mine på gamespot.com og du kan sikkert finne dem på filefront.com også. Det er kun et par offisielle da fordi studioet som lagde dette spillet la opp for en stund siden. Og du er helt nødt til å ha ihvertfall disse patchene fordi det er ganske mye bugs i spille fra bånn av. Det finnes også uoffisielle patcher som funker bra, bare følg bruksanvisningene så går nok det bra å installere dem. Det finnes også i tillegg en tøff mod som gjør det mulig å spille noen av de andre clanene som ikke var med i hovedspillet. Men jeg hukser ikke hva den het nå..sorry. Sjekk på gamespot ihvertfal..
TheOats Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Jeg fant patchene mine på gamespot.com og du kan sikkert finne dem på filefront.com også. Det er kun et par offisielle da fordi studioet som lagde dette spillet la opp for en stund siden. Og du er helt nødt til å ha ihvertfall disse patchene fordi det er ganske mye bugs i spille fra bånn av. Det finnes også uoffisielle patcher som funker bra, bare følg bruksanvisningene så går nok det bra å installere dem. Det finnes også i tillegg en tøff mod som gjør det mulig å spille noen av de andre clanene som ikke var med i hovedspillet. Men jeg hukser ikke hva den het nå..sorry. Sjekk på gamespot ihvertfal.. 6829130[/snapback] Kuult skal prøve, takk
andir Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Offisiell patch, v1.2, installeres først. Uoffisiell patch, v2.8, følg instruksene for hvordan du installerer den.
TheOats Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Offisiell patch, v1.2, installeres først. Uoffisiell patch, v2.8, følg instruksene for hvordan du installerer den. 6829772[/snapback] Heftig! Skal prøve snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå