Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sexuell legning, pedofil


redbaron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ekkelt både å være homo og pedo!  

 

Jeg sier: Bur inn alle samma!  :sick:  :realmad:

6868493[/snapback]

Hvorfor kobler du de to sammen?

6868503[/snapback]

 

fordi han er en trangsynt drittunge, men det har han jo lov till :hrm:

6868521[/snapback]

Jepp det er et fritt land :/. Ikke klag på meg, men jeg synes Hitler brude drept pedoer istedenfor jøder.( Han gjorde det men ikke nok). Pedoer er så syke. Ærlig talt: Hvor mange av dere har lyst å få en erigert penis i tykktarmen av en 60 år gammel mann? Jeg synes det hele er sykt...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Jepp det er et fritt land :/. Ikke klag på meg, men jeg synes Hitler brude drept pedoer istedenfor jøder.( Han gjorde det men ikke nok). Pedoer er så syke. Ærlig talt: Hvor mange av dere har lyst å få en erigert penis i tykktarmen av en 60 år gammel mann? Jeg synes det hele er sykt...

6879045[/snapback]

 

Hvorfor skal vi ikke klage på deg? Påberoper deg immunitet fra denne friheten du forfekter i starten av innlegget, står ikke vi fritt til å klage på deg?

 

Hva har folks ønske om å "få en erigert penis i tykktarmen" med dette å gjøre? Har du en slags forestilling om at alle pedofile går rundt å stikker penisen sin i anus på tilfeldige mennesker?

 

Det er påfallende hvordan mange plutselig begynner å argumentere som de er 8 år gamle med en gang pedofile er med i bilde "pedofile er ekle, æsj, jeg håper de dør" Det er så lavmås argumentasjon.

 

AtW

Lenke til kommentar
Har du tenkt hvordan barnet opplever dette. Jeg kjenner en som ble kidnappet av en pedofil, og fanget av ham i en måned før han ble reddet... Det er ikke koselig.

Og lavmåls, nei. Prøv å oppleve det kompisen min gjorde,så beskytt de pedofile da...

6879074[/snapback]

 

Jeg leste i avisen i går at noen menn hadde torturert noen folk, det høres ikke koselig ut. Skulle ønske Hitler drepte alle menn.

 

Ellers skjønner jeg ikke helt hvorfor man absolutt skal oppleve ting for å kunne mene noe om det, opplever man ting får man ofte et mindre rasjonellt syn på det (forståelig nok). Det var halt sikker jævelig for kompisen din, og jeg har aldri forsvart seksuelle overgrep.

 

Argumentasjonen din blir ikke noe mindre lavmåls av at kompisen din opplevde noe fælt.

 

AtW

Lenke til kommentar
Har du tenkt hvordan barnet opplever dette. Jeg kjenner en som ble kidnappet av en pedofil, og fanget av ham i en måned før han ble reddet... Det er ikke koselig.

Og lavmåls, nei. Prøv å oppleve det kompisen min gjorde,så beskytt de pedofile da...

6879074[/snapback]

 

det aa vaere pedofil og begaa seksuelle overgrep paa mindreaarige er to VIDT forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Jepp det er et fritt land :/. Ikke klag på meg, men jeg synes Hitler brude drept pedoer istedenfor jøder.( Han gjorde det men ikke nok). Pedoer er så syke. Ærlig talt: Hvor mange av dere har lyst å få en erigert penis i tykktarmen av en 60 år gammel mann? Jeg synes det hele er sykt...

6879045[/snapback]

Hvordan skulle han egentlig fått til å drepe alle pedoer?

Det er ikke akkurat som om de går rundt med en stor tattovering i pannen hvor det står pedo

Lenke til kommentar
Jepp det er et fritt land :/. Ikke klag på meg, men jeg synes Hitler brude drept pedoer istedenfor jøder.( Han gjorde det men ikke nok). Pedoer er så syke. Ærlig talt: Hvor mange av dere har lyst å få en erigert penis i tykktarmen av en 60 år gammel mann? Jeg synes det hele er sykt...

6879045[/snapback]

Forklar meg hvorfor det du eller jeg tenner på skal bestemme hvorvidt et annet menneske lever eller dør? Hvis pedofile faktisk er syke, som du sier, hvorfor skal de straffes? Det er en medfødt sykdom som de selv må slite med hele livet, hvilken rett har vi til å drepe dem? Vi dreper ikke de som er født med AIDS, selv om disse er minst like syke.

Lenke til kommentar
Det er ikke straffbart å være pedofil, det er straffbart å ha sex med barn (utøve pedoseksualitet?). Enkelte prester / munker klarer seg uten sex, så hvorfor skulle ikke de pedofile klare det? Det er da tross alt bedre enn å få fengselsstraffer.

Ellers klarer nok pedofile å ha seg med vanlige mennesker også; hvertfall de fleste av dem vil nok i større eller mindre grad tenne på vanlige mennesker i tillegg til barn.

6817634[/snapback]

 

Tja, jeg mener at det ikke er normalt å klare seg uten sex. Vi er skapt for å reprodusere oss, så det er litt for mye selvmotsigelse hvis mange fant ut at de skulle leve det "rene" liv eller hva de kaller det, uten sex.

 

Litt offtopic, men mått bare si dt ;)

Lenke til kommentar
Har du tenkt hvordan barnet opplever dette. Jeg kjenner en som ble kidnappet av en pedofil, og fanget av ham i en måned før han ble reddet... Det er ikke koselig.

Og lavmåls, nei. Prøv å oppleve det kompisen min gjorde,så beskytt de pedofile da...

6879074[/snapback]

 

Jeg leste i avisen i går at noen menn hadde torturert noen folk, det høres ikke koselig ut. Skulle ønske Hitler drepte alle menn.

6879095[/snapback]

 

Syns du virkelig de to generaliseringene kan sidestilles? Come on... :nei:

 

Har du tenkt hvordan barnet opplever dette. Jeg kjenner en som ble kidnappet av en pedofil, og fanget av ham i en måned før han ble reddet... Det er ikke koselig.

Og lavmåls, nei. Prøv å oppleve det kompisen min gjorde,så beskytt de pedofile da...

6879074[/snapback]

 

det aa vaere pedofil og begaa seksuelle overgrep paa mindreaarige er to VIDT forskjellige ting.

6879550[/snapback]

 

Å? Er det så forskjellig? Er vel kun tiden som skiller de to; før og etter overgrepet.

Lenke til kommentar
Har du tenkt hvordan barnet opplever dette. Jeg kjenner en som ble kidnappet av en pedofil, og fanget av ham i en måned før han ble reddet... Det er ikke koselig.

Og lavmåls, nei. Prøv å oppleve det kompisen min gjorde,så beskytt de pedofile da...

6879074[/snapback]

 

Jeg leste i avisen i går at noen menn hadde torturert noen folk, det høres ikke koselig ut. Skulle ønske Hitler drepte alle menn.

6879095[/snapback]

 

Syns du virkelig de to generaliseringene kan sidestilles? Come on... :nei:

 

Har du tenkt hvordan barnet opplever dette. Jeg kjenner en som ble kidnappet av en pedofil, og fanget av ham i en måned før han ble reddet... Det er ikke koselig.

Og lavmåls, nei. Prøv å oppleve det kompisen min gjorde,så beskytt de pedofile da...

6879074[/snapback]

 

det aa vaere pedofil og begaa seksuelle overgrep paa mindreaarige er to VIDT forskjellige ting.

6879550[/snapback]

 

Å? Er det så forskjellig? Er vel kun tiden som skiller de to; før og etter overgrepet.

6882289[/snapback]

Så pedofili garanterer overgrep? Hvem som gir den garantien?

Lenke til kommentar
Har du tenkt hvordan barnet opplever dette. Jeg kjenner en som ble kidnappet av en pedofil, og fanget av ham i en måned før han ble reddet... Det er ikke koselig.

Og lavmåls, nei. Prøv å oppleve det kompisen min gjorde,så beskytt de pedofile da...

6879074[/snapback]

 

Jeg leste i avisen i går at noen menn hadde torturert noen folk, det høres ikke koselig ut. Skulle ønske Hitler drepte alle menn.

6879095[/snapback]

 

Syns du virkelig de to generaliseringene kan sidestilles? Come on... :nei:

 

Har du tenkt hvordan barnet opplever dette. Jeg kjenner en som ble kidnappet av en pedofil, og fanget av ham i en måned før han ble reddet... Det er ikke koselig.

Og lavmåls, nei. Prøv å oppleve det kompisen min gjorde,så beskytt de pedofile da...

6879074[/snapback]

 

det aa vaere pedofil og begaa seksuelle overgrep paa mindreaarige er to VIDT forskjellige ting.

6879550[/snapback]

 

Å? Er det så forskjellig? Er vel kun tiden som skiller de to; før og etter overgrepet.

6882289[/snapback]

Så pedofili garanterer overgrep? Hvem som gir den garantien?

6882304[/snapback]

 

Er i stor grad det jeg definerer som en pedofil; en som utfører overgrep mot barn. Fullt klar over at den medisinske/teoretiske definisjonen er en som har lyster for barn og blablabla, men det er av rimelig liten interesse. Som sagt tidligere, en mann kan være en kannibal, psykopat, schizofren og u know what, så lenge det ikke skader noen. Når det kommer til pedofile finnes det selvsagt ingen tall på hvem som faktisk er det (etter den medisinske definisjonen), og hvor stor andel som utfører overgrep. Derfor kan mange her påstå at det finnes fullt av pedofile som streber med å ikke handle etter sine lyster, og ha like stor dekning for det som at jeg påstår at flesteparten av de pedofile faktisk gjør overgrep.

Lenke til kommentar
Er i stor grad det jeg definerer som en pedofil; en som utfører overgrep mot barn.

Hvilket er feil.

 

Fullt klar over at den medisinske/teoretiske definisjonen er en som har lyster for barn og blablabla, men det er av rimelig liten interesse.

Nei, det er den ikke.

 

Når det kommer til pedofile finnes det selvsagt ingen tall på hvem som faktisk er det (etter den medisinske definisjonen), og hvor stor andel som utfører overgrep. Derfor kan mange her påstå at det finnes fullt av pedofile som streber med å ikke handle etter sine lyster, og ha like stor dekning for det som at jeg påstår at flesteparten av de pedofile faktisk gjør overgrep.

6882434[/snapback]

Nei. De har et grunnlag for å uttale seg. Du må omdefinere begrepet for å ha argumenter.

 

Pedofili er en spesifikk tilstand, og beskriver ingen handling. Du kan være pedofil uten å begå overgrep mot barn, og du kan begå overgrep mot barn uten å være pedofil (Marc Dutroux, Jan Helge Andersen & Viggo Kristiansen).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...