Gå til innhold

Noen som har sluttet med WoW?

Har du sluttet med Wow?  

159 stemmer

1. 1. Har du sluttet med Wow?

• Ja
      40
    • Nei
      82
    • Begynnte på igjen
      37

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man QUITTER simpelten ikke WOW!

:p

Det er en evighetsmaskin, og jævlene har lurt meg inn som betatester, så nå blir jeg vel spillene ett år til. OH WELL! Overlever vel det.

Skrevet

Jeg har lagt til en poll, og rettet opp slik at vi ikke har har enegelske utrykk i 1. post :)

Om det er ønskelig å forandre på avstemmingen, vennligst Pm meg

Skrevet

Kanskje litt greit å ha med spiller mindre, like mye eller sluttet som valg? Jeg spiller mindre men kommer nok gå en stund før jeg greier å slutte(vil jeg egentlig slutte? neeei)

Skrevet

Tok meg en pause i sommer. Sletta alle characterne mine, viste at når jeg skulle begynne igjen ville jeg ha en "ny" start. Tilbake nå. Levla opp en 60 igjen :blush:. Klar for enda en møkka vinter med mye spilling :!:

Skrevet
Tok meg en pause i sommer. Sletta alle characterne mine, viste at når jeg skulle begynne igjen ville jeg ha en "ny" start. Tilbake nå. Levla opp en 60 igjen  :blush:. Klar for enda en møkka vinter med mye spilling  :!:

6807416[/snapback]

Skjønner det ikke. Folk som sletter charenene sine. Hvis de ikke klarer og holde seg (som de somregel ikke gjør), så kommer de tilbake til ingenting og spiller enda mer for og komme tilbake til det de hadde før de slettet charenene. Derfor kommer jeg aldri til og slette chars, bare fryse accounten en stund når jeg tar pause.

Skrevet
Tok meg en pause i sommer. Sletta alle characterne mine, viste at når jeg skulle begynne igjen ville jeg ha en "ny" start. Tilbake nå. Levla opp en 60 igjen  :blush:. Klar for enda en møkka vinter med mye spilling  :!:

6807416[/snapback]

Skjønner det ikke. Folk som sletter charenene sine. Hvis de ikke klarer og holde seg (som de somregel ikke gjør), så kommer de tilbake til ingenting og spiller enda mer for og komme tilbake til det de hadde før de slettet charenene. Derfor kommer jeg aldri til og slette chars, bare fryse accounten en stund når jeg tar pause.

6807432[/snapback]

Jeg viste hele tia at jeg skulle komme tilbake, hadde ingen planer om å slutte. Jeg fryste den ikke engang :p. Nei jeg spilte heller ikke "enda mer" for å komme tilbake til der jeg var ;)

PS, skjønner at det du sa gjelder noen, men heldigvis ikke meg. :innocent:

Skrevet

Slutta for circa 2 uker siden. Holdt nesten på å grine da jeg sa hade til folka i guilden min :p.

men er temmelig glad jeg gjorde det¨^^

spilte på Kul Tiras med guilden Element.

Groggi - 60 Priest

Frogi - 60 Rogue

Skrevet

6807416[/snapback]

6807432[/snapback]

Jeg viste hele tia at jeg skulle komme tilbake, hadde ingen planer om å slutte. Jeg fryste den ikke engang :p. Nei jeg spilte heller ikke "enda mer" for å komme tilbake til der jeg var ;)

PS, skjønner at det du sa gjelder noen, men heldigvis ikke meg. :innocent:

6807486[/snapback]

Så klart, det spør jo hvor fort du vil tilbake. Jeg mener ikke mer tid ingame, men at folk gjerne sitter flere timer hver dag for å komme raskere tilbake. Og når det er sagt, det er sannsynligvis ikke alle som vil helt tilbake heller. For de som raider mange ganger i uken (som meg f.eks), kan det bli litt for mye av og til. Og hvis det var grunnen til at man sluttet, er det ikke sikkert man vil tilbake til det med mindre man får skikkelig epic-sug. :p

Skrevet

Hvorfor gidder folk og selge accountene? Jeg ville i hvert fall ikke solgt accounten min.

Det er du som har lvlet opp charen.. hvorfor la andre styre noe som du har styrt et år eller hvor lenge du har spillt... tullete!

Og dere som er stolte av å ha fått solgt accounten for 2000 NOK, jeg tror nok ikke timesbetalingen er så veldig god når du tenker over hvor mye du har spillt. Ihvertfall ikke til dere med to eller flere lvl 60s!

Skrevet

Spillte konstant i 4 måneder (hadde verken jobb eller skole så det var bare fett), men så kom jeg i et guild jeg ikke likte særlig godt og begynte å farme mats til Hide of the Wild. Det var helt grusomt kjedelig, så jeg tok en 9 måneder lang pause og når er jeg tilbake igjen. Fantastisk spill.

Skrevet

Jeg har sluttet. For 2 måneder siden.

Exp. pakken er og forhåndsbestilt.

Ble lei av wow. Pluss jeg fant ut at det sosialet livet var mye bedre.

så ettere 1 år med wow så kan jeg faktisk nå sei at jeg er "rein"

Btw. Fant denne posten i "Siste 24 timer" (viss noen lurte

Skrevet

jeg har cancela betaling men får fortsatt spille 14dager.. jeg var inaktiv hele sommern i fjor og i år også... jeg rett og slett må slutte spille har så sykt mye å ta inn på skolen:\ gidder ikke stryke siste året på vgs pga et spill

Skrevet

Sluttet med wow for 2mnd siden, ga bort kontoen til en venn og sletta alt som har med wow og gjøre.

Av en eller annen grunn er fortsatt dette wow-forumet en av mine daglige innsjekkinger, i tillegg til wow-europe.

Liker å følge med på hva som skjer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...