Zethyr Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 dm for linen, stockades for wool, sm for silk 6810507[/snapback] DM for linen? Er det bare jeg som får masse wool der da? 6810998[/snapback] Hold deg i moonbrook om du skal ha linen.
FOOrK Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 dm for linen, stockades for wool, sm for silk 6810507[/snapback] DM for linen? Er det bare jeg som får masse wool der da? 6810998[/snapback] jeg fikk svært lite wool der, kanskje 1 stack på <20 min :S
Islanbadsj Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Har kommet opp til mageweave cloth nå, bestemmte meg for å grinde litt mindre cloth og litt mere arcane crystals, fikk vel råd til alt silk+mageweave jeg trengte etter at jeg fikk en crystal i går, og det tok jo bare en time...
FOOrK Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Har kommet opp til mageweave cloth nå, bestemmte meg for å grinde litt mindre cloth og litt mere arcane crystals, fikk vel råd til alt silk+mageweave jeg trengte etter at jeg fikk en crystal i går, og det tok jo bare en time... 6813249[/snapback] grinda meg opp til halvveis gjennom silk.. da var det stopp ass.. tok altfor lang tid. gogo ah, er på runecloth stadiet nå har 260 tailoring, starta i går kveld. har vel brukt rundt 40g vil jeg gjette på ah-cloth
Islanbadsj Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Har blitt ett problem med mageweave, er ikke mer igjen på AH.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå