Gå til innhold

Kategori forslag: Russen


Er det ønskelig med et russeforum?  

234 stemmer

  1. 1. Er det ønskelig med et russeforum?

    • Ja
      69
    • Nei
      115
    • Bryr meg ikke
      50


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor en russekategori i det hele tatt?

Lag heller en tråd..

6792744[/snapback]

Hvorfor det? Lag heller en kategori, under samfunn.

 

Helt alvorlig. En tråd blir alt for lite, Russ er et fenomen over hele landet. Jeg vil vite om den lokale russe (Bergen), ikke om noen bondetullinger fra Finnmark...

Lenke til kommentar
Hvorfor en russekategori i det hele tatt?

Lag heller en tråd..

6792744[/snapback]

Støttes! Hvis russen får en kategori så vil jeg ha...en kategori for oss som jobber i posten, akkurat like unødvendig begge deler.

6795629[/snapback]

Det er det langt derifra og det svaret der er langt ifra en god nok grunn for å ikke opprette kategorien. Det er en markant forskjell på det å ha en kategori om de som jobber på posten og de som er russ. Kan du for eksempel finne egne postforum for folk ansatt i posten? ...Nei. Kan man finne russeforum rundt om? Ja.

Jeg tror nok du burde se mer objektivt på forslaget.

 

Jeg skal derimot ikke si meg uenig i deg CurSe, jeg ser selv heller ikke helt hva vitsen med en slik kategori kan være og om nytteverdien er særlig stor om den i det hele tatt finnes. Men dette handler om å se på forslaget og ikke styrte forslaget med en gang fordi du og en del andre syns forslaget er helt elendig.

 

Om denne kategorien blir opprettet burde den i så fall heller bli opprettet i "Jobb og utdanning" i stedet for kategorien "Samfunn", selv om det jo kan passe like godt begge steder.

Lenke til kommentar

Altså, et eksempel på en diskusjon som nok blir tatt opp.. Bør russ eksistere?

 

Jeg er russ 07, men gleder meg ikke spesielt til det. Ser på det som en mulighet til å feire all skolegangen jeg har vært gjennom, men hadde ikke blitt lei meg om de fjernet feiringen.

 

De fleste jeg kjenner ville klikka om de hørte meg si det.. Dermed finnes det flere muligheter for konkrete diskusjoner her, samtidig som det kommer nok masse morsomt som bilder, historier, russeknuter for de forskjellige distriktene osv ;)

Lenke til kommentar

Et russeforum hadde ikke vert en så altfor dum ide, så hadde vi sluppet tråder hengende overalt som "Russeparty i indre mongolia. Kommer du?"

Syns ikke det er en så altfor dum ide.

 

Men jeg stemte "bryr meg ikke" Hadde det vert opp til meg hadde jeg brent alle russene på et stort bål :thumbup:

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg vil unngå denne kategorien er at det blir en standard, hor man fremover vil ha egen kategori for Paintball, W810i og Pastaretter. Det blir ikke enklere sånn, det blir bare til at hver kategori har 3-4 tråder. Det beste hadde nok vært om vi unngikk tråder som "Russeparty - hvem kommer?", men heller samlet slikt i en stor tråd.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...