Gå til innhold

Kategori forslag: Russen


Er det ønskelig med et russeforum?  

234 stemmer

  1. 1. Er det ønskelig med et russeforum?

    • Ja
      69
    • Nei
      115
    • Bryr meg ikke
      50


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det her er en unik sjanse for alle russehaterne å bli kvitt alt russepratet, ved å stue det bort i en kategori for seg selv. Skjønner ikke den store motviljen.

6808212[/snapback]

Det er en prinsippsak, som nevnt. Argumentet "Russen fikk jo egen kategori" er ikke noe vi ønsker her, i tillegg til at det vil føre til en haug med unødvendige chattetråder/tråder med tittel "Hvem russ er best" og "Fest i Kautekeino ikveld, hvem kommer?".

 

Jeg er forøvrig ikke russehater. Jeg var russ ifjor, jeg koste meg og jeg klarte meg fint med de 2 trådene som fantes.

Lenke til kommentar

Vet vi at det kommer til å skje, at alle, hvis russekategorien blir oppretta, kommer til å mase etter sine egne kategorier om perifere emner?

 

Er dette det framtidige svaret på alle slike søknader? "Vi gidder ikke å opprette en ny kategori, for da kommer det i neste omgang flere som vil ha oppretta kategorier." Går an å sette ned foten, si nei.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner bare ikke åssen det går ann å sammenligne noe som russefenomenet med en mobil? Noen som snakka noe om k800i eller noe, at det ble det samme som å opprette eget kategori for akkurat den mobilen?

 

Russ er ikke bare drit, noe folk kan vise. Noe jeg vil vise, fordi jeg skal ikke på Kongeparken, jeg skal ikke drive og gjøre herværk for å få knuter..

Lenke til kommentar

Har ikke foreslått å åpne den nå. Men mener at det bør sendes inn søknad i god tid. Uansett har russeplanlegging i Telemark ihvertfall startet.

 

Sa ikke at Kongeparken og herværk hadde noe til felles. Men det skjer mye drit på Kongeparken som skyldes russen og fyll, samtidig som at det skjer mye herværk i russetiden. Ser det hvert eneste år.

 

Det at jeg ikke skal dit er fordi jeg ikke har råd til det. Koster å ha regninger.

 

Og en annen ting.. Hvorfor skal folk stemme vekk muligheten for kategorien når de rett og slett kan bare styre unna kategorien som de er så imot det? Er flere kategorier jeg personlig syns ikke er nødvendig, men jeg sier jo ingenting om det. Holder meg bare unna de. Det blir akkurat det samme om russekategori. Uansett, ville tro at russen ville syns det var koselig å kunne snakke med andre russ her inne. Trenger ikke bare være russ heller, men andre medlemmer og kanskje tidligere/kommende russ.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...