Gå til innhold

Update! Da er downgraderen for PSP 2.71 her!


Knebel

Anbefalte innlegg

Da er det en løsning på vei for å downgrade 2.71 og resten av røkla ned til 1.5..

Mer på QJ.NET:

Link

 

Update! Da er downgraderen for 2.71 endelig her!!'

Link

Pass på at du følger alle forholdsreglene. Vær klar over at det er alltid en fare til stede ved slike downgrades. Men den som intet våger intet vinner..

 

Så er det bare å ønske velkommen inn i 1.5 verdenen. ;)

 

Hva skal du så gjøre?

1. Finn en nyere versjon av Devhook og installer for å emulere 2.71 slik at du får spellt av spilla dine som krever høyere firmware enn 1.5

2. Installer alt du makter og begjærer av emulatorer og homebrew av ymse slag. For de som ønsker å spille av video trådløst fra PC'en anbefales Pimpstreamer på det varmeste. Det meste kan finnes via den nettsida jeg linket over..

 

Lykke til :D

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unnskyld, men kan ikke du bare ta det i psp tråden?(i off topic annet)

6785433[/snapback]

 

Er det ikke her det hører hjemme da? Er det ikke greiere at man har alt konsollrelatert på en plass? Bevares, jeg kan gjerne linke det over til den store PSP tråden.. en strengt tatt synes jeg at PSP tråden burde være sticky her inne..

Lenke til kommentar
Slik at du endelig kan kopiere spill over på PSPen? :thumbdown:

6785434[/snapback]

 

Du har det i siggen din.. Frihet; -til å gjøre hva du vil med det du har betalt og kjøpt. ;) Det er forøvrig homebrew jeg snakker om. Jeg unner alle Pimpstreamer som er det mest geniale på vår jord til en håndholdt konsoll.. :w00t:

Lenke til kommentar
Slik at du endelig kan kopiere spill over på PSPen? :thumbdown:

6785434[/snapback]

 

Du har det i siggen din.. Frihet; -til å gjøre hva du vil med det du har betalt og kjøpt. ;) Det er forøvrig homebrew jeg snakker om. Jeg unner alle Pimpstreamer som er det mest geniale på vår jord til en håndholdt konsoll.. :w00t:

6785529[/snapback]

 

 

Jeg er for frihet, men ikke piratkopiering. Det er ikke noe å diskutere, piratkopiering er umoralsk og teit.

 

Hvis du skal bruke PSPen til lvolige ting så kan du godt disuktere det her. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...