Lafro Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Hei. Jeg har hatt Need For Speed Underground 1 en stund nå... Men, jeg fikk lyst å ta det fram igjen. Men, jeg kan ikke huske hvordan jeg fikser "buggen" i spillet. Dere husker sikkert det problemet så gikk når spillet var nytt. Du måtte stille på spåket e.l. for å komme inn på det?? Husker dere hvordan jeg må gjøre det? For sånn som det er nå, så kommer jeg ikke inn på spillet i det hele tatt. Ohg, ja.. Det er originalt. Takker for alle som tar seg tid for å hjelpe meg MVH. Frolaz
ZayCon Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Kanskje det er å fikse på kompatibel modus! Bare sett i CD'n og høyere klikk på start filen så Velger du Windows 95 eller 98! Hvis ikke kan det jo hende du trenger en patch til spiller
Lafro Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 Takk for hjelpen. Men det funker desverre ikke enda. Jeg har oppdatert det, og jeg har prøvd å bytte kompatibiliteten. Håper dere har noe annet på lager. Takk for all hjelp
PsychoDevil98 Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 (endret) Husker du måtte endre språk, fra norsk til engelsk i kontrollpanelet Kontrollpanel->instillinger for språk->erstatt norsk(bokmål) med English(USA). Dette skal funke. Det eneste minus er at du får AM/PM klokkeslett. Håper det hjelper! MvH PD Edit:leif Endret 2. september 2006 av PsychoDevil98
-SoniX- Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 (endret) Husker jeg hadde det problemet med nedlastet versjon, da måtte jeg bytte til engelsk. Men har ikke problemer med min orginale, som jeg la inn på nytt for 2 dager siden... Endret 2. september 2006 av -SoniX-
-sparks- Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 (endret) Det har vel mer med at dette er US-versjonen av spillet. EDIT: nå fungerte det, takk Psycho Endret 2. september 2006 av -sparks-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå