jastroem Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Haloen der alle sammen. Jeg har fått en del merkelige problemer med motoren min. Av og til så starter den ikke, virker nesten som det er dårlig kontakt på batteriet. Men det er det ikke. Heller ikke på startmotoren er det dårlig kontakt. Motoren går veldig ujevnt inntil den er varm. Omtrent som om det er en tennplugg som er ute av funksjon. I dag kom det veldig mye eksos som er helt hvit. Men det gir seg etter at motoren er varm. Jeg sjekket vannet og oljen. Det manglet en del vann (1L). Mens oljen så helt fin ut, altså ikke grå og forurenset av vann, og det manglet ikke noe. Jeg kjenner også en lukt som kan minne om kokt skittent vann Kan det være toppakningen eller noe annet? Hilsen Jan. Endret 30. august 2006 av jastroem Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Toppakning..plugger...har du prøvd å rengjøre pluggene? Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Jeg har kjøpt nye, slik at jeg kan like godt skifte de og prøve. Hmmm, tror du virkelig at det kan være problemet? Du skal få en tilbakemelding. Takk. Toppakning..plugger...har du prøvd å rengjøre pluggene? 6774075[/snapback] Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Er nå verdt ett forsøk... Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Å neida du. Her må nok toppakningen skiftes. Bare til å brette opp ermene og sette i gang. Er nå verdt ett forsøk... 6775123[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå