Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile: Er dette seriøst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er pr. idag registrert 24 interessenter på din sentral

Vi iverksetter utbygging der det er flere enn 20 interessenter som bekrefter bestilling.

 

Tilgjengelige tjenester for din linjelengde hvis/når sentralen er bygget ut er:

 

 

G.SHDSL 2320/2320

G.SHDSL 1040/1040

 

ADSL 4068/640

ADSL 2048/640

ADSL 1024/640

 

 

 

Men ingen av oss har fått noen form for "bestillingsark" enda.. Er det noen her som har fått internett fra firstmile?

Lenke til kommentar

Noen som har sett at antallet interesserte på sin sentral har endret seg de siste par dagene?

Her har det stått stdby på 13 (grøss) de siste par dagene, enda jeg er rimelig sikker på at flere har meldt seg de siste dagene.

Oppdaget i kveld at jeg jeg glemte www foran firstmile.no på en lapp som jeg klistret opp i full fart på Rimi. Skjønner vel ingenting de som har prøvd den adressen og kommet inn på ZyXEL sin side.

Er det forresten ikke en ide å ha en liten notis og link der til http://www.firstmile.no? Det kan jo finnes flere slike rotehuer som meg, men som likevel kunne fylt opp kundelista?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-08 18:26, skrev twarr:

Hei!


Hvordan fungerer det visst man er fisker (er ikke det altså..) da er du din egen arbeidsgiver visst du jobber på en småbåt..

Hvordan få dette avslaget da?


 

Tja, for det første får du igjen momsen på linja samt du får utgiftsført den som endel av driftsutgiftene til firmaet, allså mye mer gunstig enn denne ordningen.

Lenke til kommentar

Et lite spørsmaål til Firstmille.

 

Når jeg søker på tlf nr'et mitt så står det at maks hastighet jeg kan få med min linje lengde er 2.3Mbit G.SHDSL.

 

Jeg snakket med noen på Catch om de kom til å tilby bedere hastigheter en 2Mbit. Jeg nevnte at de har hatt prøveprosjekt på VDSL i over et halvt år, og da fikk jeg forklart at de har levert VDSL til folk som har bodd nesten 2 km unna sentralen.

 

Så da er spørsmålet mitt, hvor setter dere grensa?

 

jeg har 2Mbit SDSL ifra catch nå, men bytter til deres 10Mbit VDSL så fort dere kan levere det til meg :smile:

 

Jan-Tore Pedersen

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-08 20:20, skrev TheLoco:

Noen som har sett at antallet interesserte på sin sentral har endret seg de siste par dagene?

Her har det stått stdby på 13 (grøss) de siste par dagene, enda jeg er rimelig sikker på at flere har meldt seg de siste dagene.


 

min sentral har også stått stille,,, og jeg vet at det er flere registert, for jeg registrert de fleste selv,, men som Firstmile sier,, de må sjekke opp ett og ett nr,, så da tar det tid :wink:

 

Mvh

Lars @ KSA 2

Lenke til kommentar

Hmm. Tviler litt på om den der registreringsgreien er til å stole på.

 

Jeg registrerte meg for 2 dager siden, og først i dag fikk jeg se hvilke tjenester jeg kunne få, og det var G.SHDSL best effort :sad: Når jeg sjekker mitt telefonnummer står det 9 interessenter, mens når jeg sjekker to naboer sine (ene er 20 meter fra meg), da står det 7 interessenter, og dessuten får begge de alle tjenestene utenom VDSL.

 

Hvordan går det an?

 

De er på hver sin side av huset vårt, så jeg kan jo ikke bo lenger vekke en de! Dessuten er det litt merkelig at hos alle andre står det at det er 7 interessenter, mens hos meg 9... (vi er på samme sentral)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-08 20:22, skrev agvg:

Quote:


Den 2002-11-08 18:26, skrev twarr:

Hei!


Hvordan fungerer det visst man er fisker (er ikke det altså..) da er du din egen arbeidsgiver visst du jobber på en småbåt..

Hvordan få dette avslaget da?


 

Tja, for det første får du igjen momsen på linja samt du får utgiftsført den som endel av driftsutgiftene til firmaet, allså mye mer gunstig enn denne ordningen.

Hei, tror du det går ann å få prisen ned i (minimum) 1000 kr i måneden for 10 mbit (1600 kr)?

 

1600 - 24 % moms = 1216 kr

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-08 18:52, skrev Andreas18:

Det er pr. idag registrert 24 interessenter på din sentral

Vi iverksetter utbygging der det er flere enn 20 interessenter som bekrefter bestilling.


Tilgjengelige tjenester for din linjelengde hvis/når sentralen er bygget ut er:



G.SHDSL 2320/2320

G.SHDSL 1040/1040


ADSL 4068/640

ADSL 2048/640

ADSL 1024/640




Men ingen av oss har fått noen form for "bestillingsark" enda.. Er det noen her som har fått internett fra firstmile?


 

Hvem er du ?

Bor du på Norheim/Spanne ?

 

Det er pr. idag registrert 24 interessenter på din sentral

Vi iverksetter utbygging der det er flere enn 20 interessenter som bekrefter bestilling.

 

Tilgjengelige tjenester for din linjelengde hvis/når sentralen er bygget ut er:

 

 

G.SHDSL 2320/2320

G.SHDSL 1040/1040

 

ADSL 4068/640

ADSL 2048/640

ADSL 1024/640

 

:eek:

Lenke til kommentar

Vi har ca 1200 nummer som ikke er sjekket pr. idag. Jeg kan også nevne at det ikke er uvanlig at naboer er tilknyttet forskjellige sentraler. Det er flere steder èn og samme boligblokk har kobber inn fra 3-4 sentraler. Ingen har enda fått tilbud om bestilling fordi skjemaer og kontrakter ikke er klare. Vi ignorerer dere ikke, men det er veldig mange ting som må på plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...