edds Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Liten skrivefeil. Sangen heter egentlig 11h30. kongesang. Komme ikke på så mye mer sånn fra toppen av huet. Kan sjekke lexy and k. paul, punks jump up, rex the dog og ascii. disko. Kan prøve bangkok impact, le syndicat electronique, alek stark, squadra blanco(sideprosjekt til legowelt), tonite only, Alden Tyrell og I-F også, men begynner å bevege seg vekk fra det jeg tror du egentlig var ute etter da. Meste av det går vel også under electro, men høres annerledes ut uten at jeg klarer å sette fingeren på hva det er. Begynner i grunn kanskje å bevege meg bort allerede med første anbefalingene, men kan jo se om du liker det. Takker for tips, skal sjekke ut alt etter tur. Begynner med Teenage Bad Girl, gleder meg!
Teac Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Har den siste tiden blitt super avhegig av Dennis Ruyers Dance Department program på Radio538. Noen som har forslag til noen bra radio kanaler som spiller house musikk?
Kaggen Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Noen som har forslag til noen bra radio kanaler som spiller house musikk? Kan nevne Digital Imported, som har en egen housekanal. Er ikke sikker men er godt mulig at Afterhours.fm sender house av og til. Og forresten, det spilles også house på HWradio, bl.a. spiller MindB på søndager. Tråd.
Teac Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Noen som har forslag til noen bra radio kanaler som spiller house musikk? Kan nevne Digital Imported, som har en egen housekanal. Er ikke sikker men er godt mulig at Afterhours.fm sender house av og til. Og forresten, det spilles også house på HWradio, bl.a. spiller MindB på søndager. Tråd. Takker. Di.fm har jeg hørt på en del, men blir litt galen av all reklamen. Kanskje jeg burde betale. Skal hvertfall prøve ut de to andre tipsene.
TaEnBolle Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Hmm, tips til utesteder som spiller bra house i oslo? Kanskje litt electro osv også. Enda bedre, french house ala Ed Banger og Daft Punk osv. hey, Du bør dra på The Villa. (23 års) men du slipper inn som regel når du er over 20. er ikke så langt å gå fra glassmagasinet ved karl johan. Og de gatene bortover der er det mange house/dance klubber =) meget bra!
edds Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 The Villa høres bra ut. 23 svir litt, da jeg såvidt er 18. Kommer nok inn på 20, men 23 blir værre. Takker dog for forslag, bare å komme med flere.
Lakus Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Not Exactly - Deadmau5 Into The Lite - Office Gossip It's True (Dabruck & Klein Remix) - Axwell & Sebastian Ingrosso Vs Salem Al Fakir Ride The Storm (Life Goes On Club Mix) - Roachford & M.Y.N.C. Project Something Good '08 (Ian Carey Remix) - Utah Saints Disse går igjen, og igjen, og igjen, og igjen på mp3 spilleren
Tirumtei Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Noen som kan komme med ideer på sanger som ligger i samme sjanger som denne? http://youtube.com/watch?v=_4RSlQstKAM (Sander van Doorn - Grasshopper) Syntes den låta er konge!
DanielvanSand Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Sjekk ut hans nyeste album, Supernaturalistic, om du vil ha noe lignende Ellers kan jeg anbefale Julian Jeweil - Air Conditionne!
dymoletratag Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Noen av mine favoritter: Paul Van Dyk Feat. Jessica Sutta - White Lies (Dave Spoon Mix) Knee Deep - All About Love (KD Original Mix) Jimpster - Got A Hold On Your Soul Chic Flowerz - Sing It Back (Electro Club Mix) Booty Luv - Some Kinda Rush (Filthy Rich Remix) Funkerman - Speed Up (Granite And Phunk Big Room Remix) Maverick & Tapesh Feat. Terri B - Rise Håper jeg linka alle riktig
DanielvanSand Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Noen av mine favoritter: Paul Van Dyk Feat. Jessica Sutta - White Lies (Dave Spoon Mix) Knee Deep - All About Love (KD Original Mix) Jimpster - Got A Hold On Your Soul Chic Flowerz - Sing It Back (Electro Club Mix) Booty Luv - Some Kinda Rush (Filthy Rich Remix) Funkerman - Speed Up (Granite And Phunk Big Room Remix) Maverick & Tapesh Feat. Terri B - Rise Håper jeg linka alle riktig Hadde jeg vært deg, ville jeg fjerna linkene, da forumet ikke støtter piratvirksomhet
chokke Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Hadde jeg vært deg, ville jeg fjerna linkene, da forumet ikke støtter piratvirksomhet Bra du hjelper han på vei ved å sitere linkene .
dymoletratag Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Tssk, paragrafryttere. Last ned mens dere kan . En liten ban har jeg vel egentlig bare godt av.
Ockham Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Arnej - They Always Come Back [liveversjon] voldsom energi.
BaltusBrun Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Noen som har anbefalninger innen Eric Prydz sjangeren? Gjerne andre Artister Takk
MindB Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Sjekk ut Pryda-aliaset til Eric Prydz samt Steve Angello, Sebastian Ingrosso, Axwell, Laidback Luke, Claes Rosen, Joey Negro, Bob Sinclar (?) og Stonebridge.
BaltusBrun Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Eric Prydz & Steve Angello - Woz Not Woz Se filmen hos Youtube Enjoy!
M..D Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Første : Gregor Salta - Viajar (En remix) Er Ed banger en stil innenfor House eller et band?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå