Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Har sett alt for lite til å gi en dom på han, men synes som han manglet litt kraft i frasparket når han skulle slenge seg. Virket som han ikke kom ut i full strekk, men godt mulig han bare kontrolerte ballen ut ved de tilfellene.

 

Det å etablere seg som keeper er veldig vanskelig siden man ikke får så mye spilletid. Spørs om han er toldmodig nok til å vente til Casillas legger opp, som ratt er 5-10 år til. Skeptisk til å la en så og si urutinert 25-30 åring(nå 23) ta over plassen som førstekeeper i Madrid. Men hvis man låner han ut eller selger han med tilbakekjøpsklausul så vil han kanskje få den erfaringen han trenger slik at han en dag kan retunere. Uansett er han er viktig spiller i stallen pga han er egenutviklet, og hvis ambisjonene hans om fast spill ikke er tilstede så er han en kanonspiller å ha på benken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morata nær ved å gjøre drømmedebut i dag, da han kom alene med keeper rett fra benken, litt svakere pasning så kanskje. Men gutten var frisk, kunne faktisk fått 2-3 mål om marginene hadde vært på hans side. Plasserte seg bra og var på hugget, blir spennende å se han fremover.

Uansett nok en grei kamp, hadde for det meste kontroll og målet dems kommer på et håløst straffespark laget av Carvalho, lite rutinert til han å være.

Herlig å se hvordan Di María jobber. Løper som et galt pinnedyr og det liker jeg. Kampens store spiller blir Lass for min del. Verdensklasse, rett og slett.

 

Eneste som ikke er så bra er at det kommer en del suspensjoner til neste kamp mot Sevilla. Alonso og Marcelo er ute pga kort i dag, Ramos og Higuaín med skader.

Om vi skal se litt positivt på det så kan det jo åpne opp for noen ungutter.

Lenke til kommentar

Ja, Morata var ganske nærmere. Gleder meg til å se mer, tror han kommer til å gjøre det bra når han først får sjansen.

 

Egentlig synes jeg kampen var spennende. Men i lufta synes jeg vi er svake. Sett flere håpløse dødballer... Lass var konge, Ronaldo hadde et flott frispark og Di Maria jobbet hardt. Stort sett veldig bra :)

 

Men jeg må innrømme at det hadde vært fint med Sarabía og Morata sammen på banen idag. Kunne blitt bra! :)

Lenke til kommentar

Litt synd med suspansjoner på Xabi og Marcelo, fikk ikke med meg at Xabi fikk kort i kampen så den er ekstra kjip å høre nå. Hadde det ikke vært for at Lass har herjet de siste kampene så ville jeg hatt han på backen, men sånn som det er nå bør han spille sentralt, spesielt siden Alonso er ute. Laget blir vel noe som dette her.

 

-----------Casillas

Albiol-Pepe-Carvalho-Arbeloa

-----Lass--------Khedira----

Di Maria----Özil------Ronaldo

----------Benzema------------

 

Et helt greit lag som bør slå Sevilla.

Lenke til kommentar

Håper på København eller Marsille. København er det kalrt svakeste laget og Marsille har vi alltid hatt kontroll på, senest i fjor. Jeg vil helst unngå Arsenal og Inter, da toppnivået deres er veldig høyt. De andre lagene er det egentlig samme hvem vi møter, men vil helst unngå Lyon da vi garantert taper mot dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...