Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi slipper uansett inn 1 mål når vi vinner mye, selv ikke Mourinho kan fikse det. Virket nesten som han prøvde å slippe inn et når han satte Di Maria ned på backen, men med Totti strømper herjet han oppover. Mulig noe han tenker på når Kaka kommer tilbake, med Di Maria på backen i lette kamper?

 

Litt "skuffa" over at vi ikke får sett laget i etablert spill, der jeg er mest spent på hvordan det ser ut. Men fortsetter vi dette spillet så rekker vi jo ikke å sette det etablerte spillet før vi scorer.

 

Noen som vet hvor lang tid det er til Gago er tilbake forresten? Han var jo friskmeldt og trente med laget under landslagspausen, men ble så vidt jeg vet skadet igjen.

 

Og vil også legge til at selv om Ronaldo scorte 4 så skal vi ikke ta helt av, fyren er i form og spiller godt. Men han var bedre i de 3 forrige kampene enn det han var i dag. Var 4 tap-ins han scorte og selv om han spilte en god kamp så har jeg sett han bedre denne sesongen.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Første kamp i Copa del Rey i dag, det endte med 0-0 mot Murcia. Til slutt ble vel skuddstatestikken 0-22 eller noe i den duren. Var ikke lett å komme seg forbi muren av 8-9 hardkjempende Murciaspillere. Resultatet bryr ikke meg så mye, bare bra man ikke driter seg ut sånn som mot Alcorcon. Dette laget tror jeg vi tar greit på Bernabéu. Det merkeligste med kampen er at Diarra får lov til å spille hele. Mannen var til tider en vandrende katastrofe.

 

Blir spennende å høre hva Mourinho sier, han sa jo at de som ikke presterte var døde for han.

Lenke til kommentar

Vi har vel bare vanskelige hjemmekamper fremover, Atletico, Bilbao(om ikke så vanskelige, så er det noe med Bilbao som jeg ikke liker), Valencia og Sevilla. Sevilla kamper er så og si booka for egen del. For satse på seier der, for El Clasico i fjor hjemme var en skuffelse å være på. Også har vi selvsagt Barca på bortebane i slutten av november som skal bli både morsomt og spennende.

 

Personelig synes jeg Barca har vist seg på et høyere maksnivå i år, men mye mer uastabile enn i fjor. Madrid har vært dårlige de også, men dette var i de første kampene og jeg har troa på at dette er snudd. Satser på at Milan er i kanonslag på onsdag så får vi testet oss ordentlig.

Lenke til kommentar

Trudde virkelig ikke helt på seier i første omg, da så det ikke bra ut. Men, heldigvis trodde jeg feil. Herlig å få inn 2-1 målet og meeeeeget betryggende med 3-1. Da var jeg en glad mann. Ellers syntes jeg Benzema gjorde det bra de minuttene jeg fikk 1 assist og et skudd som førte til retur, og mål. Håper det løsner for han, har fortsatt trua på at han kan lykkes i Madrid.

Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig, og av det lille vi har sett av han så har jeg troa på at han kan bli god. Men tror egentlig at det er best for utviklingen hans at han får spille hver eneste uke i La Liga, istenden for å få et inhopp hver tredje uke på 10 min. I januar kan benken vår se sånn her ut og da kan det bli vanskelig for Canales å få spilletid: Dudek, Albiol, Lass, Gago, Leon, Özil og Benzema.

Så har vi Arbeloa, Garay, Granero, Diarra og Canales på tribunen, i tilegg føler jeg at en spiss er på vei inn i januar.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Målene til Milan var rett og slett rævva. Inzaghi triller ballen i mål og feirer som en legende. Og Pirlo må absolutt drøye etter at noen var nær han i ansiktet...

 

Real Madrid styrte kampen, og spilte best uten tvil. 2-2 målet var jo bare sykt å se på, ford det var jo soleklar offside! Rett og slett latterlig. Hala Madrid! <3

Lenke til kommentar

En bra kamp av oss, vi var overlegne Milan og burde vunnet lett. Alt for dårlig utelling og veldig mye slurv når det kommer til enkle pasninger. Spesielt Higuain. Fint innhopp av Benzema nok engang, han har en helt annen holdning når han spiller enn før.

 

Jeg blir kvalm av å se hvordan holdningen til Milan spillerne endrer seg etter de tar ledelsen, plutselig faller de for alt og ligger nede i mange minutter. Fantastisk at vi scorer på en overtid de lager. Drittlag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...