Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker damene menn med hår?


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hår på brystet - Mann

Ikke hår på brystet - Gutt.

 

Hår på ryggen tviler jeg på at det finnes mange jenter som liker. Men på brystet har jeg et klart inntrykk av at jenter foretrekker hår fremfor en glattbarbert kar.

 

Men det kommer vel litt ann på typen. Morten G. Pedersen ville nok sett merkelig ut med hår på kassa, det passer vel ikke hans image. Det samme går nok for eksempelvis Brandon Routh (Superman);

 

 

 

 

Mens de gutta her nok tjener godt på håret :wee: ;

 

 

 

Generelt sett, som norm, vil jeg nok tro at norske kvinner egentlig foretrekker begge. Men er ikke kroppen veltrent, eller man har skjegg, så ser det nok heller mindre attraktivt ut med null hår på overkroppen.

 

Men når det kommer til rygg så vil nok de fleste foretrekke at den er hårfri.

 

Og for å dokumentere;

 

Nå er det igjen sexy å ha hår på brystet og skjorta halvveis utenpå buksa. Kvinnfolk er lei av jåleri a la David Beckham, fastslår sexolog.

 

http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.php...ID=3&ArtID=2536

 

Videre påpekes det at det normalt er sterke, maskuline kvinner som er ute etter de hårløse typene. Jeg vet ikke helt hvilken type kvinne du har i sikte jeg Øyvind :)

 

Hårløst er så.... 90-talls....

Lenke til kommentar

Genialt svar Dotten :)

 

Var å kjøpte Veet i går. Voksstriper.

Dette for å fjerne hår i rompa og på brystet.

 

Tok frem en stripe (to og to er klistra sammen) smurte den utover brystet og plystret glad og fornøyd. Dette var første gangen jeg skulle vokse selv, da jeg vanligvis går til hudpleier og utfører dette.

 

Lot den sitte en liten stund før jeg røska hele stripa av. OMG! Det var det værste som har skjedd meg. Føltes ut som om jeg røska av brystvorta. Tårene spratt og jeg kan garantere at jeg ALDRI kommer til å gjøre dette alene igjen. Heretter er det hudpleieren som utfører dette.

 

Smerte får nesten ny betydning...

Lenke til kommentar

Ojoj, klarer ikke å innbille meg hvor vondt det ville være å fjerne sitt eget rompehår med voks. Best å la andre ta seg av jobben, så er du ikke forberedt på smerten før den kommer. Når man sitter og holder i stripa selv, blir det psykisk terror i tillegg. Mens ei dame på en salong bare smiler, legger stripsa på og røsker.

Lenke til kommentar

Helt enig med Dotten. Ekte mannfolk har hår på brøstet. Er helt med på litt "tuning" av sine private deler. I mitt tilfelle så begynte det så smått med hår i 18års alderen på mage å brøst å har nå en voksen matte å en fin veiviser ( nei ikke som David Hasselhoff :) ) Jeg var for en liten stund tilbake ute litt med en dame jeg også var ute med for 10 år siden. Hun foretrekte meg helt klart nå som jeg var blitt litt voksen på kroppen. Selv forbinder jeg hårløse mannekropper med unger, altså maoiriteten av det de her inne er.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er jo noen her nede som sier "Du er ikke ordentlig mann før du kjenner det lugger når du driter".

6764732[/snapback]

 

Hehe. den var helt Hippie, hva med rastafletter?

Å nå mista jeg matlysten ... :hrm:

Lenke til kommentar
Hår på brystet er MANN. skamm på dere guttunger som shaver dere

6764762[/snapback]

 

Word!

snart blir det populært å fjerne små hårene som sitter på sotrtåa fordi damene syns det blir ekkelt....fjærne rasshåra er vel litt drøyt? skal ikke smøre in ræva med vaselin også da så blir det lettere for de som virkelig har så "lyst" på en glatt barbert rumpe da? da syns jeg det er bedre å slutte med alt det derre hårjåletullet...start å smink dere gutter...det finnes så mangt med fine eyeliners der ute...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...