Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker damene menn med hår?


Ni kon

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Har et lite problem her:

 

En kamerat av meg er svært hårete, spesielt på brystet. Selv mener jeg hår er turn-off for jenter og argumenter om det motsatte ofte kommer fra hårete gutter (som merkelig nok er single).

 

Jenter har i de siste tiår blitt langt bedre til å barbere seg, samt fjerne hår på andre måter. De setter og krav til at mannen gjør det samme. Selv vet jeg at de fleste her inne driver med intimbarbering :)

 

Men er det noen som har linker til artikkler hvor det kommer klart frem at damer ikke liker hårete menn? For jeg er SIKKER på at hår er turn-off.

 

Noen med litt informasjon her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette varierer veldig fra person til person. Noen er veldig opptatt av hva som er inn og ut for tiden og hva som er riktig og ikke. Andre, ofte litt mer voksne og modne damer, setter stor pris på en hårete brystkasse og missliker "hårfrie guttunger".

 

Liker forresten menn tynne damer? Samme svar her. Noen er opptatt av hva som er inn og riktig. Litt mer voksne og modne menn setter oftere pris på kvinnelighet og former.

 

Så om jeg var kompisen din, så ville jeg trukket på skuldrene av overfladiske damer som lar hårvekst avgjøre hvem de vil være sammen med og ikke. Og heller funnet en litt mer oppegående person med litt mer modne tanker i hodet.

Lenke til kommentar

Nei Matias.

 

Dog håper jeg noen kommer med noen linker som omhandler dette :yes:

 

At damer er forskjellige og annet bullshit er lite interessant. Man kan lage en norm om hva som likes og ikke. Hva er pent? Slike spørsmål kommer ofte fra folk som jeg ikke kaster bort energi på. Det er en grunn til at Alba og Lima er gudinner og at Elisabeth Grannemann og Rosanne Barr ikke er det (måtte ta med fornavn på sistnevnte da få vet hvem de er)....

 

Jeg ønsker å høre hva pene, karrierebeviste, lekre, veltrente, smarte damer liker....

Lenke til kommentar
Jeg ønsker å høre hva pene, karrierebeviste, lekre, veltrente, smarte damer liker....

6757012[/snapback]

 

Da er vel ikke dette forumet det beste. Litt overvekt av guttebarn rundt 15-18, kanskje? :)

 

Men, hva skal hårete folk gjøre? Personlig har jeg hår fra topp til tå (minus rygg), så å vokse eller barbere hele kroppen for et eller annet kvinnemenneske hadde aldri vært aktuelt. Bare ta magen og brystkassen, ende opp med et hår-skille og stikkende hår etter en uke eller to? Tror ikke det..

Lenke til kommentar

Jeg sier meg enig med psilocybe her...jeg kommer aldri til å barbere meg på rygg eller legger fordi en dame krever det. Akseptere hun meg ikke for den jeg er så kan hun ha det så godt. Dog, intimbarbering er en annen sak da, det gjør meg intet.

 

Men dette er garrantert feil plass for å spørre om dette ØD ;)

Lenke til kommentar

Øh. Så meningen må altså komme fra noen som er pene for at den skal gjelde?

 

Altså.. Det er jo bedre med litt hår, enn en vokset kropp! Så en kar i Italia en gang som tydeligvis vokset hele seg. Han hadde skjeggstubber på hele kroppen! Lite lekkert.

Litt hår ser jeg egentlig på som mandig. Men som sagt... Kjekt å kunne se huden under :!: Og når det er sagt; nei, jeg har ikke noe imot folk som er hårløse heller.

Lenke til kommentar

Søstera mi fortalte at et par av vennene hennes har barbert ALT av hår på kroppen utenom på hodetoppen.

Og det syns ikke hun var så altfor mandig. blir for lite guttete sa hun.

 

Behold håret på føtene / brystet så lenge det ikke er for mye. enkelt å greit.

Rundt lille Jens Junior kan du barbere, men ikke så mye mer.

Lenke til kommentar

Jeg personlig fjerner hår rundt "junior" og på rygg og nakke. :) Bryst håret beholder jeg.

Har da aldri fått noen klager fra noen som helst på det :hmm:

Men kan se for meg at "motebevisste" 15-16 åringer kan ha problemer med det ;)

 

Er da for øvrig nesten 25 år, så har fått noen tilbakemeldinger etterhvert.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...