Snerk Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Hvor mange quests totalt er d i spillet oblivion? Jeg lurer fordi jeg vil vite at jeg har gjort alle før jeg er ferdi med spillet. Jeg henviser til den boksen i menu mode der d står, Quest completed: xx Hvilket nr står d der når man har gjort alle questene?
The Ghost Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Tror du skal leve i 100år for å gjøre alle questene uten å cheate ... Tror ingwen har noen tall på hvor mange men det er mange skal jeg si deg ...
Gunfreak Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 da var mange flere i Morrowind. tenker det er mellom 150-200 i OB
Loerand Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Tror du skal leve i 100år for å gjøre alle questene uten å cheate ... Tror ingwen har noen tall på hvor mange men det er mange skal jeg si deg ... 6746344[/snapback] Da tok vi vel litt hardt i MEn tar en god del tid ja. Ofte like vanskelig å finne wuestene som å gjøre dem...
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Spørs om Bethesda har tellinga selv
Arang Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Det er 72 quests som ikke er med i main quest eller i noen factions, 79 faction quests og 23 underquests i Main Quest, altså 174 totalt. Tror jeg. http://oblivion.gamewikis.org/wiki/Category:Quests
MiSP Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 (endret) Her er vel de fleste, om ikke alle: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Quests Til informasjon: Jeg er ganske sikker på at UESP er en god del bedre enn OblivionWiki. Endret 26. august 2006 av MiSP
Snerk Skrevet 26. august 2006 Forfatter Skrevet 26. august 2006 Det er 72 quests som ikke er med i main quest eller i noen factions, 79 faction quests og 23 underquests i Main Quest, altså 174 totalt. Tror jeg. http://oblivion.gamewikis.org/wiki/Category:Quests 6747358[/snapback] 174 altså... noen some kan bakke d opp? Takk unansett... Jeg har gjort 117 til nå, har heldivis en del igjenn da
Gromle Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Oi.. Og Gothic 3 kommer med over 500 quests.. Når det var såpass mye og ta seg til i oblivion må G3 bli fantastisk.
asad Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 (endret) Oi.. Og Gothic 3 kommer med over 500 quests.. Når det var såpass mye og ta seg til i oblivion må G3 bli fantastisk. 6766181[/snapback] OMFG. Kødder du? Gothic 3 kommer til å bli det beste spillet noensinne, i mine øyne. Elsker, ELSKER følelsen gothic spillene gir meg. Hvis spillet virkelig er 5 ganger større enn gothic 3 OG har 500 quests, da vet jeg ikke hva jeg skal si engang ( gledestårer) http://gamer.no//nyhet/pc/samlerutgave_av_gothic_iii/30387 rett og slett sykt. Håper landskapet i Gothic 3 er like kult som i de andre spillene. Er egenlig glad at historien foregår et annet sted enn khorinis ( som det i begynnelsen var planer om ). Har spilt gjennom spillene så mange ganger at jeg kjenner området ut og inn Endret 29. august 2006 av asad
Soth Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 At spillet er større og har flere quests sier vel egentlig ikke en dritt.
asad Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 At spillet er større og har flere quests sier vel egentlig ikke en dritt. 6766502[/snapback] Ok. At spillet er større og har flere quests sier ikke en dritt. Bortsett fra at det er større, og har flere quests, og det tar lenger tid å spille gjennom det. Men ja, bortsett fra det sier det ikke en dritt.
Budbringer Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Oi.. Og Gothic 3 kommer med over 500 quests.. Når det var såpass mye og ta seg til i oblivion må G3 bli fantastisk. 6766181[/snapback] gud bedre.. synd det ikke er til 360
KayAU Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Oi.. Og Gothic 3 kommer med over 500 quests.. Når det var såpass mye og ta seg til i oblivion må G3 bli fantastisk. 6766181[/snapback] gud bedre.. synd det ikke er til 360 6767269[/snapback] Tja...det har vel vore kviskra litt om ein konsoll-versjon. Veit ikkje heilt kva det vart av det, men det blir vel i sofall ei stund etter PC-utgivelsen. Synest forsovidt det er greit at dei utviklar for PC i første omgong, vil nødig sjå Gothic-serien bli konsollifisert. Uansett, der kan vere håp for 360 òg. Kay
Budbringer Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Uansett, der kan vere håp for 360 òg. 6767556[/snapback]
Lakus Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 At spillet er større og har flere quests sier vel egentlig ikke en dritt. 6766502[/snapback] Ok. At spillet er større og har flere quests sier ikke en dritt. Bortsett fra at det er større, og har flere quests, og det tar lenger tid å spille gjennom det. Men ja, bortsett fra det sier det ikke en dritt. 6766529[/snapback] Hei Asad! La han nå synes at landet er større og flere quests er fint, men det hjelper lite hvis landet blir tomt og questene blir "drep han","hent han"..... My 2 cents.... (backa opp Asad her )
Monkeyboy Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 At spillet er større og har flere quests sier vel egentlig ikke en dritt. 6766502[/snapback] Ok. At spillet er større og har flere quests sier ikke en dritt. Bortsett fra at det er større, og har flere quests, og det tar lenger tid å spille gjennom det. Men ja, bortsett fra det sier det ikke en dritt. 6766529[/snapback] Hei Asad! La han nå synes at landet er større og flere quests er fint, men det hjelper lite hvis landet blir tomt og questene blir "drep han","hent han"..... My 2 cents.... (backa opp Asad her ) 6768689[/snapback] Enig, jeg synes dette er et problem med Oblivion. Fint med mange quester, men ikke når det er mye likt (ja da, jeg vet du kan snike deg igjennom, eller slåss deg i gjennom flere quester, men det går som regel ut på det samme). Håper Gothic III blir bedre på dette punktet.
asad Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 At spillet er større og har flere quests sier vel egentlig ikke en dritt. 6766502[/snapback] Ok. At spillet er større og har flere quests sier ikke en dritt. Bortsett fra at det er større, og har flere quests, og det tar lenger tid å spille gjennom det. Men ja, bortsett fra det sier det ikke en dritt. 6766529[/snapback] Hei Asad! La han nå synes at landet er større og flere quests er fint, men det hjelper lite hvis landet blir tomt og questene blir "drep han","hent han"..... My 2 cents.... (backa opp Asad her ) 6768689[/snapback] Enig. Gothic må bli flinkere på dette området, som feks oblivion, hvor questene var varierte og mange av dem helt konge Håper de får det til, men jeg har mine tvil. Er ikke bare bare å lage nyskapene quests.
Gromle Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 At spillet er større og har flere quests sier vel egentlig ikke en dritt. 6766502[/snapback] Ok. At spillet er større og har flere quests sier ikke en dritt. Bortsett fra at det er større, og har flere quests, og det tar lenger tid å spille gjennom det. Men ja, bortsett fra det sier det ikke en dritt. 6766529[/snapback] Hei Asad! La han nå synes at landet er større og flere quests er fint, men det hjelper lite hvis landet blir tomt og questene blir "drep han","hent han"..... My 2 cents.... (backa opp Asad her ) 6768689[/snapback] Enig. Gothic må bli flinkere på dette området, som feks oblivion, hvor questene var varierte og mange av dem helt konge Håper de får det til, men jeg har mine tvil. Er ikke bare bare å lage nyskapene quests. 6768875[/snapback] Synes Oblivion hadde dårlig utvalg med quester. De fleste var altfor korte og lette. Der var G2 med Night of the Raven og morrowind mye bedre. Tenker da spesielt på lange quester av typen "The missing people" (g2) og "Mystery of the Dwarves" (morrowind). Har Oblivion noen quester av denne typen?
Wyldelife Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Oblivion har en ganske lang quest som er den jeg synes er den beste "The Perfect heist" tror jeg den ehetr, man skal stjele en elder scroll fra bibloteket, du går igjennom huler, kloakk, biblioteket og deler av det imperiske palasset. Tok ca. 20 min å gjøre det for meg som spiller på easy edit* så først nå datoen, sorry for at jeg tok opp en gammel tråd Endret 11. oktober 2006 av Fanta Boy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå