Gå til innhold

TES: Hvor mange quests totalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange quests totalt er d i spillet oblivion?

Jeg lurer fordi jeg vil vite at jeg har gjort alle før jeg er ferdi med spillet.

Jeg henviser til den boksen i menu mode der d står, Quest completed: xx

Hvilket nr står d der når man har gjort alle questene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror du skal leve i 100år for å gjøre alle questene uten å cheate ...

Tror ingwen har noen tall på hvor mange men det er mange skal jeg si deg ...

6746344[/snapback]

Da tok vi vel litt hardt i :p MEn tar en god del tid ja. Ofte like vanskelig å finne wuestene som å gjøre dem...

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Spørs om Bethesda har tellinga selv :p

Skrevet (endret)
Oi.. Og Gothic 3 kommer med over 500 quests.. Når det var såpass mye og ta seg til i oblivion må G3 bli fantastisk.

6766181[/snapback]

OMFG. Kødder du? Gothic 3 kommer til å bli det beste spillet noensinne, i mine øyne. Elsker, ELSKER følelsen gothic spillene gir meg.

Hvis spillet virkelig er 5 ganger større enn gothic 3 OG har 500 quests, da vet jeg ikke hva jeg skal si engang :cry:

( gledestårer)

http://gamer.no//nyhet/pc/samlerutgave_av_gothic_iii/30387

rett og slett sykt. Håper landskapet i Gothic 3 er like kult som i de andre spillene. Er egenlig glad at historien foregår et annet sted enn khorinis ( som det i begynnelsen var planer om ). Har spilt gjennom spillene så mange ganger at jeg kjenner området ut og inn :p

Endret av asad
Skrevet
At spillet er større og har flere quests sier vel egentlig ikke en dritt.

6766502[/snapback]

Ok. At spillet er større og har flere quests sier ikke en dritt. Bortsett fra at det er større, og har flere quests, og det tar lenger tid å spille gjennom det. Men ja, bortsett fra det sier det ikke en dritt.

Skrevet
Oi.. Og Gothic 3 kommer med over 500 quests.. Når det var såpass mye og ta seg til i oblivion må G3 bli fantastisk.

6766181[/snapback]

gud bedre.. synd det ikke er til 360 :cry:

Skrevet

6766181[/snapback]

gud bedre.. synd det ikke er til 360 :cry:

6767269[/snapback]

Tja...det har vel vore kviskra litt om ein konsoll-versjon. Veit ikkje heilt kva det vart av det, men det blir vel i sofall ei stund etter PC-utgivelsen.

Synest forsovidt det er greit at dei utviklar for PC i første omgong, vil nødig sjå Gothic-serien bli konsollifisert.

Uansett, der kan vere håp for 360 òg. :)

Kay

Skrevet

6766502[/snapback]

Ok. At spillet er større og har flere quests sier ikke en dritt. Bortsett fra at det er større, og har flere quests, og det tar lenger tid å spille gjennom det. Men ja, bortsett fra det sier det ikke en dritt.

6766529[/snapback]

Hei Asad! La han nå synes at landet er større og flere quests er fint, men det hjelper lite hvis landet blir tomt og questene blir "drep han","hent han".....

My 2 cents....

(backa opp Asad her :p)

Skrevet

6766502[/snapback]

6766529[/snapback]

Hei Asad! La han nå synes at landet er større og flere quests er fint, men det hjelper lite hvis landet blir tomt og questene blir "drep han","hent han".....

My 2 cents....

6768689[/snapback]

Enig, jeg synes dette er et problem med Oblivion. Fint med mange quester, men ikke når det er mye likt (ja da, jeg vet du kan snike deg igjennom, eller slåss deg i gjennom flere quester, men det går som regel ut på det samme).

Håper Gothic III blir bedre på dette punktet.

Skrevet

6766502[/snapback]

6766529[/snapback]

My 2 cents....

6768689[/snapback]

Enig. Gothic må bli flinkere på dette området, som feks oblivion, hvor questene var varierte og mange av dem helt konge :D

Håper de får det til, men jeg har mine tvil. Er ikke bare bare å lage nyskapene quests.

Skrevet

6766502[/snapback]

6766529[/snapback]

My 2 cents....

6768689[/snapback]

Enig. Gothic må bli flinkere på dette området, som feks oblivion, hvor questene var varierte og mange av dem helt konge :D

Håper de får det til, men jeg har mine tvil. Er ikke bare bare å lage nyskapene quests.

6768875[/snapback]

Synes Oblivion hadde dårlig utvalg med quester. De fleste var altfor korte og lette. Der var G2 med Night of the Raven og morrowind mye bedre. Tenker da spesielt på lange quester av typen "The missing people" (g2) og "Mystery of the Dwarves" (morrowind). Har Oblivion noen quester av denne typen?

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Oblivion har en ganske lang quest som er den jeg synes er den beste "The Perfect heist" tror jeg den ehetr, man skal stjele en elder scroll fra bibloteket, du går igjennom huler, kloakk, biblioteket og deler av det imperiske palasset. Tok ca. 20 min å gjøre det for meg som spiller på easy :p

edit* så først nå datoen, sorry for at jeg tok opp en gammel tråd

Endret av Fanta Boy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...