Gå til innhold

"Bra" Fjortis musikk

TuxMaster

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pink Floyd ...

6743116[/snapback]

Håper du mente det som i å plage folk som ikke eier musikksmak...

6743220[/snapback]

Med 788 meldinger ;-) Selvsagt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pink Floyd ...

6743116[/snapback]

Håper du mente det som i å plage folk som ikke eier musikksmak...

6743220[/snapback]

Med 788 meldinger ;-) Selvsagt :)

6743256[/snapback]

Personlig kjører jeg daglig Pink Floyd meget høylydt i håp om å plage de tre andre hybelnaboene mine :innocent:

Gjest member-101642
Skrevet (endret)

Det meste av Red hot chili peppers

6742781[/snapback]

Kan si meg ganske uenig i dette.

6742834[/snapback]

RHCP er fjortismusikk nr 1. Absolutt alle fjortiser hører på RHCP. Correct me if I'm wrong...

Har forresten ikke noe imot RHCP, bra band. smile.gif Endret av member-101642
Skrevet

RHCP er fjortismusikk nr 1. Absolutt alle fjortiser hører på RHCP. Correct me if I'm wrong...

Har forresten ikke noe imot RHCP, bra band. smile.gif

6743354[/snapback]

*Corrected*.. RHCP er vel ikke bare for fjortisser? Jeg har iallefall ikke fått det inntrykket
Skrevet

6742781[/snapback]

Kan si meg ganske uenig i dette.

6742834[/snapback]

Har forresten ikke noe imot RHCP, bra band. smile.gif

6743354[/snapback]

Det er jo ikke fjortis. Det er bra kvalitet som har holdt på godt over 20 år...
Skrevet

6742781[/snapback]

Tullprat... RHCPs lyttere/fans er langt mer enn bare fjortisser, personlig ville jeg aldri definert det som "fjortismusikk", men for all del, ting varierer fra person til person.
Gjest medlem-105476
Skrevet
Pink Floyd ...

6743116[/snapback]

Hvordan musikk hører du på som synes Pink Floyd er fjortismusikk? Folkemusikk eller noe?

Skrevet (endret)
Pink Floyd ...

6743116[/snapback]

Hvordan musikk hører du på som synes Pink Floyd er fjortismusikk? Folkemusikk eller noe?

6744200[/snapback]

Tviler på at fjortiser hører på folkemusikk, det blir nok litt for avansert for dem.

Avean skrev nok bare Pink Floyd for å provosere, hvis du titter litt i spill-delen av forumet, så ser du hva slags person han er. ;)

Endret av Bertelsen
Skrevet (endret)

kjør på med et par gamle backstreetboys sanger blir hu sikkert glad (husk hørselsvern).

Jeg er fjorten år selv (hyggelig tråd da...) :thumbdown: jeg liker Jimi Hendrix. Men det blir vel mer 70-talls rock og god musikk :p

Endret av mermaidman
Skrevet
kjør på med et par gamle backstreetboys sanger blir hu sikkert glad (husk hørselsvern).

6745381[/snapback]

høre dagens unge _enda_ på backstreet boys? o0 trodde de var "ut" for 10år siden xD

ingen som vet om noe ala Peaches og Caramell? ^^

Gjest medlem-105476
Skrevet

Ta med noen av de SINNSYKT fete sangene fra Idol. Slår nok godt an :p

Skrevet

Jeg er fjorten år selv (hyggelig tråd da...)  :thumbdown:  jeg liker Jimi Hendrix. Men det blir vel mer 70-talls rock og god musikk :p

6745381[/snapback]

Så må du hugse forskjellen på "fjortis" og ein person som er 14 år gammal. :yes:

Skrevet (endret)

James Blunt anyone?

Han ble forøvrig plassert sammen med Crazy Frog på britenes "ja, vi hater" liste.

Nå som det er sagt, ta med litt Crazy Frog også. er det Knight Rider den nye låta heter?

Endret av Mads-b
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...