Gå til innhold

Dead Rising kverker 360 maskiner...


Staal

Anbefalte innlegg

nå snakker jeg om hardware da å ikke software ;) Men men, jeg vet ikke.

6738992[/snapback]

 

Jo, de er sikkert mye flinkere til å kvalitetssikre hardware.. I motsetning til software har jo MS tross alt maaaaaaange års teknisk erfaring, med...... um..... lete..... fomle..... jo !! XBOX!

 

Nok med sarkasmen ;) Jeg kunne bare ikke dy meg :D

 

Men det begynner vel etterhvert å gå opp en lyspære, ihvertfall for meg, hvorfor MS har så vanskelig for å svelge Sonys 1080p "galmanns fantasier" :D

 

Om det er misunnelse fra MS sin side eller om det rett og slett medfører riktighet det de sier gjenstår å se.. Kanskje vi får se Lair i 1080p på TGS om en måneds tid? :w00t:

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier bare igjen: Jeg fikk min 360 på releasdatoen ifjor og har fortsatt ikke hatt et eneste problem med den. Ingen av de jeg kjenner som har 360 har heller hatt problemer.

 

Alle disse problemene er noe jeg leser om på nett men har vanskelig for å tro på før jeg får se det selv eller høre det av noen jeg kjenner.

 

PS: For all del, det finnes nok feil på enkelte 360 maskiner som med alt annet her i verden.

Lenke til kommentar
Jepp, kjøpte min rett etter launch i fjor, går som en klokke enda.

6739137[/snapback]

 

 

Ingen 360 problemer her heller.

6739378[/snapback]

 

 

Sier bare igjen: Jeg fikk min 360 på releasdatoen ifjor og har fortsatt ikke hatt et eneste problem med den. Ingen av de jeg kjenner som har 360 har heller hatt problemer.

 

Alle disse problemene er noe jeg leser om på nett men har vanskelig for å tro på før jeg får se det selv eller høre det av noen jeg kjenner.

 

PS: For all del, det finnes nok feil på enkelte 360 maskiner som med alt annet her i verden.

6739393[/snapback]

 

 

Min Xbox 360 kjører fortsatt fint siden 2. Desember klokken 18.06  :love:

6739400[/snapback]

Samme her. Fikk min kl 08.01 (jeg var førstemann som kjøpte i haugesund, kom i avisa å greier ;P)

Går å som det suser ennå, til og med på HDTV, og den artikkelen som blir linket til i post #1 = "Sorry, the article is not available."

Så 40-50% feil tror jeg nok er litt i overkant.

Har forøvrig 4 kompiser som også kjøpte på launch, alle de fungerer ennå.

 

Meneh, nå skal jeg koble til Z-5500 via optisk på mandag, så regner med boxen tar kveld da.

Lenke til kommentar
Sier bare igjen: Jeg fikk min 360 på releasdatoen ifjor og har fortsatt ikke hatt et eneste problem med den. Ingen av de jeg kjenner som har 360 har heller hatt problemer.

 

Alle disse problemene er noe jeg leser om på nett men har vanskelig for å tro på før jeg får se det selv eller høre det av noen jeg kjenner.

 

PS: For all del, det finnes nok feil på enkelte 360 maskiner som med alt annet her i verden.

6739393[/snapback]

 

Det er ingen som gidder å lage noe stort nummer ut av at boxen fungerer fint heller da :)

Hmm, kanskje jeg skal gjøre det, starte en tråd om at xboxen har fungert fint hele tiden? :p

Lenke til kommentar

Grunnen til at vi hører mer om boxer med problemer enn de uten, er at folk er flinkere til å klage enn å skryte. Hvem gidder vel å starte tråder i diverse internettfora for å fortelle andre om at varen de kjøpte fungerte som ventet? Min har fungert utmerket siden 2. desember, og av min oppfatningen er det den konsollen som har oppført seg nest best av de jeg har hatt, kun forbigått av SNES.

 

Om feilprosenten på Xbox360 er over gjennomsnittet på 3-5% er godt mulig. Men at denne skal være på 30-50% har jeg ekstremt vanskelig for å tro.

Lenke til kommentar

Slenger meg på. Kjøpte 360'en ved release, og har hatt null problemer. Har satt den i et tv-kabinett (godt luftet vel og merke), så jeg har så og si null lyd fra den også :thumbup:

 

Edit: og av de tre andre jeg kjenner som har 360, er det ingen som har hatt trøbbel.

Endret av arnegn
Lenke til kommentar

Jeg har måttet sendt den X360 jeg kjøpte rundt releasetider 1 gang. Men den tror jeg var skadet i frakt eller noe ettersom d hørtes ut som det var en litt større del som var løs inne i selve konsollen, og det er vel sjelden et godt tegn :). Den kuttet plutselig ut en dag etter noe som kunne virke som overoppheting, men utenom det så var det ikke noe problem verken med den eller den jeg fikk i erstatning.

Lenke til kommentar

Min Xbox 360 fungerer alldeles utmerket. Har hatt mine småproblemer med den, men det er ikke noe jeg sånn med hånden på hjertet kan skylde på selve hardwaren. Burnout Revenge har frosset 1 eller 2 ganger, samt at Oblivion har frosset en god del ganger (som skyldes dårklig programmering). Ring of light har ikke vært rød som jeg kan huske, men jeg er ikke helt sikker på om den ble rød eller ikke når det frøs i Burnout. Selve konsollen og strømforsyningen har heller aldri vært særlig varm. Den ble kjøpt 27/12-05.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...