Gå til innhold

Dead Rising kverker 360 maskiner...


Staal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har forøvrig knapt hørt om folk som ikke har hatt et eller annet problem med 360-en sin :(

6738575[/snapback]

Jeg kjenner 3 stk (i tillegg til meg) som har Xbox 360. Og ingen av dem (eller jeg) har hatt noen problemer.

6739067[/snapback]

samme her, kjenner 4 stk som har Xbox 360 + meg selv, ingen har hatt noen problemer i det hele tatt :thumbup:

Lenke til kommentar

Herlighet for en tråd. Ekstremistfanboys som snuser opp idioti og serverer det som opplest sannhet. Spekulasjoner som er hinsides. Det samme kommer til å skje med PS3 og ekstremistfanboysa til 360. Disse kommer til å huke tak i hvert lille negative ryktet og spekulasjon om PS3-spill og blåse det opp til babelske dimensjoner. Dumt er det da at man hiver seg på og diskuterer det.

 

Jaja.

Lenke til kommentar

MS Denies EA Employee Claim of High Failure Rates Among X360s

>> From gamedaily.com:

Yesterday we were tipped off by an employee of a major publisher who claimed that the Xbox 360 failure rate--at least within his studio--has been much higher than Microsoft has stated failure rates to be (around 3-5%). The employee suggested that the failure rates were actually as high as 30-50% among the 300 or so consoles they received. He also noted that Capcom's Dead Rising seemed to be making the problem worse, with many of the consoles getting much hotter than usual.

 

Although our source wished to keep his company name out of it, the bigwigs at Microsoft apparently sniffed it out as an Electronic Arts employee. Responding to this employee's letter, a Microsoft representative told GameDaily BIZ, "We can confirm that the letter was neither endorsed nor approved by Electronic Arts. At this point we have no reason to believe that the claims made in the letter are based on factual data as opposed to being just an individual opinion."

 

The rep continued, addressing the 30-50% claim, "We can't speak directly to the situation at EA and the conditions of use of each one of our consoles and would encourage you to contact them directly. What we can tell you is that the vast majority of Xbox 360 owners are having an outstanding experience with their new systems. Each incident is unique and these customer inquires are being handled on a case-by-case basis. We have not seen anything out of the ordinary in the current return situation that we experience."

 

As for Dead Rising's role in this, Capcom doesn't seem to think there's any issue with the game leading to overheating. A spokesperson told us, "The game works under the specs of the 360 system and was approved by Microsoft. For anyone having issues with hardware, we have referred them to contact Microsoft for hardware support."

Lenke til kommentar

Min har fåt røde lys 1 gang, men det er muligens min egen feil da den står midt i vinduet. TVn er så varm at det er ubehagelig å ta på den når sola er på det værste. Tror 360n også har det litt svett der den står i sola.

 

Ellers har den funket upåklagelig hele tiden siden launch.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Vi trenger ikke flere tråder om temaet rundt feilprosenten til Xbox 360. Vil Microsoft komme ut med noen tall, for vi heller akseptere de, enn å bryte ut en krangel hver gang.

 

Derfor stenges tråden! Er du uenig, kan du/dere sende meg en PM, så skal jeg vurdere på nytt behovet for en slik tråd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...