Dimanche Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 (endret) Som tittelen sier: Virker video-konverteringsprogrammet "Super"? Jeg får error hele tiden. Lurer på om det virker i det hele tatt? Hva må man eventuelt gjøre for at det skal virke? Hvis ikke så er jeg åpen for andre programmer som kan konvertere det meste, helst noen som virker også. Takker for alle svar! Edit: Leif Endret 24. august 2006 av Dimanche
Torbjørn T. Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Dei få gongene eg har prøvd det har det virka fint. Har du prøvd å installere på ny?
Dimanche Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 Får vel prøve det. Du gjorde ikke noe spesielt, det bare virket?
Torbjørn T. Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Noko spesielt nei. Eg lasta berre ned og installerte...
mandela Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 hvilken feilmelding får du? har ikke har noen problemer selv
Dimanche Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 Tror jeg har kommet et steg lengre nå. Den jobber og jobber, men kommer liksom aldri til døren. Mulig det bare tar litt tid. Takk for all hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå