Gå til innhold

Battlefield 2142 BETA test

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498
Skrevet

1024*768 akt på fult untatt af og aa tror jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kan ikke helt skjønne hvorfor de skulle banne meg. vil nå tro det er god reklame for ea at en som spiller spillet sier det er bra kontra en av de som har laget det sier at det er bra. de vil jo tross alt ikke si at det er dårlig hvis det er det!

6750334[/snapback]

Mener å det virker litt snålt at en skal bannes fordi en driver PR for de. Dette er jo bilder som får meg enda mer intressert i spillet :)

Virker råfet det med at en kan customize hvert kit :dribble:

Skrevet (endret)

Screenshots er IKKE lov:

While you are free to speak about your experience in the Tuning Beta in our official forums you may not discuss or post any information about Battlefield 2142 into any public communities. Please read all notices and announcements in the forums and in the in-game news section so that you can be aware of all information regarding the Tuning Beta.

EDIT: Btw, flere BETA-nøkler: http://www.multigamer.no/node/111 :thumbup:

Endret av Jhar
Skrevet

Multigamer er forøvrig tomme for beta-nøkler for øyeblikket, men vår kjære Ravn står på for å skaffe flere. Jeg fikk tak i en tidligere i dag, og nå står den på for å laste ned. :)

Skrevet
jeg kan starte med å fortelle om den eneste game moden jeg har fått prøvd, nemelig titans. titans går ut på at hvert lag har sitt eget "luftskip" som finden da skal sprenge. dette gjøres ved at man tar over rakett siloer nede på bakken som igjenskyter opp raketter mot finden, når skjoldet er nede kan man ta og fly opp til luftskipet sprenge det fra innsiden eller man kan la rakettene gjøre jobben for oss.

dette er da en titansene

dette er da findens sett fra bakken.

titansene er som hangarskip. der finner man helikoptere. jeg vet ikke om det finnes fly i spillet men har i værtfall et par bilder av helikopterene.

dette er da angrepshelikopteret

og dette er fraktehelikopteret

også er det jo kommet et nytt meny system som gjør at man kan forandre på det meste av hva soldaten skal gå rundt med.

og her ser dere noen av de nye kjøretøyene. desverre er ikke alle med i betan dette er de jeg har sett så langt. noen er med hjul og andre uten.

6749284[/snapback]

Du vet det ikke er lov til å gi ut bilder ifra betaen?

Gjest Slettet+130498
Skrevet
jeg kan starte med å fortelle om den eneste game moden jeg har fått prøvd, nemelig titans. titans går ut på at hvert lag har sitt eget "luftskip" som finden da skal sprenge. dette gjøres ved at man tar over rakett siloer nede på bakken som igjenskyter opp raketter mot finden, når skjoldet er nede kan man ta og fly opp til luftskipet sprenge det fra innsiden eller man kan la rakettene gjøre jobben for oss.

dette er da en titansene

dette er da findens sett fra bakken.

titansene er som hangarskip. der finner man helikoptere. jeg vet ikke om det finnes fly i spillet men har i værtfall et par bilder av helikopterene.

dette er da angrepshelikopteret

og dette er fraktehelikopteret

også er det jo kommet et nytt meny system som gjør at man kan forandre på det meste av hva soldaten skal gå rundt med.

og her ser dere noen av de nye kjøretøyene. desverre er ikke alle med i betan dette er de jeg har sett så langt. noen er med hjul og andre uten.

6749284[/snapback]

Du vet det ikke er lov til å gi ut bilder ifra betaen?

6758652[/snapback]

se og jeg bryr meg :hmm: vil de saksøke meg for å drive reklame for dem så skal de få lov til det, og sperrer de konton min så skal de få lov til det også! hva er anerledes med mine bilder contra de som ea legger ut?

Skrevet

De kan sende mail til punkbuster og få deg hardware-bannet, ikke akkurat den beste bannen. Det vil da si at du må kjøpe ny cpu, nytt skjermkort, ny harddisk mm.

Forskjellen er at EA har copyright på bildene, og det står i eulaen at det ikke er lov å ta bilder ifra betaversjoner.

Skrevet
De kan sende mail til punkbuster og få deg hardware-bannet, ikke akkurat den beste bannen. Det vil da si at du må kjøpe ny cpu, nytt skjermkort, ny harddisk mm.

Forskjellen er at EA har copyright på bildene, og det står i eulaen at det ikke er lov å ta bilder ifra betaversjoner.

6760668[/snapback]

Ikke bare nettverkskort da?

Skrevet (endret)

Hmm litt skeptisk til dette. Ser ut for som om det har for mye juggel og jåleri. Ingenting slår BF 1942, enkelt og utrolig underholdene! Men jeg må kjøpe BF 2142 det for å teste det ut.

Endret av DjN9o
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg syntes at det er ganske villt å bli straffet så hardt kun for å poste noen koselige bilde:) Gå inn på gamer.no og finn bilder av det. Det er trygt i verdfall

Skrevet

6760668[/snapback]

Ikke bare nettverkskort da?

6760698[/snapback]

En i CN som ble hardware-bannet, han måtte skifte ut absolutt alt av hardware for å få spilt på pbsikre servere.

Skrevet (endret)

Ja, men det var en så lang mail jeg fikk, at kommer til å bruke noen dager på å finne ut hvordan jeg laster ned ^^

EDIT: Sendt: 28. august 2006 15:55:21

EDIT 2:

"Click here to to continue to the public queue!"

-->

"HTTP/1.1 403 Forbidden"

yay! Gud hvor jeg hater fileplanet.

EDIT 3:

Var bare plugin problemer.

Endret av Steina
Skrevet
Blir dette på en måte Battlefield 3 da eller er det en opdatering til bf2?

6766174[/snapback]

Det er et standalone spill ja, om det var det du lurte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...