Gå til innhold

Battlefield 2142 BETA test

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det skal være standalone, men jeg synes følelsen fra BF2 er der fortsatt, selv om helikoptrene har rakett/jet-motorer, oppfører de seg veldig på samme måten, gunshipsene har jo også to maskingeværer på sidene, og virker veldig Blackhawk-aktig. Kamphelikopteret har jeg ikke prøvd noe særlig, men det er fortsatt topilots, og mye av det samme arsenalet.

Og se på trærne. De er veldig like de i BF2, mulig at trærne faktisk ser like ut om 150 år, men de kunne godt fikset litt på de. (Det hadde også vært noe mer passende med furutrær istedet for bjørk på en halvøde isslette).

Titan Mode er i prinsippet veldig likt standard spillmodus med tickets, bortsett fra at du kan gjøre en rask ende på spillet når du har fjernet skjoldet (Det sier muligens bare noe for de som har prøvd 2142).

Når det gjelder hovertanken til PAC, så har jeg ærlig talt ikke sett noe merkeligere. For det første er den som Bambi på glattisen når man skal kjøre litt fort med den. For det andre, når man går ut av kjøretøyet i en bakke, begynner det å gli nedover, og man må løpe etter for å ta det igjen.

Som om ikke de har funnet på noe som forhindrer slikt i framtiden.

Jeg er ikke veldig begeistret for spillet, som også var akkurat like tregt som BF2, både i loading og med tanke på infanteri

(Dessuten er man i ganske stor grad avhengig av unlocks, såvidt jeg har fått med meg).

Edit:

Men jeg har bare merket Connection Problems-buggen (om det er en bug vel og merke, dog kommer den bare i BF2/2142, ikke i f.eks. CS), så de har vært flinke til å luke ut feil.

Og jeg vet at det er en tuning-beta, men det trodde jeg var for å rydde unna bugs og småting i gameplay.

Endret av kjehaako
Skrevet

ARGH! Så sinnsykt typisk!! Har stresset med formateringer osv idag som bugga seg villt.. måtte formatere tre ganger.. Fikk jo SELVFØLGELIG brukt opp alle aktiveringene på keyen min, så nå kan jeg ikke spille mer... :cry:

Life is cruel... :dontgetit:

Skrevet
Kan du aktivere BETA'en bare ÉN gang?

6779896[/snapback]

To ganger. :(

6780020[/snapback]

Nei, èn.

Jeg innstalerte det på den bærbare for så å innstalere det på den stasjonære. Når jeg skulle aktivere det på den stasjonære kom det opp at keyen var brukt for mange ganger.

Skrevet

Yay, genialt.. Jeg som nå spiller på gammel PC'n med alt på OFF\LOW, og har 20 i FPS. Jeg gledet meg til å teste det når jeg får ny CPU, så jeg kunne installere det på ny-PC'n. Men den blir vel åpen snart uansett? BETAen altså.

Skrevet

Jeg håper inderlig ikke at det er noe aktiverings opplegg som bare virker en gang når spillet blir gitt ut. For det ville ihvertfall blitt helt håpløst.

Men vi får satse på at dette bare er for å forhindre at BETA-en blir spred uten godkjenning fra EA/DICE.

Skrevet (endret)
De kan sende mail til punkbuster og få deg hardware-bannet, ikke akkurat den beste bannen. Det vil da si at du må kjøpe ny cpu, nytt skjermkort, ny harddisk mm.

Forskjellen er at EA har copyright på bildene, og det står i eulaen at det ikke er lov å ta bilder ifra betaversjoner.

6760668[/snapback]

Og skjerm, tastatur og mus og Digitalkamera + den første donaldpocketen. Om du ikke har pocketboken, trenger du ikke kjøpe ny

Endret av halola
Skrevet (endret)
Jeg håper inderlig ikke at det er noe aktiverings opplegg som bare virker en gang når spillet blir gitt ut. For det ville ihvertfall blitt helt håpløst.

Men vi får satse på at dette bare er for å forhindre at BETA-en blir spred uten godkjenning fra EA/DICE.

6782895[/snapback]

Selvfølgelig er det bare pga BETAen.

EDIT: halola: Prøvde du å være morsom?

For du var egentlig, sånn helt ærlig, ikke morsom. :dontgetit:

Endret av Steina
Skrevet
Yay, genialt.. Jeg som nå spiller på gammel PC'n med alt på OFF\LOW, og har 20 i FPS. Jeg gledet meg til å teste det når jeg får ny CPU, så jeg kunne installere det på ny-PC'n. Men den blir vel åpen snart uansett? BETAen altså.

6782809[/snapback]

Ryktene sier slik...

Og halola, det var det tåpeligste forsøket på å være morsom jeg har sett på leeenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...