Gå til innhold

Battlefield 2142 BETA test

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Battlefield 2142 beta-info

Som siden i linken forteller, har EA begynt å samle beta-testere for battlefield 2142. Men hvor og hvordan melder man seg på?

6735927[/snapback]

Battlefield.no har noen betanøkler som de skal dele ut til forum medlemmer.

Kansje det er verdt å ta en titt der? ;)

Skrevet
Så at flere uttalte seg og sa at bf2142 nøkkelene allerede er gitt vekk. Er det fortsatt mulig å få tak i?

6736335[/snapback]

Vet ikke helt.. Da jeg så det på forumet til bf.no, var det for en tid siden... :blush: Men du kan jo sjekke ea sin side...

Men tror det er for sent... :no:

Gjest Slettet+130498
Skrevet

man kan få beta key med å være betalende medlem på fileplanet. jeg har fått en slik key og det er ikke så galen det jeg har sett hittil, men jeg synes det virker veldig som at de har kopiert de forskjellige kjøretøyene fra tiberian sun spillene. men det er veldig morsomt enkelt rank system også, krever ikke like mye som bf2, første rank får man alt etter 40 points! også kan man customisere soldaten som du går rundt med.

Gjest Slettet+130498
Skrevet (endret)

har ikke sjekket men skal sjekke nå

edit: nei det ser ikke sånn ut

Endret av Slettet+130498
Gjest Slettet+130498
Skrevet (endret)

jeg kan starte med å fortelle om den eneste game moden jeg har fått prøvd, nemelig titans. titans går ut på at hvert lag har sitt eget "luftskip" som finden da skal sprenge. dette gjøres ved at man tar over rakett siloer nede på bakken som igjenskyter opp raketter mot finden, når skjoldet er nede kan man ta og fly opp til luftskipet sprenge det fra innsiden eller man kan la rakettene gjøre jobben for oss.

dette er da en titansene

dette er da findens sett fra bakken.

titansene er som hangarskip. der finner man helikoptere. jeg vet ikke om det finnes fly i spillet men har i værtfall et par bilder av helikopterene.

dette er da angrepshelikopteret

og dette er fraktehelikopteret

også er det jo kommet et nytt meny system som gjør at man kan forandre på det meste av hva soldaten skal gå rundt med.

og her ser dere noen av de nye kjøretøyene. desverre er ikke alle med i betan dette er de jeg har sett så langt. noen er med hjul og andre uten.

Endret av Slettet+130498
Gjest Slettet+130498
Skrevet

er det noen andre som har fått tak i betan og kanskje er intresert i å lage clan?

Gjest Slettet+130498
Skrevet (endret)

edit: et lite uheld

Endret av Slettet+130498
Gjest Slettet+130498
Skrevet (endret)

edit: uheld nr 2

Endret av Slettet+130498
Gjest Slettet+130498
Skrevet
Ehh.. Er det ikke strengt forbudt å poste Beta screenshots?

Hørte at dette ville føre til PB ban.  :blink:

6750036[/snapback]

vel ikke som jeg vet, men vis det er sånn. skitt happens ;)

Gjest Slettet+130498
Skrevet

kan ikke helt skjønne hvorfor de skulle banne meg. vil nå tro det er god reklame for ea at en som spiller spillet sier det er bra kontra en av de som har laget det sier at det er bra. de vil jo tross alt ikke si at det er dårlig hvis det er det!

Skrevet
Jeg er virkelig spent på hvordan klan-scenen til dette spillet blir.

6749795[/snapback]

Har hørt rykter om at det blir unlocks i kamper også, men at alle stiller på likt grunnlag.

Hvilken grafikk kjører du på? Helt prikk lik BF2 sin jo, hadde i allefall forventet litt forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...