Gå til innhold

Ringenes Herre vert omsett til nynorsk.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer det i bomål også da eller?

uansett. syns jeg den er best på engelsk. liker ikke sånne dubba filmer eller hva det heter

Filmer? Kva prater du om, dette er ei bok, og tråden ligg difor i forumet Bøker.

 

Boka (som fyrst vart gitt ut i 1954 og 1955) kom sjølvsagt ut på bokmål for lenge sidan.

 

Redigert: La til sitat.

Endret av incanus
Lenke til kommentar
kommer det i bomål også da eller?

uansett. syns jeg den er best på engelsk. liker ikke sånne dubba filmer eller hva det heter

Filmer? Kva prater du om, dette er ei bok, og tråden ligg difor i forumet Bøker.

 

Boka (som fyrst vart gitt ut i 1954 og 1955) kom sjølvsagt ut på bokmål for lenge sidan.

 

Redigert: La til sitat.

6730940[/snapback]

 

 

lol sry, da misforstod jeg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Har lest boka før, men alltid spennende å lese ei bok på nynorsk for andre gang, pluss at man kan oppbygge nynorsk kunnskapen til bokmål-snakkende personer her i landet. Verdt kjøpet.

6743922[/snapback]

Bare lest den en gang? :O

Lenke til kommentar

hehe, sant det da :)

Men jeg får alt foret inn med bokmål gjennom media, blader og internett og hele pakka såå.

 

Nynorsk er bare irriterende syns jeg, fikk bedre karakterer i Bokmål en i Nynorsk

 

Men skal sies at det hadde vert litt vittig og lest boka på nynorsk.

Lenke til kommentar

Eg skjønar kva du meiner. Eg, på mi side, var ikkje så overbegeistra for bokmål då eg gjekk på skulen heller! ;) Men, eg brukar ein del bokmål, blant anna i jobbsamanheng, av di eg er nøydd til det. Det går stort sett greitt.

 

Eg trur ikkje me kjem utanom å måtte ha to skriftspråk her til lands viss me skal gjere alle til lags - men det ser eg i grunnen ikkje på som noko stort problem. :)

 

For ikkje å gå heilt bort frå det originale emnet her, så trur eg kanskje nynorsk vil kunne gje ei betre omsetjing av Ringenes Herre enn bokmål. Eg vart i alle fall nesten flau då eg såg nokre av dei omsetjingane dei hadde laga til underteksten på filmane...

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...