Gå til innhold

Masseslipp fra ATI


Anbefalte innlegg

Syns det er litt forvirrende når kortene har så like navn.

Noen som har svart belte i dette her og som gidder å lage en liste. Eller poste en link.

Hvor mye ytelse forskjell blir det med de nye.

Ikke minst støtter de DX10 - Produsert på 90nm eller 65nm.

 

Har selv kjøpt ett FX 7600GT kort. LCD skjermer har jo stort sett ikke høyere oppløsning en 1280 - 1024 uansett hvilket de fleste midrange kortene klarer fint med masse eye candy på.

 

Ser ikke poenget med å kjøpe noe dyrere siden DX10 kort ikke er så langt unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns det er litt forvirrende når kortene har så like navn.

Noen som har svart belte i dette her og som gidder å lage en liste. Eller poste en link. 

Hvor mye ytelse forskjell blir det med de nye.

Ikke minst støtter de DX10 - Produsert på 90nm eller 65nm.

 

Har selv kjøpt ett FX 7600GT kort.  LCD skjermer har jo stort sett ikke høyere oppløsning en 1280 - 1024 uansett hvilket de fleste midrange kortene klarer fint med masse eye candy på.

 

Ser ikke poenget med å kjøpe noe dyrere siden DX10 kort ikke er så langt unna.

6729276[/snapback]

Men så har mange crt på 1600x1200 og 20" LCD på 1600x1200 og 1680x1050 ;)

 

Skal selv ha 7950gt eller x1900xt før DX10 kommer ...

Lenke til kommentar

synest nvidia henger veldi langt etter når det gjelder priser. 7900gtx koster latterlig 3800,- mens XT 2600,- 7900gt er også allt for dyrt. slik som ting er nå. 7950 gt er som skal legge seg til 2500,- er også litt sprøtt og allt for dyrt. med de prisene som ati kommer med nå nå nvidia finne på noe lurt.

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Hvis du spør om det er verdt å gå ned 1000,- i pris og heller velge XT så gjør du det !

6729287[/snapback]

 

Huh? :dontgetit: Jeg spurte om det var verdt å betale nesten 1000,- for den ekstra ytelsen, noe det ikke var ifølge denne siden jeg ble linket til.

Så jeg har nå avbestilt XTX og bestilt XT varianten istedet. Får spare pengene som ble til overs til DX10 skjermkortene kommer.

Lenke til kommentar
Hvis du spør om det er verdt å gå ned 1000,- i pris og heller velge XT så gjør du det !

6729287[/snapback]

 

Huh? :dontgetit: Jeg spurte om det var verdt å betale nesten 1000,- for den ekstra ytelsen, noe det ikke var ifølge denne siden jeg ble linket til.

Så jeg har nå avbestilt XTX og bestilt XT varianten istedet. Får spare pengene som ble til overs til DX10 skjermkortene kommer.

6729393[/snapback]

 

 

Smart valg :)

Blir og bestille X1900XT 512 selv. Så får onkelungen få X800XL i julegave.

Lenke til kommentar
synest nvidia henger veldi langt etter når det gjelder priser. 7900gtx koster latterlig 3800,- mens XT 2600,-  7900gt er også allt for dyrt. slik som ting er nå. 7950  gt er som skal legge seg til 2500,- er også litt sprøtt og allt for dyrt.  med de prisene som ati kommer med nå nå nvidia finne på noe lurt.

6729351[/snapback]

 

Ja, spesielt siden det koster nVIDIA mindre per GPU. Det burde jo strengt tatt vært omvendt. De har vel god nok markedsføring til det da. Det er jo alltid slik. Klarer man å selge ting til blodpris er det ingen vits i å sette ned prisen.

Lenke til kommentar

Jeg må nesten si at det er dårlig etter dagens standard nå. Men du kan fortsatt spille med det da det ikke støtter de nyeste effektene som er nå.

 

Du slipper med andre ord å sette ned instillingene hehe, aa - af kan du bare hoppe å drite i (drister meg til å si det nå, når det gjelder de nyeste spillene med høyere oppløsning en 800)

Lenke til kommentar
synest nvidia henger veldi langt etter når det gjelder priser. 7900gtx koster latterlig 3800,- mens XT 2600,-  7900gt er også allt for dyrt. slik som ting er nå. 7950  gt er som skal legge seg til 2500,- er også litt sprøtt og allt for dyrt.  med de prisene som ati kommer med nå nå nvidia finne på noe lurt.

6729351[/snapback]

 

Ja, spesielt siden det koster nVIDIA mindre per GPU. Det burde jo strengt tatt vært omvendt. De har vel god nok markedsføring til det da. Det er jo alltid slik. Klarer man å selge ting til blodpris er det ingen vits i å sette ned prisen.

6729588[/snapback]

 

 

men regner med de kommer etter, når ati legger 1900XT under 2 K. kan ikke tro noe annet :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg angrer ikke på at jeg bestilte  GF 7900Gt igår til min nye data, selv om jeg leser dette.

6728412[/snapback]

hva har det med saken å gjøre ?

6728439[/snapback]

Det har vel like mye med saken å gjøre som det hadde hatt om han hadde sagt "Jeg angrer på at jeg bestilte GF 7900Gt igår til min nye data, når jeg leser dette." :hmm::dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...