Gå til innhold

Budsjett-SFF for AM2


Anbefalte innlegg

Dette blir evt. mitt oppsett med alt ustyr inkl. ekstra 7300GS/256MB skjermkort og 19" flatskjerm med DVI. Hele pakken blir totalt 4200,-.

 

Mulig jeg dropper skjermkortet og går 150,- ned på skjerm.

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=33480

 

Jeg kjøper selvf. alle komponenter fra en butikk, så dette er kun en pekepinn på hva slags komponenter jeg ville valgt. Velger da tilsvarende produkter til tilsvarende pris.

 

Valgt en billig CPU så kan hun oppgradere til en AM2 dualcore eller AM3 prosessor senere.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror dere at strømforsyningen er sterk nok til å dra et x1900gt, 4600+ cpu, 1gb ram osv?

 

hvis ikke... hvor får jeg kjøpt en sterkere en?

6735688[/snapback]

 

 

da må du nok opp på en litt annen shuttle....den med 400W som er mye dyrere

6736237[/snapback]

 

Eller du kan kjøpe en 250 eller 300Watts strømforsyning som du bare bytter ut med den som står der, så kan du dra alt du klarer å stappa inni av komponenter. koster vel en ~500kr for 250W og ~700kr for 300W. billigere enn å kjøpe den dyrere shuttlemodellen.

 

De fleste nettbutikker skulle vel ha den, jeg kjøpte hvertfall min 300W PSU hos netshop.

Lenke til kommentar

Disse verdiene til PSU'ene du linker til er vel neppe bra nok til toppkort. Tenker spesielt på Amp på 12v.

Total combined output (3.3V / 5V / 12V): 300W

Total combined output (3.3V / 5V): 110W

Max. Current: 3.3V: 14.5A / 5V: 19A / 12V: 8A and 13.5A / -12V: 0.3A

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

det er en psu som er i tillegg til den vanlige. den kobles opp mot den andre sá de jobber sammen. med fordelig av belastning osv.

 

synest det er et báde og produkt. man sparer mye penger ved at man slipper og betale sá mye penger for en ny psu. men er litt skeptisk pá stőy og sánn. med 2 4cm vifter.

 

LINK HER

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
tror dere at strømforsyningen er sterk nok til å dra et x1900gt, 4600+ cpu, 1gb ram osv?

 

hvis ikke... hvor får jeg kjøpt en sterkere en?

6735688[/snapback]

 

 

da må du nok opp på en litt annen shuttle....den med 400W som er mye dyrere

6736237[/snapback]

 

Eller du kan kjøpe en 250 eller 300Watts strømforsyning som du bare bytter ut med den som står der, så kan du dra alt du klarer å stappa inni av komponenter. koster vel en ~500kr for 250W og ~700kr for 300W. billigere enn å kjøpe den dyrere shuttlemodellen.

 

De fleste nettbutikker skulle vel ha den, jeg kjøpte hvertfall min 300W PSU hos netshop.

6738310[/snapback]

 

så en 300w strømforsyning kan dra de specsa jeg nevner?

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...