Gå til innhold

Bilde av PS3 + info (NB! Fake, men den ser unektelig stilig


EviLEddiE

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som syns den var litt fet?

 

Ikke akkuratt det peneste jeg har sett, men det er da ikke utsene som teller. Hvis utsene hadde hatt så mye å si så hadde ikke Xbox solgt mye ihvertfall (den er stor og stygg som juling)

 

Uansett så var det masse fake bilder av PS2 lenge før den kom og PS2 ble helt anderledes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usb 2 or usb 1 ports some ppl are talking about firewire...

 

dette er det dummeste jeg har sett, ps2 har jo både usb1.1 og firewire (usb2.0 er ingenvits når du har firewire) og fw er forresten 50% sony's & 50% mac's patent. og bare bildet viser ironien med denne wannabe løgnen. skal en spre usanne rykter så gjør det da skikkelig istedet for å drite seg ut. LOL

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Sony har jo uttalt at PS3 kommer til å bli software basert da :roll: ...

Altså noe dritt man stapper inn i PCen.

 

Tro'kke det, de holder da på å utvikle den superdigg-chipen og greier, så det blir ikke bare noe software. Hvis det blir software blir da ikke ps3 konsoll en gang da. :-?

 

Når det gjelder derre bildet så tviler jeg på at ps3 blir slik. tror japsene i sony greier å mekke sammen noe finere enn derre boksen der!!! :grumpy:

Det er mye fake greier på nettet vettu. ps3 logoen var fake også.

Og hva med phantom konsol greia da, det var da fake det også.

Lenke til kommentar

Jeg så masse bilder av PS2 før den kom ut, den ble noe helt annet, og fikk det beste designet noen sinne laget til en konsoll (subjektivt).

 

Har sett noen andre bilder av PS3 i et magasin en for noen mnd. siden. Den så helt annerledes ut. Stod vertikalt på et stativ i metal. Stativet var to halvsirkler som mot hverandre. Men det har lite å si. Designet på PS3 er garantert ikke ferdig, konsollen kommer trolig ikke ut før i 2006. Hvorfor skal de lansere PS3 så lenge PS2 fortsatt selger bra? Der brant de seg i lanseringen av PS2 hvor salget av PSone ganske enkelt omtrent stoppet opp. I mellom tiden slipper de PSP og PSX slik at PS fansen ikke skal føle seg forlatt. :)

 

Og når det gjelder specsa til PS3 har jeg hørt at den kommer til å bli 100 ganger sterkere enn PS2. Men dette kommer fra usikre kilder så det tør jeg ikke uttale meg mer om.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig der. Jeg ville aldri ha kjøpt en X-burk --> den er alt for stor, den passer ikke inn med noe av det andre inventaret i stua mi, og kanskje det viktigste er at kontrollen er ubehagelig. Jeg spilte X-box i 26 timer hos en kamerat og jeg ble ikke vant til kontrollen, selv om jeg hadde trodd jeg skulle det.

 

GC er greiere, men kontrollen er også et problem for meg. Det er den z-knappen. Den er helt malplasert, men den har jeg klart å bli vant til. Designmessig er GC bedre enn X-box, men den er fortsatt en kube. Det faller ikke meg i smak, men jeg kommer nok til å kjøpe en for å få spilt MGS: The Twin Snakes.

 

PS2 har det beste designet, og den beste kontrollen. Passer perfekt i hånden. Men mangler litt kraft. Det er synd, men jeg gråter ikke.

 

 

 

Dette er mine meninger, og jeg både respekterer og aksepterer andres oppfatninger av saken.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Wow!

Den var jo råtøff! Skulle ønske den var sånn PS3'en så ut i stedet for den store vaffeljernet de har kommet ut med. Huff, så stygg den er!

Også har de ikke en gng klart å få ut noen ordentlige spill en gang. Vet de bare er i startfasen, men hva er vitsen med å kjøpe en PS3 når man kan kjøpe seg Xbox 360 m/ masse fete spill til en mye rimeligere pris?

 

-CBI

Endret av VTW
Lenke til kommentar
hva er vitsen med å kjøpe en PS3 når man kan kjøpe seg Xbox 360 m/ masse fete spill til en mye rimeligere pris?

9656770[/snapback]

 

Eksklusive spill til PS3, kanskje? :roll: 360 får ikke God Of War 3 eller Final Fantasy 13, men en masse SHOOTAN og RACEAN gaems, og er dermed veldig nær epic fail i mine øyne. Og hva er vitsen med å bumpe en 5 år gammel tråd?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...