Gå til innhold

Bilde av PS3 + info (NB! Fake, men den ser unektelig stilig


EviLEddiE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jasså, så vi har en liten ord-DJ blandt oss. Vel, om forumet mener det man ikke skal få lov til å ytre sine meninger om ting som skjedde i urtiden har de jo fullmakt til å stenge. Og dere må jo værsågod rapportere meg. Det tar jeg jo som en seier!

 

Er btw PlayStation-fan. Men må likevel innrømme jeg ble skuffa over PS3!

Endret av VTW
Lenke til kommentar
Jasså, så vi har en liten ord-DJ blandt oss. Vel, om forumet mener det man ikke skal få lov til å ytre sine meninger om ting som skjedde i urtiden har de jo fullmakt til å stenge. Og dere må jo værsågod rapportere meg. Det tar jeg jo som en seier!

 

Er btw PlayStation-fan. Men må likevel innrømme jeg ble skuffa over PS3!

9656950[/snapback]

 

Obvious troll is obvious. Hvis du vil ytre meninger, så lag heller en ny tråd som er mer relevant for dagens situasjon i stedet for å bumpe en 5 år gammel tråd.

Lenke til kommentar
Vel, det er jo ikke ulovlig å bumpe! Hva skjedde med ytringsfriheten? Jeg har da rett til å ytre mine synspunkt! Selv om de er 5 år gamle!

9656898[/snapback]

 

Nei du har faktisk ikke rett til å oppføre deg som en idiot og spamme ned forumet bare fordi du har lyst til å ytre dine meninger.

 

 

Ellers så synes jeg at shop-versjonen av PS3 så ut som en vanlig VHS som ble med i pimp my ride.

Lenke til kommentar

Greit, ettersom det ser ut til å være så mange folk her, så kan jeg likegodt forklare her:

 

Det er en regel:

9. Bumping og spamming er forbudt.

 

Vel, jegt sjekket ut hva bumping er. Det er psoting som kun er for å få posten opp på toppen av listen igjen (sjekk wikipedia). Vel, jeg har jo ingen interesse av at disse postene skal på toppen. Jeg vet jo ikke en gang hvem som har skrevet dem!

Jeg bumper ikke, jeg kjeder meg!

Lenke til kommentar

Spam is the posting of advertisements, abusive, or unneeded messages on Internet forums. It is generally posted by automated spambots.

 

-Wikipedia

 

 

Jeg går utifra jeg går under katogorien unneeded, og er fullt klsr over dette. Hadde jo heller ikke tenkt å skrive noe mer på posten, men dere er jo like mye med som meg med å holde den i live!

Endret av VTW
Lenke til kommentar

De som mener at PS3 burde sett slik ut istedefor dagens design er rett og slett estetisk blinde individ.

 

Men for all del, troll i vei med 360 og hvor MANGE spill den har og hvor billig den er. Nesten som direkte markedsføring fra microsoft dette. Skal du ikke nevne at alle 360 har potensiell feil i seg som kan krasje hele konsollen, eller at den bråker tre ganger så mye som alle andre konsoller til sammen, men hva betyr vel det når du kan spille kvalitetspill til billig penge nå....*slapper på tacky TV Shop musikk her*

Lenke til kommentar
Spam is the posting of advertisements, abusive, or unneeded messages on Internet forums. It is generally posted by automated spambots.

 

-Wikipedia

 

 

Jeg går utifra jeg går under katogorien unneeded, og er fullt klsr over dette. Hadde jo heller ikke tenkt å skrive noe mer på posten, men dere er jo like mye med som meg med å holde den i live!

9657059[/snapback]

 

gidd a rediger akuratt nar jeg trykke pa svar da :p

Endret av Ståle
Lenke til kommentar
Forum spam, posting advertisements or useless posts on a forum.

Spam kalles dette... skriv heller i nye og oppdaterte tråder!

9657034[/snapback]

 

Nå som denne tråden kan regnes for oppdatert, kan jeg vel skrive her med god samvittighet :)

 

Jeg må si det designet var grufullt! Så veldig retro ut..

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar
Forum spam, posting advertisements or useless posts on a forum.

Spam kalles dette... skriv heller i nye og oppdaterte tråder!

9657034[/snapback]

 

Nå som denne tråden kan regnes for oppdatert, kan jeg vel skrive her meg god samvittighet :)

 

Jeg må si det designet var grufullt! Så veldig retro ut..

9657109[/snapback]

 

Men traden er jo gammel, og pa gammel-tiden var vel designet "in" :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...