Gå til innhold

Flyff/Fly For Fun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flyff er et endeløst grind etter det jeg har hørt.

6712817[/snapback]

TRO MEG, WoW er det mest "Endeløse grinde" spillet du vil noen gang spiller, Dette gjelder alle MMO spill ikke bare "Dårlige"-Free MMOS :)

Dessuten, Er WoW seriøst Overrated :<

6713200[/snapback]

Det er det dummeste og teiteste jeg har hørt noen. WoW er mmorpg spiller med minst grinding, det er alt for lett å nå maks level der ? Jeg fatter ikke hvor du har huet.

Du kan ta f.eks Lineage 2 vs WoW.

I wow tar det deg, tja 2 uker om du er god for å komme deg til 60

I Lineage tar det deg, tja halvt år ? Eller mer ? kanskje et helt år ?

Så ikke kom å si at WoW er grindespill. Det er massevis av quester å ta der. Jeg spiller ikke spillet selv fordi det er dårlig community, alt for fokuserende på raid og dårlig crafting system.

Skrevet (endret)

Enig med Neppe her. Veien til 60 er helt grei. Ikke så veldig masse grinding, i alle fall ikke i forhold til andre MMORPG-spill. For min del så var spillet over da jeg nådde level 60. Fant aldri et guild som ville ha meg inn, PvP ble bare kjedelig om du skulle gjøre det hver enda dag for å gjøre fremgang i rank osv.

EDIT: Og som Neppe òg sier, så er det et veldig dårlig community. Det har i alle fall blitt det. Før (da spillet var nokså nytt), så kunne jeg faktisk ta meg en prat med noen uten å bli kalt "n00b", eller i verstefall blitt bedt om å holde kjeft på en meget frekk måte. Det er selvfølgelg en del hyggelige og greie folk enda, men det minker. :(

Sorry for Off-Topic.

Endret av Flaringo
Skrevet

6712817[/snapback]

TRO MEG, WoW er det mest "Endeløse grinde" spillet du vil noen gang spiller, Dette gjelder alle MMO spill ikke bare "Dårlige"-Free MMOS :)

6713200[/snapback]

Det er det dummeste og teiteste jeg har hørt noen. WoW er mmorpg spiller med minst grinding, det er alt for lett å nå maks level der ? Jeg fatter ikke hvor du har huet.

Så ikke kom å si at WoW er grindespill. Det er massevis av quester å ta der. Jeg spiller ikke spillet selv fordi det er dårlig community, alt for fokuserende på raid og dårlig crafting system.

6715797[/snapback]

Du har tydeligvis ikke spillt så mye WoW du nei, Det er KANSKJE Lett å komme til lvl 60 i WoW, Menså har du 250 Forskjellige "Factions" du må få "EXALTED" Med, Og for å få Exalted må du drepe MANGE Mobs, Å hvis det tar deg 2 uker vil det si at du spiller 50% av dagen siden rekorden er på rundt 6-7 dager.

OG, Nesten alle Questene i WoW Består av å drepe og samle.

Så Peliz. :hrm:

Skrevet (endret)

Jeg sa ikke du må være 25 år eller eldere jeg er bare 13..men du må kunne kjønne litt engelsk og de som ikke bryr seg om dette spillet ikke post please...

^.^

Endret av mafiman
Skrevet

6712817[/snapback]

6713200[/snapback]

6715797[/snapback]

Du har tydeligvis ikke spillt så mye WoW du nei, Det er KANSKJE Lett å komme til lvl 60 i WoW, Menså har du 250 Forskjellige "Factions" du må få "EXALTED" Med, Og for å få Exalted må du drepe MANGE Mobs, Å hvis det tar deg 2 uker vil det si at du spiller 50% av dagen siden rekorden er på rundt 6-7 dager.

OG, Nesten alle Questene i WoW Består av å drepe og samle.

Så Peliz. :hrm:

6715874[/snapback]

Jo jeg har spillt en del wow, om du syter over at WoW er ett grinde spill bør du se på andre rolle spill.

Ja åsså om du bare skal drepe ? Det er fortsatt en quest som gir deg masse xp. Å sutre for at wow er gridne spill er så teit. Kanskje er det grinding å komme seg til Rank 14, men igjen så er dette helt frivillig.

Dette er bare sutter fra din site, så peliz fjortiz

Skrevet
Hvis du vil bli "BEST" som alle andre må du nokk grinde Factions osv :)

6716001[/snapback]

Det er enda langt unda en grinde spill. LANGT unna.

Jeg sa ikke du må være 25 år eller eldere jeg er bare 13..men du må kunne kjønne litt engelsk og de som ikke bryr seg om dette spillet ikke post please...

^.^

6715918[/snapback]

Lær deg norsk før du kan begynne å briefe om dine gode engelsk kunnskaper.

Denne tråden burde stenges

Skrevet

Du er seriøst en stor Drama starter Neppe og Du snakker tydeligvis ikke av erfaring?

ALLE Online spill er helt frivillig, Du spiller fordi du vil bli "BEST"

i WoW Må du Faktisk HOLDE PvP ranken oppe ved å drepe mer og mer, Du raider 6/7 dager i uken Akkurat det samme som du gjorde forgje uke, Du må GRINDE "Reagents" til 250 pots til hvært raid.

Jeg synes selv at Flyff er bedre enn WoW og de fleste andre MMOS som finnes dær ute.

Å Hvordan kan du kalle det "Sutter" du som såvidt har spillt WoW?

Skrevet

Igjen, learn how to write.

Du kan da grinde livet av deg i alle spill om du absolutt har lyst til det. Men hva er poenget ? Hva sitter du igjen når du ikke vil spille mer ?

Når du har nådd maks level så er spillet slutt for mange.

Det er så teit å kalle WoW et grindespill. Les litt omtaler og erfaringer fra andre mmorpg spill så ser du hva jeg mener. Du har fint muligheten til å grinde i WoW, men du er strengt tatt ikke nødt. Iforhold til typiske mmorpg spill så er WoW så inne granskauen langt ifra et grinde spill.

Skrevet

hehhe holder på å joine men må fortsatt vente cirkus 3 t og 28 minholder på og downloade ......

må vente helt til i mårra etter skoln :hrm:

Skrevet
Igjen, learn how to write.

Du kan da grinde livet av deg i alle spill om du absolutt har lyst til det. Men hva er poenget ? Hva sitter du igjen når du ikke vil spille mer ?

Når du har nådd maks level så er spillet slutt for mange.

6717687[/snapback]

- For så mye vet du.

gg :)

Skrevet

Dere burde kanskje bli enige om hva dere mener med 'Grinding' før dere sloss videre? WoW er i høyeste grad en evig tredemølle. Greit nok er det kanskje relativt lett å nå maks nivå i forholdt til en del andre i samme sjangeren, men etter dette er det en evig tredemølle der du gjentar det samme, om og om igjen, for å få det beste utstyret, maksimal fraksjonspoeng og så videre.

Hvis målet ditt er å bli den "beste" spilleren, *må* du i vei med denne type tredemølle. Men det finnes andre måter spille spillet på, og hvis ikke übermontyhaul er målet ditt, tror jeg du kan spille WoW og få vanvittig mye ut av det. Selv foretrekker jeg A Tale in the Desert.

Skrevet

6712817[/snapback]

6713200[/snapback]

Spill MapleStory. Der har du grinding.

Char'en som er i høyest level på MS blir delt mellom fire personer som avløser hverandre for å grinde mer eller mindre døgnet rundt, og dette har foregått i fire år eller noe. Fyren er i level 195, og ingen vet nøyaktig hva høyeste level er enda. Fra lvl 194 til 195 må man drepe en million mobs omtrent.

- Fra en fyr jeg kjenner som er en aktiv Mapler, så jeg har ingen bekreftende linker.

6713490[/snapback]

Enig. Men det er så evig gøy i begynnelsen. Nesten som en rus. Men grindingen gjør deg mer lei etter hvert. Jeg anbefaler faktisk å prøve ut dette spillet. Det er ganske bra, tross grafikken.

Skrevet

Folkens gi fanen i hele wow diskusjonen vi har egne poster for WOW & co... Dette gjelder FLyff og delvis Space Cowboys, siden det er noenlunde det samme spillet og samme produsentene... Så er det noen som spiller space Cowboys her inne?

Skrevet

Fly For Fun, så¨jo ut som et spill som er verdt å sjekke ut. Det så jo ganske bra ut til å være gratis da, hadde ikke akkurat forventet at det skulle se så "bra" ut som det gjor. Men jeg kan tenkte meg til at det er en del bugs i det spillet, siden at det er ingen som får betalt for noe. Jeg blir vel nødt til å prøve dette.

Skrevet

Det er såpass "gammelt" at det ikke er mye bugs i det... Er noen asiater som lager det og det er et selskap ikke bare noe hobbysnekring... Det som de tjener penger på er da salg av ekstra-effekter for penger... Som sagt en blir ikke helt konge med disse, men de hjelper godt på :) SCO(Space Cowboys) er relativt nytt, men de har pachet det ofte så det begynner å ta bra form... Det spillet er utviklet av et annet selskap, men så kjøpte disse spillet for så å viderutvikle det til et godt nivå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...