Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nike Air Legend kommer jo i Air Zoom type som er konge da. ;) Vapor SL er noe helt for seg selv, kan ikke sammenlignes med noen andre sko ettersom det ikke er SG, FG eller noe, det er rett og slett carbon.

 

Hva mener du med det? fordi SL er jo enten FG eller SG.

Glem det, jeg skrev litt "dårlig". Men SL kan ikke komme i grus uansett...

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Her står vertfall litt meire enn de du spurte om ;)

 

HG: HardGround

Bruksområde: harde underlag: Kunstgress/krøllgress og tørre/harde gressbaner med kort gress

 

FG: Firm Ground

Bruksområde; faste underlag som gressbaner.

 

SG: Soft Ground

Bruksområde; myke underlag. Ypperlig på bløte gressbaner utover sensommeren og høsten. Finnes kun til Senior.

 

MG: Multiground

Bruksområde: Gressbaner med kort gress og kunstgressbaner med krøllgress. Denne type sko inneholder mange små knotter som egner seg godt til den nye typen kunstgressbaner.

 

IN/IC: Indoor

Bruksområde; Innendørs. Dette er sko tilpasset innendørsfotball og også andre innendørsaktiviteter. Alle Indoor sko har Nonmarking såle.

 

TF: Turf

Bruksområde: Kunstgress/krøllgress, tørre gressbaner og grusbaner. Fleksibel såle til bruk på mange typer underlag.

Endret av Calle^^
Lenke til kommentar

Hah. Bra jobba, Calle. Skulle til å sette meg ned å skrive det der selv, men du kom meg i forkjøpet der, ja. :thumbup:

 

Jeg sliter litt med scriptingen av forumet... Får det ikke helt til... Har spurt om hjelp, men ingen svar foreløpig. Men, forumet (ikke selve bloggen!) vil nok være oppe i løpet av dagen/kvelden. :thumbup: Er jo ikke noe å se på der enda, meeen men... det kommer!

Lenke til kommentar
En venn av meg har Laser I. Og han synes det er veldig vanskelig å lobbe ballen, pga den høye tuppen. Det synes jeg også ser ut som, dog jeg ikke har prøvd dem selv.

 

Er dette et "problem" for dere som har Laser?

 

Har Laser..

Null problemos å lobbe med dem.

Ikke for meg ialfal.. menså har jeg jo trent endel på lobber o.l. med mine Laser's da ;)

Lenke til kommentar

Ok, godt folk! Da har man omsiiider åpnet forumet som jeg har bablet om i en ukes tid! Det er ikke MYE man vil finne der nå siden vi nettopp har kommet i gang, men det kommer seg kraftig! Vil bare gi dere brukere muligheten til å ta del i det man har satt igang... Sette igang diskusjoner, komme med forslag til forbedringer, endringer og sådan er noe man setter pris på!

 

Det er også verdt å merke seg at jeg (og sikkert alle andre) kommer jo ikke til å slutte å henge innpå her for det om.

 

Adressen til forumet er: http://fs.elgen.net

 

Så ja, velkommen skal dere være! :thumbup:

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Ok, godt folk! Da har man omsiiider åpnet forumet som jeg har bablet om i en ukes tid! Det er ikke MYE man vil finne der nå siden vi nettopp har kommet i gang, men det kommer seg kraftig! Vil bare gi dere brukere muligheten til å ta del i det man har satt igang... Sette igang diskusjoner, komme med forslag til forbedringer, endringer og sådan er noe man setter pris på!

 

Det er også verdt å merke seg at jeg (og sikkert alle andre) kommer jo ikke til å slutte å henge innpå her for det om.

 

Adressen til forumet er: http://fs.elgen.net

 

Så ja, velkommen skal dere være! :thumbup:

Det blir morro å følge med på siden din Shoo! :thumbup:

Lenke til kommentar

Yep. Syns at vi har prestert å komme greit igang trass i de "midlene" vi har til rådighet... Nå gjelder det bare å få brukere dit da...

 

Utover uken så tror jeg nok at siden vil være stappa av info + mer. Blir spennende i alle fall!

 

VaporIV, takker for den du! :thumbup:

 

Link til siden: http://fs.elgen.net

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...