Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du roer ned bruken av utropstegn og spørsmålstegn, så vil nok folk heller hjelpe deg. Du spør ikke noe mer selv om du bruker fire spørsmålstegn.

 

Alle skoene i Vapor-serien er lette, du vil ikke merke stor forskjell på tyngden altså. Du burde gå i butikken og prøve de på benet ditt. Jeg ville valgt Vapor IV, men det er opp til hver enkelt. Hvilken sko som passer din fot best kan ikke vi vite.

Lenke til kommentar

Gå for Vapor IV. Har selv Vapor II og liker de veldig godt, men jeg liker Vapor IV bedre samt at de er bedre enn Vapor II.

 

K-skinn gir bedre tilpasningsenve og de er mer behagelig å løpe rundt med, men de varer ikke nært så lenge som TMF (Teijin Mikrofiber) og du må ta deg tid til å vedlikeholde skoene hvis du vil at skoene skal vare lenger.

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe meg nye fotballsko snart og tror jeg skal kjøpe Adidas adiPURE.

Saken er at jeg skal til England om noen dager og jeg kan jo kjøpe skoene der hvis de er billigere..

 

Noen som vet prisforskjellene mellom Norge og England når det gjelder fotballsko?

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg nye fotballsko snart og tror jeg skal kjøpe Adidas adiPURE.

Saken er at jeg skal til England om noen dager og jeg kan jo kjøpe skoene der hvis de er billigere..

 

Noen som vet prisforskjellene mellom Norge og England når det gjelder fotballsko?

 

Vil tro at du vil kunne spare noen hundrelapper i England, men ikke gå på de største butikkene som nike town osv. fordi der vil du nok ikke spare noe.

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg nye fotballsko snart og tror jeg skal kjøpe Adidas adiPURE.

Saken er at jeg skal til England om noen dager og jeg kan jo kjøpe skoene der hvis de er billigere..

 

Noen som vet prisforskjellene mellom Norge og England når det gjelder fotballsko?

 

Vil tro at du vil kunne spare noen hundrelapper i England, men ikke gå på de største butikkene som nike town osv. fordi der vil du nok ikke spare noe.

 

Jeg kjøpte Vapor III på Nike Town for 1400 NOK , dette var rett etter release ;) Så jo, er faktisk endel og spare der også.Hvertfall iforhold til prisene her hvor jeg bor.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål angående Vapor IV:

 

Mine forrige vaporsko var modellen Vapor III, men de ble for små tilslutt i størrelse 42 1/2. Etter disse tok jeg i bruk Adidas Absolute i størrelse 42 2/3, som ble litt for lang, men det har gått greit allikevel.

 

Så nå som jeg har tenkt å bestille Vapor IV, som jeg har hørt skal være litt større i størrelsen, skal jeg bestille de i 42 1/2? Er redd for at de skal bli altfor stor om jeg bestiller i 43 siden de visstnok skal være større.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Har et spørsmål angående Vapor IV:

 

Mine forrige vaporsko var modellen Vapor III, men de ble for små tilslutt i størrelse 42 1/2. Etter disse tok jeg i bruk Adidas Absolute i størrelse 42 2/3, som ble litt for lang, men det har gått greit allikevel.

 

Så nå som jeg har tenkt å bestille Vapor IV, som jeg har hørt skal være litt større i størrelsen, skal jeg bestille de i 42 1/2? Er redd for at de skal bli altfor stor om jeg bestiller i 43 siden de visstnok skal være større.

 

Takker for svar.

 

Du burde kjøpe i størrelse 42 1/2 i Vapor IV, ettersom de er store i størrelse.

Lenke til kommentar
Har også hørt noe om det, og denne siden skriver også at Messi bruker 30.8. Men aner ikke jeg, synes det er litt merkelig hvis han ikke bruker toppmodellen når han er deres fremste kort for å markedsføre skoen.

Messi bruker juniorstørrelse pga føttene sine, så derfor får han spesiallaget alle F30 for å tilpasse seg føttene sine optimalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...