Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har prøvd f50.8 tunit skoa? Er ganske interesert i de :thumbup:

 

 

Jeg har personlig ikke prøvd dem selv, jeg fant dem i Barcelona uken etter påskeferien, men prøvde dem ikke. Men jeg har hørt at de er trangere enn f50.7-skoa. At de ikke er like bra

Lenke til kommentar

Nå får jeg snart mine røde MV IV. :) Må bare rote med til å få prøvd de og finne riktig størrelse. Skulle gjøre det i helgen, men da endte jeg opp med å jobbe i stedet. Tjente omtrent det skoene kommer til å koste meg i løpet av helgen, så må vel si meg fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Nei nei, hvis du ikke vil ha skoa tidligere så ;):roll:

 

Dem får dem vell ikke inn før 1. mai da ?

 

Mange får de før 1.mai da... En del har fått de allerede. 1.mai er bare "butikkdato" / offisiell dato. Stopper ikke en å skaffe skoene før det for det om. De nye Laser II-fargene kommer jo snart også, så det blir jo nice da.

 

Jeg er snart ferdig med bloggen min da. Bloggen vil fungere som en form for samleside for sko. Man skal slippe å bla frem og tilbake mellom 100vis av sider for å finne frem til anbefalte sko (sko som er anbefalt av både andre og meg selv). Det vil på en måte bli norges svar på fotballsko-bloggen footy-boots. Altså, bloggen i seg selv vil fungere som en form for "nyhets"-side, men jeg kommer også til å legge inn forum på siden så folk kan debattere, komme med råd, tips, kommentarer + mer om fotballsko osv. Det vil i alle fall bli lettere å debattere der enn i en blogg... Forumet vil på sett og vis fungere som bigsoccer-forumet, bare at det er på norsk. Forventer ingenting med det her, men det er noe jeg har holdt på med en stund, så nå er det på tide å få rævva i gir på alvor, syns jeg. Tror allikevel at folk vil dra nytte av siden i og med den vil rette fokus kun mot fotballsko og annet relativt materiale. Lettere å ta seg frem. :thumbup:

 

Hva mener folket om det, hmm?

Lenke til kommentar
Nei nei, hvis du ikke vil ha skoa tidligere så ;):roll:

 

Dem får dem vell ikke inn før 1. mai da ?

 

Mange får de før 1.mai da... En del har fått de allerede. 1.mai er bare "butikkdato" / offisiell dato. Stopper ikke en å skaffe skoene før det for det om. De nye Laser II-fargene kommer jo snart også, så det blir jo nice da.

 

Jeg er snart ferdig med bloggen min da. Bloggen vil fungere som en form for samleside for sko. Man skal slippe å bla frem og tilbake mellom 100vis av sider for å finne frem til anbefalte sko (sko som er anbefalt av både andre og meg selv). Det vil på en måte bli norges svar på fotballsko-bloggen footy-boots. Altså, bloggen i seg selv vil fungere som en form for "nyhets"-side, men jeg kommer også til å legge inn forum på siden så folk kan debattere, komme med råd, tips, kommentarer + mer om fotballsko osv. Det vil i alle fall bli lettere å debattere der enn i en blogg... Forumet vil på sett og vis fungere som bigsoccer-forumet, bare at det er på norsk. Forventer ingenting med det her, men det er noe jeg har holdt på med en stund, så nå er det på tide å få rævva i gir på alvor, syns jeg. Tror allikevel at folk vil dra nytte av siden i og med den vil rette fokus kun mot fotballsko og annet relativt materiale. Lettere å ta seg frem. :thumbup:

 

Hva mener folket om det, hmm?

 

 

 

Ser fram til å se bloggen din, shoo. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...