Gå til innhold

Ditt favoritt soundtrack fra film!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Liker soundtracket til romeo and juliet, Radiohead som har den :)

er helt konge låt.. har egentlig ingen spesiell forklaring på hvorfor jeg liker den så godt, jeg bare gjør det.. fin låt :cool:

6686222[/snapback]

Det er godt at det er noen forumbrukere som har sansen for litt Radiohead da :)

Skrevet
Liker soundtracket til romeo and juliet, Radiohead som har den :)

er helt konge låt.. har egentlig ingen spesiell forklaring på hvorfor jeg liker den så godt, jeg bare gjør det.. fin låt :cool:

6686222[/snapback]

Mener du Romeo + Juliet (1996)? Jeg finner lite som tyder på at Radiohead står bak sountracket til den filmen.

Skrevet (endret)

Det er den jeg mener ja...

Radiohead har hvertfall en låt på den filmen som spilles under flere scener såå.. sorry meg om det ikke er soundtracket, men jeg trodde, og er egentlig rimelig sikker på at det er det :p

menmen :)

Endret av demille
Skrevet

Ein favoritt er ikkje lett, men er svak for LOTR-musikken. Kan også nevne Requiem For A Dream, Donnie Darko, Pirates Of The Caribbean og Kill Bill.

Er ikkje musikk eg lyttar på ellers, men som løfter filmen mange hakk.

Skrevet

Radiohead har hvertfall en låt på den filmen som spilles under flere scener såå.. sorry meg om det ikke er soundtracket, men jeg trodde, og er egentlig rimelig sikker på at det er det :p

6688393[/snapback]

Soundtrack liste. Radiohead har noen sanger der, og ikke bare en låt. :)

Skrevet

6688393[/snapback]

Soundtrack liste. Radiohead har noen sanger der, og ikke bare en låt. :)

6688600[/snapback]

jojo, men var den ENE jeg likte veldig godt da :)

Skrevet

Ringenes Herre har såklart herlig musikk. Sammen med det norske landskapet (New Zealand er Norge-klone) gir det god stemning. Pulp Fiction har også bra filmmusikk. Braveheart har fin musikk.

Et must å høre er pianosoloen i Schindler's List. Melankolsk og vakkert. Bare ikke hør på den om du er trist fra før. Du risikerer å vurdere å gjøre ende på alt.

Skrevet

Musikken til The Timemachine av Klaus Badelt er meget bra. Mye stemning og følelse i musikken! Enda jeg ikke er veldig tilhenger av klassisk, er dette meget behagelig musikk :)

Skrevet (endret)

The wall med pink floyd :)

Og dette er den beste sangen: Pink Floyd - Comfortably Numb "The Wall (Movie Soundtrack)" [06:33m/192Kbps/44KHz]

Endret av GnoMiz
Skrevet
jojo, men var den ENE jeg likte veldig godt da :)

6688614[/snapback]

Det er greit at du liker den ene veldig godt, klagde aldri på det. :)

The wall med pink floyd :)

Og dette er den beste sangen: Pink Floyd - Comfortably Numb "The Wall (Movie Soundtrack)" [06:33m/192Kbps/44KHz]

6695418[/snapback]

Fin fin musikk i den filmen ja. Liker også musikken fra The Rocky Horror Picture Show(:mrgreen:)

Av film musikk så liker jeg veldig godt theme'n fra Dollar trilogien, og 2001: A space odyssey. :)

Skrevet (endret)

Er noe med Donnie Darko OST som gjorde at jeg satt klistret til skjermen når jeg så filmen. Spacet, kan ikke helt forklare det. Rolig, stemningsfull og merkelig stemning - genialt.

Endret av eternal
Skrevet

Liker musikken i alle American Pie filmene.

Masse god punk som spilles ;)

Kanskje spesielt de to første.

Dessuten er musikken i Boondock saints bra.

Ihvertfall Theme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...