Gå til innhold

Ditt favoritt soundtrack fra film!


Snorre

Anbefalte innlegg

Siden den eneste tråden om dette emnet jeg kunne finne var over et år gammel og hadde laber aktivitet, velger jeg å starte en ny en. Denne tråden går ut på å nevne ditt favoritt soundtrack. Du kan til nød velge en del av dem, men helst ikke for mange. I tilegg til å si hvilke du like rbest må du også si hvorfor! Ellers vil jo denne tråden ha null mening.

 

Mitt favoritt soundtrack for tiden er soundtracket til filmen Oldboy. Dette mesterverket av en film har noe av den beste musikken jeg har hørt! Liker spesielt denne vakre melodien som spilles rundt om kring i filmen. Som også finnes i sangen Last Waltz som er den siste sangen på soundtracket. Elsker den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden den eneste tråden om dette emnet jeg kunne finne var over et år gammel og hadde laber aktivitet, velger jeg å starte en ny en.

6680777[/snapback]

Denne tråden er vel ikke mer enn knapt fire måneder gammel.

 

Min favoritt er uansett filmmusikken til Alfie. Filmen er dårlig, men musikken er desto bedre. Det skulle for så vidt bare mangle når to rutinerte ringrever som Mick Jagger og Dave Stewart (fra Eurythmics) laget musikken. «Old Habits Die Hard» og «Blind Leading the Blind» er kan hende Mick Jaggers to beste låter uten av The Rolling Stones. Joss Stones versjon av tittellåten «Alfie» er dessuten aldeles nydelig.

Lenke til kommentar
Pirates of the Carribean...  :love:

6680961[/snapback]

 

Jepp, det er fantastisk.

 

Ellers er jeg storfan av Reservoir Dogs-soundtracket. Mest fordi at det er så genialt og absurd.

Som da Mr. Blonde skjærer av øret til politimannen mens man hører Stuck In The Middle With You svirre på radioen.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...