Gå til innhold

Fotballsko: Vil disse fungere på kunstgress?


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er så heldig å ha noen kontakter hos Adidas, så jeg får kjøpt ting til innkjøpspris. Vurderer derfor å kjøpe  Adidas +F50 Premium settet (som koster alt for mye i butikken) - men jeg lurer på en liten ting. Vil de mykeste knottene fungere bra på kunstgress? Jeg spiller en del bedriftsfotball, og vi har (dessverre) en del kamper på Manglerudhallen (eller hva det heter) og jeg vil ikke skade ryggen min heller.

 

Evt. andre sko som anbefales? (Og ja, jeg har sett på Adidas Team Mundial men vil helst ha noe annet).

6667833[/snapback]

 

De har jo spesiallagde knotter for kunstgress i den pakken, men hvis du er redd for å skade ryggen må du nok kjøpe noen sko med god demping. Nike har mange gode sko i den kategorien. Nike Tiempo Mystic TF er en av de skoene.

Lenke til kommentar
Den er kjempekul da! Bra valg! Angrer litt på at jeg venta litt med å kjøpe sko, for da kunne jeg kjøpt den der nå.. Er det noe forskjell på den og de andre Predator Absolute modellene? Iamed den er ny

6693703[/snapback]

 

Det skal ikke være noe forskell på de.. Jeg har planer om å kjøpe enten den eller den kaka bruker.. Den i gull og svart. Med navn på, såklart. :wee:

Lenke til kommentar
Hvordan skaffer du navn på ?

6697246[/snapback]

mi Adidas, eller hva det nå heter, kommer rundt på en del arrangementer og sportsbutikker. I Trondheim har de blant annet vært innom Nor-Contact. Der må man bestille time, og får spesialtilpasset sko i valgfri fargekombinasjon og med navn/nummer. Koster litt over vanlig pris, såklart.

 

Mulig det står litt mer info her.

 

For det jeg vet, er det godt mulig det finnes andre måter å få navn på. Har du en syglad bestemor, og ikke bruk for spesialsydde sko, kan du spare en del penger.

 

 

Svart/Rød er forresten den fineste fargen :p

Lenke til kommentar
Hehe.. SKulle ønske de hadde mulighet for å personalisere sko her på Raufoss.. :(

6698673[/snapback]

 

Hvis du virkelig vil ha navn på skoene, råder jeg deg til å kjøpe sko på siden jeg anbefalte. Koster litt under 1600,- for et par originale sko med navn, inkludert frakt.

Lenke til kommentar
Hehe.. SKulle ønske de hadde mulighet for å personalisere sko her på Raufoss.. :(

6698673[/snapback]

 

Hvis du virkelig vil ha navn på skoene, råder jeg deg til å kjøpe sko på siden jeg anbefalte. Koster litt under 1600,- for et par originale sko med navn, inkludert frakt.

6699131[/snapback]

 

Hvor mye er frakta på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...