Gå til innhold

Fotokonkurransen 8. Runde: Tid


mrtinnn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg la dem ut som vedlegg da jeg ledet konkurransen, og tenkte ikke noe mer på det.....

 

Tommy

6674368[/snapback]

Tror du bare har ca 20 MB å legge ut for, å da må man kanskje slette gamle vedlegg for å få plass til nye, kanskje litt synn å slette bilder fra gamle konker. det er jo morsomt å kunne gå tilbake å se på de også :)

Lenke til kommentar

Jeg kunne muligens hoste via Smugmug? Det er ganske trivielt og fleksibelt.

 

Der har jeg ingen lagringsbegrensning og 6 GB båndbredde i måneden. Det bør holde til mange, mange tusen views - jeg bruker bare noen hundre MB til mitt eget bruk.

 

Ellers fenget virkelig "tidens tann" - det skulle jeg gjerne ha tatt selv. Riktignok kunne nok de nærmeste døde kvistene i bakgrunnen med fordel vært fjernet. Det er ingen skam å rydde litt før man knipser. :)

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Jeg stusser nok en gang litt på at så få stemmer. 11 tar seg "bryet" med å ta bilder og sende dem inn, og bare 23 har stemt så langt, selv om 327 har sett bildene. Joda, mange av bidragsyterne har nok vært innom siden en del ganger, men likevel...

 

Men det tar seg vel opp utover.

 

Ganske jevnt så langt for øvrig.. det er bra.

 

Tommy

Lenke til kommentar
Jeg stusser nok en gang litt på at så få stemmer. 11 tar seg "bryet" med å ta bilder og sende dem inn, og bare 23 har stemt så langt, selv om 327 har sett bildene. Joda, mange av bidragsyterne har nok vært innom siden en del ganger, men likevel...

 

Men det tar seg vel opp utover.

 

Ganske jevnt så langt for øvrig.. det er bra.

 

Tommy

6678270[/snapback]

 

 

Påminnelsestråd laget. 'Aktiveres' ved behov

Lenke til kommentar
Jeg stusser nok en gang litt på at så få stemmer. 11 tar seg "bryet" med å ta bilder og sende dem inn, og bare 23 har stemt så langt, selv om 327 har sett bildene. Joda, mange av bidragsyterne har nok vært innom siden en del ganger, men likevel...

 

Men det tar seg vel opp utover.

 

Ganske jevnt så langt for øvrig.. det er bra.

 

Tommy

6678270[/snapback]

 

 

Påminnelsestråd laget. 'Aktiveres' ved behov

6678569[/snapback]

 

Påminnelsen kom godt med, konkuransen burde ligge på framsiden på en eller annen måte. Da jeg tror dette egnetlig fenger mange folk.

 

Siste bildet er foresten tatt på kittilbu dagen, ikke mitt bilde btw, der jeg var med å satte opp taubane over ene vannet. Jeg mente jeg skulle ta masse bilder selv, men pga 500 unger og voksne som ville kjøre, ble det dårlig tid til sånt.

 

Men moro var det.

Lenke til kommentar
Jeg stusser nok en gang litt på at så få stemmer. 11 tar seg "bryet" med å ta bilder og sende dem inn, og bare 23 har stemt så langt, selv om 327 har sett bildene. Joda, mange av bidragsyterne har nok vært innom siden en del ganger, men likevel...

6678270[/snapback]

Synes i grunn ikke at det er så rart at forskjellen mellom antall stemmer og antall visninger er så stor. Personlig sjekker jeg innom hver gang jeg ser at det har kommet nye stemmer, dvs at jeg er som regel innom minst én gang hver dag... Antar at jeg ikke er den eneste som gjør det, og vi kan jo stemme bare én gang...

Endret av sentimental
Lenke til kommentar

Sant nok.

 

Men la oss si at de 11 deltakerne er innom 10 ganger hver dag, så skulle det utgjøre 220 visninger siden mandag ettermiddag. Da er det fortsatt drøyt 300 visninger som er utført av andre. Hvis vi antar at de 11 deltakerne har stemt, så betyr det at det kun er ca 30 andre som har stemt så langt, og det er bare 10% av de omkring 300 som vi må anta har sett på bildene..

 

Men det er jo ingen stemmetvang da :)

 

Tommy

Lenke til kommentar
Ja nei men det er vel klokken 21 avstemningen skal være ferdig ... Men dette var jo morsomt.. Betyr det at vi må dele ut 12 poeng på førsteplassen idag eller? :p

6695168[/snapback]

Synes det må bli riktig hvis avstemningen sluttet kl 21, men bare én kan jo arrangere neste runde. I så fall vil jeg holde en knapp på "Tidens tann" siden den har ledet lengst...

Lenke til kommentar

Tittel: Human Evolution

Nick: Antarctica

 

 

 

Tittel: Tidens tann

Nick: Tdale

 

 

Nickt: ''Livets klokke''

Brukernavn: looOool

 

 

Gratulerer med delt førsteplass!

 

Da blir vel dette stillingen

 

1. Tdale, 10 poeng

2. Antarctica, 9 poeng

3. sentimental, 8 poeng

4. looOool, 6 poeng

5. Ragamuffin, 5 poeng

6. Marthe-Ma, 4 poeng

6. SirMaximus, 4 poeng

6. mrtinnn, 4 poeng

9. Magneska, 3 poeng

10. Anew, 2 poeng

10. Diablito2k, 2 poeng

10. Torehs, 2 poeng

13. eitp, 1 poeng

13. Klikka_bZerk, 1 poeng

13. Fribbern, 1 poeng

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...