Gå til innhold

Fotokonkurransen 8. Runde: Tid


mrtinnn

Anbefalte innlegg

Samtidig så er det jo en utfordring å ta et bilde på kort frist..

 

Har og tenkt på om man burde ta bilde i løpet av uka, og stemme i helga, men nå som ferier er over, er det kanskje en fordel å bruke helga til å ta bildene..

 

6668501[/snapback]

 

Enig i det med utfordingen på kort frist. Det å bygge seg opp et 'lager' for evt fremtidige konkurranser blir litt annerledes en tenkt her.

 

Hvordan en enn gjør det må det være mulighet til å bruke helgene til fotogrfering, ja. Mange her har vel plikter så det holder - på hverdagene - med jobb/skole, famile, trening osv...

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut som jeg rekker å legge ut bildene i natt. skal hive meg i gang med en gang jeg kommer fra jobb i morgen, så jeg håper å ha de ute før kl. 17.

Håper det går greit :)

Kan jo fortelle at det har kommet inn 10 bilder mens det enda gjenstår en halvtime.

Lenke til kommentar
Ser ikke ut som jeg rekker å legge ut bildene i natt. skal hive meg i gang med en gang jeg kommer fra jobb i morgen, så jeg håper å ha de ute før kl. 17.

Håper det går greit :)

  Kan jo fortelle at det har kommet inn 10 bilder mens det enda gjenstår en halvtime.

6669232[/snapback]

Ser ut som det blir 11 bilder med denne runden:)

Lenke til kommentar
Ser ikke ut som jeg rekker å legge ut bildene i natt. skal hive meg i gang med en gang jeg kommer fra jobb i morgen, så jeg håper å ha de ute før kl. 17.

Håper det går greit :)

  Kan jo fortelle at det har kommet inn 10 bilder mens det enda gjenstår en halvtime.

6669232[/snapback]

Ser ut som det blir 11 bilder med denne runden:)

6669550[/snapback]

11 bidrag er ikke dårlig. :)

 

PS! Er du fortsatt online, er det lov å legge ut bildene nå... :cool:

Endret av sentimental
Lenke til kommentar
Ser ikke ut som jeg rekker å legge ut bildene i natt. skal hive meg i gang med en gang jeg kommer fra jobb i morgen, så jeg håper å ha de ute før kl. 17.

Håper det går greit :)

  Kan jo fortelle at det har kommet inn 10 bilder mens det enda gjenstår en halvtime.

6669232[/snapback]

Ser ut som det blir 11 bilder med denne runden:)

6669550[/snapback]

Tja, kanskje dette er et argument for å beholde konkurransen i nåværende form? Ser ut som ei helg holder for mange?

Lenke til kommentar
Bileta er jo ikkje så store, finnes sikkert ein server som kan brukast.

6674066[/snapback]

bildene ble lit småe i pollen, men de er jo store nok i imageshack- vet ikke om noen andre servere å legge de ut i, har hørt at jeg har begrenset plass hvis jeg legger de ut som vedlegg til svaret...

Noen bedre fårslag?

 

ja mange gode bilder denne gangen:) Har ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal stemme enda :hmm:

Liker spessielt " Tidens tann" og "Livets klokke" - trenger litt tid på å bestemme meg hær ja...

Endret av mrtinnn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...