Jonas Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Fotball er også et spill. Kan skippe en trening like så godt som et raid. Og ellers suger forklaringen din grenseløst. Endret 2. januar 2007 av Jonas
Mighty Sephiroth Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Wow suger! Har en kompis som mista internett pga lynnedslag. Han gidder ikke leve nå som han ikke kan spille wow. Selv kan jeg ikke fordra det. Hack n' Slash uten sjarmen, masse uvennlige spillere og pokèmon-hype. Epics, gotta catch them all!
El-Deno Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Kan ikke si at spillet er dårlig, det blir bare tåpelig. Er jo en grunn for at så mange spiller. Men det er trist at så mange blir så avhengi. Har "mistet" noen venner pga det spillet. Og derfor skal jeg aldri prøve det.
Kramstogen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg slutta med wow tidlig i høst, og det er jeg glad for. Jeg må indrømme at jeg var rett og slett hekta, og å slippe Wow var en lettelse. Med de fleste spill tenker man: "Neei, kanskje jeg skal spille litt Company of Heroes?(for eksempel)" Men med wow blir det: "Hmm, MÅ vel spille Wow da." Jeg sier ikke at det var motvillig at jeg gjorde det, men når man MÅ spille spillet til en fast tid på en fast dag har det blitt ille. Og som alle andre har postet, folk som blir hekta begynner å drite i alt annet. En i klassen min slutta med wow for litt siden på grunn av meg(la oss kalle han Lars), nå er vi ute og fester sammen og har det dritkult. Lars har en kompis som spiller wow for fullt, hver gang jeg og Lars er ute og fester så ringer han: "Kom deg på Wow det er MC for helvete!!" Han snakker om WoW hele tida: "Mc i kveld!" "Vi tar Onyxia i morra!" "Tier 2 blablabla." Det er skummelt å tenke på at en gang var jeg også sånn
KeyanZa Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Herregud a wow er et spill! fotball er en sport! Det er selvførgelig forståelig at en kamerat ikke kan finne på no med meg hvis han skal på fotball trening. Men hvis han sier at han ikke kan finne på no med meg hvis han spiller wow, er over grensen synes jeg. At kamerater velger et SPILL ovenfor venner.. 7624286[/snapback] kanskje du ikke er så spennende å være sammen med?? hehe
Scotty Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 (endret) kanskje du ikke er så spennende å være sammen med?? hehe 7624784[/snapback] He..he..he Han er faktisk en av bestevenna mine.. så tror nok at ikke at jeg ikke er "spennende" nok.. Uansett, de som spiller wow for mye synes jeg kan donere beina sine til folk som har mista dem pga miner osv.. De som faktisk har lyst til å bruke kroppen sin.. ute, istedet for å kaste bort barndommen sin på å spille wow Endret 2. januar 2007 av _Scotty_
genetex Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Men hvis han sier at han ikke kan finne på no med meg hvis han spiller wow, er over grensen synes jeg.At kamerater velger et SPILL ovenfor venner.. tja det spørst da hvor ofte dette er da? Når jeg har sitti i fks. ubrs i nesten 2 timer. vi er snart på siste bossen som jeg har ventet på, bare 45 minutter igjen. Om en kompis da ringer og begynner mase om at jeg skal bli med ham down town osv. sier jeg bare stfu og vent. Om kompisen din ofte skipper å vere sammen med deg er vell dette litt annet enn slik som jeg gjør der 3 ganger i mnd max
IntelAmdAti Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 genetex, Helt enig, det blir som om jeg har sittet en time eller to og sett på film, da vil se jeg slutten også før noen skal forstyrre.
Scotty Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Det forstår jeg. Ville selvførgelig gjort det samme. Men kameraten spilte wow absolutt hele dagen lang.
Cappo Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Eksempelene dere kommer med viser etter min mening ikke hvor ille MMO spill er, men heller hvor lite selvkontroll folk egentlig har. I tillegg syns jeg det blir helt borte at det er mange som spiller WoW fordi de har lyst og syns det er gøy og ikke fordi de føler at de må spille det. Nå var riktignok han vennen du snakket om _Scotty_ hekta på WoW, men hva om han sa at han ikke kunne henge fordi han hadde lyst til å spille i stedet for å finne på noe med deg og ikke var hekta på WoW? Er det at han har lyst til å spille så mye mer uakseptabelt som en begrunnelse enn om han hadde lyst til å være alene å se en film eller gjøre noe annet som ikke var sosialt eller aktivt?
danno_O Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 World of Warcraft er det mest geniale et selskap noen gang har satt sammen økonomisk sett.Mens for gamere så er det en felle det er lett å falle i og vanskelig å komme seg ut av... 6650014[/snapback] Godt sagt. En økonomisk genistrek, men en trist og avhengighetsskapende trussel.
Kramstogen Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 I tillegg syns jeg det blir helt borte at det er mange som spiller WoW fordi de har lyst og syns det er gøy og ikke fordi de føler at de må spille det. Så klart! Du har helt rett i det, sånn begynner vi jo alle, og sånn slutter mange også. Men som sagt kan det fort gå ut av kontroll, det finnes ørti skrekkhistorier som omhandler Wow og andre vanedannende spill.
Bluebeans Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Mennesker som er så svake at de ikke klarer å slutte med et dataspill kan like gjerne holde stolen og kaste bort sosiallivet sitt. Har selv vært raida aktivt i en lengre periode, samt to level 60, men hadde null problem med tidenes mest overvurderte utfordring, nemlig det å slutte.
jacoP Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Synes folk det virkelig er skikkelig gøy og morro å raide samme stedene flere ganger i uka? Det er noe jeg ikke kan forstå... Da jeg spillte wow raidet jeg sånn av og til (kanskje en gang hver 3 uke, noen ganger litt mer) ja jeg hadde en snill guild som ikke hadde noe stort press... Men så har vi også de som raider/farmer honour dag inn og dag ut, hva er morro med det? Er målet å få bedre gear for å ha det gøy i et par dager for å så være sugen på enda bedre utstyr Er det egentlig gøy å gå rundt i battlegrounds og gjøre de samme tingene hver gang for å få bedre utstyr som du kun har glede av i et par dager Selv tror jeg jeg bare hadde det morsomt 50% av tiden jeg spillte, hva er vitsen? Hvorfor ikke bare ha det gøy 100% av fritiden deres?
Frohman Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hvorfor ikke bare ha det gøy 100% av fritiden deres? 7627300[/snapback] Fordi det ikke er mulig.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har en kamerat som faktiskt klager! over at jeg levler for sakte, og jeg har sagt til han at jeg ikke gidder å spille så mye siden jeg spiller paintball gjør lekser etc. Og han sier at han rekker og øve til prøver å sånt selvom han bare spiller WoW. Men så viser det seg at på prøvene så får han bare 1'ere og 2'ere, Og da har ikke han øvd, men sikkert raida og fått epix. Og han har andbefalt meg og skaffe skolebøkene iform av lydbøker, men man kan se åssen det funker når han får så sugne karakterer. Men jeg derimot som greier å løsrive meg fra WoW får karakterene 3-5!
OgnOmm Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Akkurat det der med karakter er et svært tynt argument. Selv er jeg av typen som kan klare meg greit med MINIMALT med lesing (kunne sikkert fått bedre med lesing men :/). Men at wow kan være med på å ødelegge skolengangen og til og med jobb for mange er jo helt klart. Og det er svært synd for hva er vel 2 år med wow motfor resten av livet? Bruttern jobba med en kar som var i en svensk guild der en fyr slutta på jobben for å kunne spille mest mulig! Da begynner du å bli syk.
Demogorgon Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 (endret) spiller mer en jeg burde ja, og feier ting jeg burde gjort lettere under teppe en før jeg begynte å spille. gammal band kompis av meg som fikk meg til å spelle, og han er i azeroth konstant. self klarer jeg å hold emeg uten lenge nok til å få et liv utenfor. kompiser med kvinfolk er værre med å melde seg ut av vennegjengen synes jeg. tar fortsatt en pils med kompiser, har andre hobbyer og holder skola wow fri. men det er ikke noe spill for casual gamers lenger. fikk meg til å slutte å trene og btw, det er det mest negative. men til sommern er det forsen som gjelder, da blir det slutt samma faen. men må legge til at jeg har møtt mange mennesker jeg setter pris på i wow, og at det er en sosial arena også, er ikke til å komme i fra. MSN med grafikk er det vel mest nå for tiden hehe Endret 3. januar 2007 av Demogorgon
Sewero Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg spilte WoW 24/7 før men heldigvis greide jeg å slutte
pax1 Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Det kommer vel slike Anonyme WoW-spillere grupper etterhvert.... Hei, Jeg heter Espen, og det har vært 17 dager siden mitt siste raid. Avhengighets-problemet ligger vel hos spilleren i bunn og grunn, problemet er hos den avhengige (noen er jo avhengig av SMS også), men det er vel ingen hemmelighet at WoW er laget for å få deg til å _fortsette_ å spille, i en helt annen grad enn andre spill er. Det er jo bare å se på forretningsmodellen.. Endret 3. januar 2007 av pax1
Anbefalte innlegg