Sidious Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Synes sånt er latterlig. Voldspill er morsomme. Elsker å slakte folk i onlinespill. Herlig å se brett bli tilsmurt av blod.
akristina92 Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Synes sånt er latterlig. Voldspill er morsomme. Elsker å slakte folk i onlinespill. Herlig å se brett bli tilsmurt av blod. 6660744[/snapback] Haha, helt enig! Spesielt hvis tingene jeg slåss mot er meeeeget plagsomme. Da er det godt å plaffe de i trynet med en double-barreled shotgun.
redsword Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Har blitt postet to ganger før tror jeg. Jaja, ikke la noen se Condemned da! EDIT; Ethel Kjerkleiv... Ethel... Kjerkleiv... Trist. :!: 6644650[/snapback] hun heter Kjørkleiv:P ikke kjerkleiv
Muff3 Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Har blitt postet to ganger før tror jeg. Jaja, ikke la noen se Condemned da! EDIT; Ethel Kjerkleiv... Ethel... Kjerkleiv... Trist. :!: 6644650[/snapback] hun heter Kjørkleiv:P ikke kjerkleiv 6668245[/snapback] Samma hva hun heter vel? like idiot for det
Markaren Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 (endret) Husker jeg spilte det første Doom da jeg var liten! ( 6 år kanskje.. :/ ) Et av de beste spillene jeg har spillt. Hadde alle mulige juksekoder, men var likevel redd for å bli truffet.. *Gode minner * Endret 13. august 2006 av Markaren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå