Gå til innhold

Den STORE Fakta Tråden Om Din Character


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hørtes da ganske pro ut, på en måte.  jeg har jo selv noen naturfrikaserte "figurer" hjemme hvor treet gror, på en måte, hvis du skjønner hvor jeg vil hen. tauren female har jo ikke "chat" slik som disiplene til josef ropte når de skulle hoppe fra et fjell til et annet.

 

Men tja, alt i alt er jo liksom dette begrepet rundt kraftskjoldet meget "arealt" hvis du skjønner, hvor en som helst kunne kommet seg inn i den SVÆRE FIRKANTEN, Ja.

 

Men... en ting jeg glemte å si var om viseren liksom viste alltid mot 3.45(spesielt om vinteren da skoene våres blir mulifikasert) da ville jo buddhas vakter på en måte skriket ut om at noen epler kan råtne. Men, kode 348 er jo en fengsels kode så ville nok ikke brukt den mot sol systemets hermolium... fordi da kan jo tort og svie.

 

Men dette er bare min teori... :hrm: som ugler i mose.

6637318[/snapback]

 

 

Takk Overdox, for edelt svar...og fordi det strålende innslaget av filosofi ...Heilt Topp asså

Endret av Donromano
Lenke til kommentar
jeg lurer faktisk på om det er noen her som har runka til wow? charactern sin for eks.?

6637493[/snapback]

 

 

Har faktisk sett en fil på Video Google eller YouTube der en gjør det :!:

 

Jeg har bare tatt screenshots og printa dem ut til å ha i senga :blush:

men det er vell en helt annen sak

Lenke til kommentar
hørtes da ganske pro ut, på en måte.  jeg har jo selv noen naturfrikaserte "figurer" hjemme hvor treet gror, på en måte, hvis du skjønner hvor jeg vil hen. tauren female har jo ikke "chat" slik som disiplene til josef ropte når de skulle hoppe fra et fjell til et annet.

 

Men tja, alt i alt er jo liksom dette begrepet rundt kraftskjoldet meget "arealt" hvis du skjønner, hvor en som helst kunne kommet seg inn i den SVÆRE FIRKANTEN, Ja.

 

Men... en ting jeg glemte å si var om viseren liksom viste alltid mot 3.45(spesielt om vinteren da skoene våres blir mulifikasert) da ville jo buddhas vakter på en måte skriket ut om at noen epler kan råtne. Men, kode 348 er jo en fengsels kode så ville nok ikke brukt den mot sol systemets hermolium... fordi da kan jo tort og svie.

 

Men dette er bare min teori... :hrm: som ugler i mose.

6637318[/snapback]

 

 

Takk Overdox, for edelt svar...og fordi det strålende innslaget av filosofi ...Heilt Topp asså

6637627[/snapback]

 

Hehe :blush: Det var da ingenting, du har meg hvis du trenger hjelp om filosofi rundt emnet "WoW". Jeg er da alltid klar og dele tankene mine :tease:

Lenke til kommentar
Donromano du er det latterligste forsøket på troll jeg noen gang har sett! Vær så grei å lukk denne siden og finn deg et annet forum. Kanskje popit.no eller sol.no har noe passende til deg!

6640134[/snapback]

 

:nei:

 

ka1ser det var frekt popit og sol er for folk uten pc og wow egenskaper også er det for de under 10 år

Lenke til kommentar
Donromano du er det latterligste forsøket på troll jeg noen gang har sett! Vær så grei å lukk denne siden og finn deg et annet forum. Kanskje popit.no eller sol.no har noe passende til deg!

6640134[/snapback]

 

:nei:

 

ka1ser det var frekt popit og sol er for folk uten pc og wow egenskaper også er det for de under 10 år

6640573[/snapback]

 

Hmm, hørtes da passende ut for deg da :hmm:

Lenke til kommentar
Donromano du er det latterligste forsøket på troll jeg noen gang har sett! Vær så grei å lukk denne siden og finn deg et annet forum. Kanskje popit.no eller sol.no har noe passende til deg!

6640134[/snapback]

 

:nei:

 

ka1ser det var frekt popit og sol er for folk uten pc og wow egenskaper også er det for de under 10 år

6640573[/snapback]

 

Hmm, hørtes da passende ut for deg da :hmm:

6640664[/snapback]

 

Jeg har da både PC, WoW og alle andre egenskaper, spesielt skinning og jeg er langt eldre enn 10...så phoen|x før du sier sånn, tenk deg om at du ikke sårer noen... :cry:

Endret av Donromano
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...