Gå til innhold

Den STORE Fakta Tråden Om Din Character


Anbefalte innlegg

Har dere ikke humor? Dere skjønner da at denne fyren kødder?

6640684[/snapback]

 

I såfall postet han i feil forum. Dette er WoW, ikke Humor delen.

 

:nei:

 

ka1ser det var frekt popit og sol er for folk uten pc og wow egenskaper også er det for de under 10 år

6640573[/snapback]

 

Hmm, hørtes da passende ut for deg da :hmm:

6640664[/snapback]

 

Jeg har da både PC, WoW og alle andre egenskaper, spesielt skinning og jeg er langt eldre enn 10...så phoen|x før du sier sånn, tenk deg om at du ikke sårer noen... :cry:

6640704[/snapback]

 

Tenkte du deg om før du påstod at alle som henger på Sol.no og Popit.no er under 10år og ikke har pc? Tenkte du på at du kanskje kunne såre noen som ved å komme med slike påstander?

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men over til en annen historie, når jeg slår på pc om morran blir jeg glad, tenker på aller de fantastiske skapningene i wow, alle mine kjære female taurens, mitt MITT personlige cyberspace harem...

 

En uke uten å sjekk til mine damer, er som en uke i helvete,

de trenger alle dagli pleie, og derfor gir jeg dem mat hver gang jeg logger på¨, yndlingsen min StealffGirl, roguen asså, får åsså drikk for manaen sin.....

Da er de klare for kamp , men det jeg vill aller helst er å koooosssee :love:

 

Jeg vil ikke at de skal skade seg, jeg begynner å grine når de dør...det er triste øyeblikk.

 

Derfor har jeg nå kjøpt kjoler til alle de 7 fantastiske damene mine...og når jeg logger inn er det bare hopping og lek...ikke noe død, smerte og hat...bare øyeblikk fulle av kjærlighet :love:

 

Har ingen av dere andre en slik "passion" for deres character??

Tenk dypt inne i dere selv nå...

 

...................................................

 

Redigere skrivefeil :blush:

Endret av Donromano
Lenke til kommentar
Men over til en annen historie, når jeg slår på pc om morran blir jeg glad, tenker på aller de fantastikse skapningene i wow, alle mine kjære female taurens, mitt MITT personlige cyberspace harem...

 

En uke uten å sjekk til mine damer, er som en uke i helvete,

de trenger alle dagli pleie, og derfor gir jeg dem mat hver gang jeg logger på¨, yndlingsen min StealffGirl, roguen asså, får åsså drikk for manaen sin.....

Da er de klare for kamp , men det jeg vill aller heslt er å koooosssee :love:

 

Jeg vil ikke at de skal skade seg, jeg begynner å grine når de dør...det er triste øyeblikk.

 

Derfor har jeg nå kjøpt kjoler til alle de 7 fantastiske damene mine...og når jeg logger inn er det bare hopping og lek...ikke noe død, smerte og hat...bare øyeblikk fulle av kjærlighet  :love:

 

Har ingen av dere andre en slik "passion" for deres character??

Tenk dypt inne i dere selv nå...

6640760[/snapback]

 

Unnskyld, mann.... Men nå begynner jeg å bli redd :ohmy:

Lenke til kommentar
Har dere ikke humor? Dere skjønner da at denne fyren kødder?

6640684[/snapback]

 

I såfall postet han i feil forum. Dette er WoW, ikke Humor delen.

 

:nei:

 

ka1ser det var frekt popit og sol er for folk uten pc og wow egenskaper også er det for de under 10 år

6640573[/snapback]

 

Hmm, hørtes da passende ut for deg da :hmm:

6640664[/snapback]

 

Jeg har da både PC, WoW og alle andre egenskaper, spesielt skinning og jeg er langt eldre enn 10...så phoen|x før du sier sånn, tenk deg om at du ikke sårer noen... :cry:

6640704[/snapback]

 

Tenkte du deg om før du påstod at alle som henger på Sol.no og Popit.no er under 10år og ikke har pc? Tenkte du på at du kanskje kunne såre noen som ved å komme med slike påstander?

6640707[/snapback]

 

 

10 åringer har ikke skills nok til å henge her da, så hvem av dem får vite hva jeg har skrevet om de da? :tease:

Endret av Donromano
Lenke til kommentar
Bra det er flere med slik interesse, selv har jeg en gnome druid jeg ofte leker med. Har klippet ut noen figurer fra screenshots og laget pappmasjéfigurer ut av dem.

6640744[/snapback]

 

 

Hadde du vært en tauren female rogue, superslask, ja da hadde du vært min soulmate :D:D

Lenke til kommentar
Starta en female tauren druid nå, hvilken server spiller du på? send pm a så vi kan prates, er det best med skinning?? trenger man models for å se tauren med rogue, eller det er vel ulåvelig...?

6640937[/snapback]

 

 

Nei man lager bare en rogue før man begynner da dummen :tease:

 

Jeg spiller mest på testserver får der er alle lvl 60 men når jeg vil koooosse spiller jeg på Venture Co

Lenke til kommentar

Visst det på ein eller anna måte har eit lite snev av sannhet i seg er eg redd du bør bestille time med psykolog..

 

Om min char: Drepe mest mulig før eg dør sjølv. Heale mest mulig av medspelere og meg sjølv slik at eg ikkje dør og må vente på å bli ressa. Roote og moonfire spam til folk blir sprø.

Lenke til kommentar
Visst det på ein eller anna måte har eit lite snev av sannhet i seg er eg redd du bør bestille time med psykolog..

 

Om min char: Drepe mest mulig før eg dør sjølv. Heale mest mulig av medspelere og meg sjølv slik at eg ikkje dør og må vente på å bli ressa. Roote og moonfire spam til folk blir sprø.

6641128[/snapback]

 

Ikke gidd å svare han en gang. Han er her KUN for å provosere, du kan se hans utsagn i andre tråder: "ikke bry dere med det dere prater om, bli heller en tauren rogue"...

Lenke til kommentar
10 åringer har ikke skills nok til å henge her da, så hvem av dem får vite hva jeg har skrevet om de da?  :tease:

6640853[/snapback]

 

Jeg vil påstå du ikke har nok skills til å henge her, alikevell ergrer jeg meg over dine innlegg.

 

Forresten, kom gjerne med bevis på at ingen som henger på Sol og Popit er over 10år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...