Gå til innhold

Newt32 - The Demon from Heaven


Newt32

Anbefalte innlegg

Ok, her er noen seriøse forslag:

 

* Hovedpersonen lider av en "internal power struggle". F.eks. ønsker han å gjøre gode ting, men alle handlingene hans ender til slutt opp med å være onde og sadistiske.

 

* Det med voldtektene synes jeg egentlig blir litt dumt, men det er bare min mening.

 

* Hovedpersonen ønsker kanskje å returnere til enten Helvete eller Himmelen.

 

* Hovedpersonen får visjoner. Dvs. at han "ser" hendelser før de skjer. Problemet er at han kun ser stygge hendelser, aldri noe godt.

 

Det var noen ideer. Kanskje det dukker opp flere.

 

Og til dere som er så fryktelig kritiske; ikke drep fyrens skriveglede før han har begynt. Vi trenger flere folk med kreativitet nok til kanskje å bli forfattere en dag. Alle må begynne et sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med om demonen blir veldig slem (dreper osv som er skrevet tidligere) men at han innser hvor slem han har hvert, og at han vil gjøre det godt igjenn. Men alt han gjør (ment som godt) blir bare onde handlinger. (Som T-Solberg sa) Etter flere desperate forsøk prøver han og kjøpe en vei til himmelen (vi var jo inne på Led Zeplin istad) Det hele ender jo enten med at Demonen kommer til himmelen (og blir snill) eller at han dør i forsøket.

 

Lykke til videre med skrivingen ;)

Lenke til kommentar
- Demonen heter Jimmy.

- Han blir født og oppvokst i himmelen, til han er 18 år og rømmer til jorda.

- Noe av det første han skal gjøre når han kommer på jorda er å sloss med pingviner og isbjørner. Spise de gjør han også.

- Han skal "sloss" med moder jord.

- Han skal klone seg selv.

- Han skal innom helvete og der får han sin demon transformering.

- Han skal våldta kjente kvinnelige artister og skuespillere.

 

Kan ikke si jeg likte dette.

Lenke til kommentar

Har ikke lest stort anna enn førstepost, men det du burde ha med er en annen hovedperson, en som motarbeiderham, helt en politimann av noe slag som kansje ikke er så proff...

 

dette med at satan egentlig kommer fra himmelen burde du også bygge inn i historien, kansje satan hadde en forelskelse i en engel som da senere fødte sønn av satan og det er derfor han er oppvokst i himmelen...utifra det kan jo det at han vil ned til helvete være en søken etter sin far

 

 

håper dette var til hjelp :)

 

EDIT: må si meg enig med matias over meg :)

 

EDIT: tenkt litt på det: en demon som gjør så mange forferdelige ting, burde ikke egentlig det være skurken? Han kunne da styrke seg av alt det onde i verden som krig +++, og så slutter filmen med at det gode i vært enkelte menneske svekker han så mye at helten (politimannen) kan drepe ham.

 

 

Forslag til begynnelse:

man inleder med å hvise kjærligheten mellom satan og en engel (dame, og så blir damen gravid (utenfor ekteskapet), noe som da er en synd og derfor forviser Gud satan til helvete men hans elskede står å ser på (i gråt)

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
Synd at mange kommer og ødelegger når det er tydelig at trådstarter har lagt mye arbeid i å lage tråden. Han foretrekker sikkert konstruktiv kritikk og gode forslag i stedet for folk som gjør narr av hele konseptet.

6675232[/snapback]

Jepp. Blir bare mindre og mindre motivert. Lurer på om jeg bare skal drite i hele prosjektet. Nå har jeg fått meg to jobber. Så det blir nok lite tid til skriving uansett.

Lenke til kommentar
Nei nei nei.

 

Ikke drit i det.

6675545[/snapback]

Gi meg 5 gode grunner hvorfor jeg ikke burde drite i det. Dessuten er det jeg som bestemmer det.

6675574[/snapback]

1: det er så gøy

2.det blir en bra historie

3. det er noe du kan glede deg over å lese når du blir gammel

4. gjentagelse av en av de over

5 -------------"------------------

 

 

plzplz ikke slutt

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Man blir jo så klart litt lei når et lass med folk kommer med useriøse ider, men du kan jo ikke bare slutte. Du har sikkert lagt mye arbeid i denne historien, og da er det jo ikke noe

morsomt vis du bare slutter. Prøv en gang til du, prøv uten og tenke på alle de useriøse folka osv osv.

 

Fem grunner:

1- Det ser ut til og bli en bra historie.

2. Jeg likte ideen din.

3. Du har sikkert lagt mye arbeid i den nå.

4. Vi har jo gledet oss.

5. Morsomt og skrive historie.

osvo osv...

 

Lykke til med historien ivertfall ;)

 

(Gleder meg til og lese hvordan den blir)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...