Gå til innhold

Newt32 - The Demon from Heaven


Newt32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
and you could hear the animal noises from every angel

 

:dontgetit:

 

Men altså, denne demonen her, var han en engel før? Siden han kom fra himelen liksom? Og i tilfelle, har engler foreldre?

6631178[/snapback]

Han er på en måte halvt demon og halvt gud. Han har en Gud til mor. Ja, engler har foreldre. Engler er de som har død og kom til himmelen.

Lenke til kommentar
Han kan ha en flaggermus som kjeledyr :D

6631170[/snapback]

Emm. Hører jeg Batman? Men det var et bra forslag, han kan ha EN flagermus til kjeledyr...

6631183[/snapback]

 

Det var det jeg skrev ;)

Den kan hete.. Cecil :) Altså ['Sesil']

6631255[/snapback]

Begynner å bli en smule trøtt jeg. Genialt, bidratt :D

Lenke til kommentar
Han kan ha en flaggermus som kjeledyr :D

6631170[/snapback]

Emm. Hører jeg Batman? Men det var et bra forslag, han kan ha EN flagermus til kjeledyr...

6631183[/snapback]

 

Det var det jeg skrev ;)

Den kan hete.. Cecil :) Altså ['Sesil']

6631255[/snapback]

Begynner å bli en smule trøtt jeg. Genialt, bidratt :D

6631278[/snapback]

 

Hehe :wee: Begynner å bli litt trøtt selv :p Får se om jeg kommer på noe mer, før jeg sovner..

Takk forresten..

Lenke til kommentar
Engler er guds skapninger, de kom før menneskene, men står under menneskene.

 

Mennesker blir ikke til engler når de dør, dertil blir de heller ikke til demoner etterpå.

6631441[/snapback]

Hva er forskjell på engler og guder da? De blir ikke demon, Timmy har en gud til mor og en "biologisk" demon til far. Grunnen til at jeg sier "biologisk" er fordi han blir oppdratt og lever med en menneskelig far. Altså, faren tror han er faren men er ikke det.

Lenke til kommentar
and you could hear the animal noises from every angel

 

:dontgetit:

 

Men altså, denne demonen her, var han en engel før? Siden han kom fra himelen liksom? Og i tilfelle, har engler foreldre?

6631178[/snapback]

Ååååå... Det der er ikke angel som Angel som i en engel, det er som vinkel, det var en skrivefeil, det er angle jeg skal frem til. Ikke angel :blush:

Lenke til kommentar
En blir da ikke "transformert" til en demon.

6629498[/snapback]

Al Simmons ble jo transformert til Spawn hvis jeg ikke husker helt feil :)

6631417[/snapback]

 

A CIA agent killed by his own boss for witnessing his corruption, Simmons was sent to hell. To see his wife one more time, he made a deal with the demon Malebolgia to become an undead “hellspawn.”

 

En vandød.

 

Tomat-Ulf: Ork... Hvis det ikke er det, så kall det heller ikke det. Tolkien skrev fiksjon, men han kalte ikke hobbitene for bergensere heller.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Jeg skrev en liten snutt om hans første minne, jeg.

 

 

He looked back over the purple hills of demonland inside of his own perception of what was his memories of worried youth. As he lay there staring on the celing as if they were all tiny little bits of his shattered life and he felt they were all so very frightful. As his memories started sinking in over him, he had a vision. The vision contained a blue winged horse that flew like a new born rat with it's one wing, majestically flapping her wings and overlooking at the city of Anglash, where it's mother lay the celing of a castle named Castle, hidden from pain, but her pain sinking in to the distant galaxies of painfulness. As the mother mourned the blue one winged horse, which now had three wings, would scream back and sing a lullaby of hope. Since the mother knew the song that was sung, she murmured back and the distant song of the winged horeses could be heard from planets far away, the Demon from heaven thought. Then he decided to have a bath in the green springs. Though they seemed green, they were actually red, though twisted in the Demons head as all memories. The same were the vision of the winged horses, which were simply pasted together in the worried mind of the Demon to cover the horrible past of him and his family. The Demon took a bath in the springs and thought about this, still he kept thinking of the other demons which he remembered he used to play with in the yards of his home which was Heaven.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:woot: Steinbra! I R FORFATTER LOL! :yes::yes::yes:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...